donderdag 8 augustus 2013

OUTFIT MET MIJN NIEUWE BRANDY MELVILLE TOP

Ik ben zo enorm blij met mijn Brandy Melville aankopen! Vooral deze crop top zou ik wel iedere dag willen dragen. De croptop is af en toe iets te kort en daarom draag ik er voor de zekerheid nog een zwart hemdje onder. Deze outfit is nog van een paar dagen terug en het is een van mijn favoriete outfits van de afgelopen tijd. Ik droeg dit toen ik de stad in ging met mijn vriendin Rosalie om te shoppen bij de Bristol. De Bristol? Jep! Ik kocht er een tijdje terug mijn leopard sandaaltjes waar ik echt helemaal gek op ben en laatst kreeg ik een mailtje of ik graag bij Bristol een festivaloutfit uit wilde komen zoeken. Rosalie en ik zijn dus lekker gaan shoppen en we gaan zaterdag in onze Bristol outfits naar festival Lakedance bij Aquabest! Je krijgt van mij morgen nog te zien welke items ik allemaal gehaald heb en jullie mogen me helpen bij het kiezen van de uiteindelijke outfit, want ik heb veel hele leuke dingen mee naar huis kunnen nemen! 

Top - Brandy Melville
Shorts - Levi's
Schoenen - Converse via Spartoo schoenen
Horloge - Fashionine.nl

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

36 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige outfit. Je shortje en top vormen een mooie combi!Je tas is ook heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. awesome outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke top! Ik ben wel lichtelijk jaloers dat je naar Lakedance gaat, ik had ook zo graag gewild maar helaas kon niemand mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een superleuke outfit! Ik zie altijd allemaal dingen van brandy bij anderen maar zelf ben ik er helaas nog nooit geweest :( Ik kan niet wachten om er eens heen te gaan! X Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke top.
    xx Stephanie (www.stephaniesstyleblog.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amazing look Jennie! I love the shirt:D
    Have a nice day pretty!
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit super schattig topje;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die shorts lijken wel speciaal voor jou gemaakt! Past je echt perfect zo te zien :) Ik kan zelf echt nooit goed passende shorts vinden, zijn altijd of te wijd op m'n taille of juist te strak op m'n heupen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het echt een prachtige top! Ik ben dol op madeliefjes. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk, de top is super!

    www.so-mad.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aw, superlief topje is dat!
    Ben best benieuwd naar je Bristol aankopen!

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent echt een prachtige meid! Je nieuwe top is mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie top!! En wat tof dat je naar Lakedance gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Brandy Melville is echt zo leuk! Ik heb er nog nooit wat gekocht, maar kijk er regelmatig, haha! Super leuke outfit!

    XX Red Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey,
    sweet pics and a great outfit! :)
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie outfit! Je top van Brandy Melville is echt leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke outfit! Vind die top ook zo gaaf! En ben benieuwd wat je bij de Bristol hebt gehaald!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie outfit! De top staat je super! Ik ben benieuwd naar je outfit! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik had die top ook gezien bij de Brandy Melville! Maar die zat in Antwerpen, helaas heb ik m niet gekocht omdat het echt veels te druk was...

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Shorts! Ik hou dr van! Je ziet er heel leuk uit!

    Liefs,
    http://www.anastasiallh.com
    Anastasia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leeeuk! Ik ben nog nooit bij de Brandy melville geweest, maar ik zou er graag heen willen. Echt mijn styl (:

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk dat je werd uitgenodigd door Bristol! Ik kom er eigenlijk nooit maar ik werd verlieft op jou luipaard sandalen dus die ik heb ik zelf ook meteen gekocht! Dus ik ben benieuwd wat voor leuke vondsten je nu weer mee naar huis genomen hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie outfit! Draag je zo'n canvas tas altijd bij je, ook als je naar de stad of het dorp gaat ouzo? Of alleen voor de foto? ;p
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)