zondag 1 september 2013

HUNKEMÖLLER EVENT: ONTDEK JE PERFECTE BH


  Je eerste bh kopen, is dat een van die momenten in je leven die je nooit meer hoort te vergeten? Ik kan zelf namelijk niet meer herinneren wanneer dat was en hoe dat ging. Wat ik wel weet is dat er ergens tijdens dat moment iets behoorlijk fout is gegaan! Vrijdag ging ik naar het Hunkemöller event en daar kwam ik erachter dat ik al jaren de verkeerde maat draag. Maar ik ben 'gelukkig' niet de enige: ongeveer 80% van de vrouwen draagt namelijk de verkeerde maat. Kijk je mee naar hoe ik het evenement en het meten van de juiste maat ervaren heb?


Vrijdagochtend om 10 uur ging ik naar de Hunkemöller in Rotterdam. In de winkel kregen we het nieuwe concept van de winkelketen uitgelegd en daarna stond er een heerlijk ontbijt voor ons klaar. Na het ontbijt mocht ik naar boven lopen en daar vond ik mijn eigen pashokje, hoe gaaf is dat?! In mijn pashokje stond nog wat te eten en te drinken en ik vond er een giftcard. Een paar tellen later kwam mijn persoonlijke assistente zich voorstellen en samen gingen we de winkel in om het perfecte setje te vinden.

Maar voordat we de winkel in gingen ging de assistente mijn maten opnemen. Al snel kwamen we erachter dat ik blijkbaar al die tijd twee maten te klein heb gedragen. Ik heb geen idee hoe het kan, want ik dacht altijd dat ik de goede maat droeg. Ze vertelde mij dat heel veel vrouwen het niet in de gaten hebben en dat het daarom zo belangrijk is dat je het gewoon een keertje laat meten. Het is trouwens helemaal niet eng of zo, de medewerksters daar hebben al honderden maten opgemeten en voor hen is het de normaalste zaak van de wereld! Nadat we de maten hadden gemeten ging de assistente kijken naar de borstvorm/volheid en de ruimte er tussen in. Hunkemöller heeft vier 'bra shapes' vastgesteld en aan de hand van de metingen wist de assistente welke vorm het beste bij mij past.


We hebben een aantal bh's geprobeerd in de vorm die mij geadviseerd werd en we hebben ook nog bh's in de andere drie vormen geprobeerd zodat ik goed kon zien wat het verschil was. De assistente had inderdaad de goede vorm uitgekozen. Ik vond het een leuke en vooral erg interessante ochtend. Stel je voor dat ik het niet had laten meten, wie weet hoe lang ik dan nog met de verkeerde maat rond had gelopen!


Uiteindelijk ging ik naar huis met een setje, drie broekjes en twee waszakjes!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

31 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer prachtige foto's gemaakt! Het ziet eruit als een heel tof event. Grappig dat je er dan zo achterkomt dat je al jaren de verkeerde maat draagt! Misschien moet ik ook maar eens wat laten opmeten dan haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt interessant inderdaad! Handig zulke events haha, niet alleen maar leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's. Ziet er uit als een echt leuke vrouwendag! Ik heb mij ooit eens laten opmeten (ook bij de Hunkemoller toevallig) en sindsdien eigenlijk niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was een heel leuk event! Tof om eens een event in Nederland mee te maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel leuk uit! En handig haha! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Leuk dat er ook echt een verschil is in wat voor beha qua pasvorm het beste is. Ga denk eens kijken bij de hunkemoller bij ons in het dorp hoe het met mijn maten zit, zal me niks verbazen als ik ook niet de goede maat draag haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! Dat eten ziet er echt lekker uit, misschien moet ik ook maar een langs de hunkemöller om me te laten opmeten haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er leuk uit! En grappig om te zien dat je je eigen pashokje hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! ik ben heel benieuwd welk setje je uiteindelijk gekozen hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb me een jaartje geleden ook laten opmeten, bleek ook een maat te klein te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's heb je gemaakt.
    liefs, fashialies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk artikel! Lijkt me echt veel fijner dat je nu de goede maat hebt, ik had eerder altijd juist te groot qua omvang en dat is ook echt niet fijn. Bij de Hunkemöller wordt je wel altijd heel goed geholpen vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik droeg vroeger ook twee maten te klein :D wel even schrikken als de verkoopster je echte maat zegt, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaaf event! Een eigen kleedkamer: wauw (:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zag je vandaag in Rotterdam! kan dat? Wilde het nog vragen maar durfde eigenlijk niet, haha :$

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke foto's heb je gemaakt. En leuk dat er zo'n event was!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben heel benieuwd wat nou mijn Nederlandse maat is. Ik heb het afgelopen jaar wel op laten meten bij Victoria's Secret maar die gebruiken Amerikaanse maten... Ik moet toch maar eens naar de Hunkemoller gaan om te kijken wat m'n maat is haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik laat me bijna altijd opmeten,
    Je lichaam veranderd telkens weer, hele mooie foto's trouwens :)

    www.glamorousvision.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er zo leuk uit! Binnenkort maar weer even naar de Hunkemöller! haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt supertof! X Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat super leuk dat je daar heen mocht, ik ben echt een fan van lingerie ( haha, kan nooit genoeg hebben! ).

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goed dat je nu de juiste maat hebt! Ik was altijd ongelukkig met m'n kleine B, tot ze bij Hünkemoller zeiden, Mevrouw, ik heb goed nieuws, u heeft eigenlijk een C. Haha, made my day ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk zeg! Ik ben benieuwd wat je hebt uitgekozen!
    With love,

    Joy
    justlikesushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben een paar jaar geleden naar een winkel van Triumph geweest, en toen kwam ik er inderdaad achter dat ik ook al twee jaar rondliep met BH's die twee cupmaten te klein waren, oeps! Leuke post en hele mooie foto's!

    Liefs Carlijn
    http://www.madebycarlijn.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)