zondag 18 augustus 2013

NIEUWE ITEMS VAN CHICNOVA


Ik heb voor het eerst besteld bij Chicnova.com! Het pakketje kwam al snel binnen en dit is wat er in zat: een donkergrijze croptop met Philadelphia er op en een donkergrijs shirt met een borstzakje. Ik vind beide items echt super leuk en ik ga de croptop ook zeker dragen op vakantie. Hieronder zie je een voorbeeld van hoe ik hem waarschijnlijk ga combineren, met mijn Brandy Melville shorts en ZARA sandaaltjes. De pocket tee zit ook super fijn maar wat ik er wel een beetje raar aan vond is dat er in staat dat hij van de ONLY is. Op de site stond helemaal niet vermeld dat het van de ONLY is dus ik weet niet hoe dat zit.. Chicnova is volgens mij een aziatische webshop dus misschien is het wel een shirt met een productiefout of een shirt wat nog over was en daarom goedkoper verkocht mocht worden? Ik weet het niet maar ik heb er in ieder geval nog niets raars (gaatjes of iets anders) aan gemerkt verder. Het was dus mijn eerste bestelling en ik ben er wel tevreden over! Snelle levering en goede prijzen, maar dat ONLY-gebeuren is dus wel een beetje raar. Heb jij wel eens bij Chicnova besteld? En wat vond je van jouw bestelling?



Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

38 opmerkingen:

  1. pretty items, honey !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke aankoopjes,
    en inderdaad wel raar van dat ONLY gedoe.
    Ach wel, als het een mooi shirt is, maakt het niet veel uit (:

    Liefs, Liese
    PS: ik hou een give-away, doe jij al mee?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk shirt! Ik ken deze shop nog niet maar ik zal eens een kijkje nemen :) Je hebt hem leuk gecombineerd zo met je short en sandaaltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen! Dat heb je best vaak, dat iets dan van Only blijkt te zijn. Bij Chicnova hebben ze ook dingen van H&M, maar dat vermelden ze ook niet op de site, dat zie ik aan de foto haha. Ik heb ook een jurkje van SheInside en laatst kwam ik er achter dat 'ie eigenlijk van Topshop is.
    Ik heb laatst een lichtgele gebloemde playsuit besteld bij Chicnova, ik vind 'm heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw die croptop is echt heerlijk, zo ideaal! Fijne kleur en leuk stofje om makkelijk mee te combineren. Dat zou zomaar eens een favoriet kunnen worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie shirtjes! Vooral de croptop is echt gaaf. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb dat Philadelphia shirt daar in het wit besteld een tijdje geleden en ik vind hem echt superleuk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De crop top is heeel leuk! Misschien inderdaad een productiefoutje of een oud-collectie item?

    Love, Demi
    www.demiknightslife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze maken allerlei dingen na, ik had een shortje look-a-like van Zara en daar stond op ZAPA met een identiek kaartje aan enal :P

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke shirtjes! Dat shortje op de tweede foto is ook super!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke items! Echt heel leuk! :)


    xoxo.

    www.lefashionabledream.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke top! Die linker is echt super.

    http://www.lifeofroshelle.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie outfit heb je met het shirtje gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw, wat een leuke tops! En wat een toffe outfit heb je er mee gemaakt. Inderdaad raar van dat Only - merkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een suuuper leuke croptop! Mooie grijze kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat philadelpha shirt is echt tof, ook leuk gecombineerd met die shorts en sandaaltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ahh hele leuke aankopen zeg, vooral de crop top!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk shirt! Ik vind dat zon leuke site; hopelijk komt mijn pakketje ook snel:D xx
    Discover my Stylish Confessions♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ken die site nog helemaal niet, maar wat een leuk shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hmmm weird, ik vond op choies ook iets wat precies hetzelfde leek als mijn Zara bloemetjes blazer.. Hij werd daar verkocht voor de sale prijs can de Zara :').
    maar wel een erg leuke shirtje n_n

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke items Jennie! Ik vind de Philadelphia top geweldig!

    WWW.SO-MAD.NL

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)