woensdag 28 augustus 2013

NAAR HET STRAND MET SJEFKE


Onze hond Sjef (Sjeffie, Sjefke) is inmiddels alweer behoorlijk oud maar zodra je hem meeneemt naar het strand voelt hij zich weer helemaal jong. Het gaat de laatste tijd niet zo goed met Sjef. Hij heeft pijn aan zijn achterpootjes en hij kan daarom soms maar moeilijk opstaan en hij is erg snel moe. Mijn moeder en stiefvader wonen niet zo dicht bij de zee en ik in Rotterdam wel. Toen we zondag mijn bed van Valkenswaard naar Rotterdam gingen verhuizen, besloten we Sjefke mee te nemen zodat we daarna nog even een keertje met hem naar de zee konden, waarschijnlijk wel de laatste keer dus :( Ik besloot om mijn camera mee te nemen voor nog een paar mooie foto's van mijn lieve hondje. Ondanks dat hij na tien minuten al bekaf was, heeft hij een ontzettend leuke dag gehad. Hij leefde helemaal op! Ik hoop dat het de komende tijd niet te snel bergafwaarts gaat want ik kan hem echt niet missen <3


Hij wilde niet meer naar huis, haha!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

42 opmerkingen:

  1. Ah super lief! Hopelijk gaat het snel weer goed met hem ! Mooie hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje is het, hoop dat het binnekort toch iets beter gaat! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aah lief! Mooie foto's, hopelijk gaat het snel weer beter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's! En echt een lieve hond. Sterkte xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah wat een leuke foto's en wat een lieve hond :).
    Hoop dat toch iets beter met hem gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaaaawh! Wat een poepie! Wat fijn dat het jullie het zo leuk hebben gehad! Hoop dat het alleen nog maar beter met hem gaat, zo'n vriend kun je gewoon niet missen! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje ♥
    Hoop dat het snel beter met hem gaat !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje ♥
    Hoop dat het snel beter met hem gaat !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Arme Sjef! Hoop dat die snel opknapt! En wat een leuke foto's! Je ziet hem gewoon volop genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waar is je blauwe shirt van? Die ziet er leuk uit.
    xx Stephanie (www.stephaniesstyleblog.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahh lieve hond, leuke foto's Jenn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aah, wat supercute! En wat een prachtige plaatjes!

    Ik heb vandaag een winactie op mijn site, zou het superleuk vinden als je meedeed! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve en mooie hond!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige foto's! :D Leuke naam ook.
    Liefs gea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie hond heb je! Wat zielig, hopelijk gaat het wat beter met 'm!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat vervelend dat het niet zo goed gaat met je lieve hondje. Wel fijn dat jullie een leuke dag aan het strand hebben gehad. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aw, wat is het toch een schatje en prachtige kleur heeft ie zeg! Hele leuke foto's, vooral de laatste is mooi! Ik hoop dat het snel beter gaat met hem en kun je nog lang van hem genieten, ik weet hoe het is om een hondje te missen, wij hebben zelf een lieve jack russel en die zou ik ook niet willen missen hihi ♥
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke foto's! Echt een heel lieve hond <3 Veel sterkte!
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh zo'n mooie hond!! Zo'n schatje.
    Die foto van jullie 2 is echt super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattige hond! lk hoop dat het beter zal gaan met Sjefke!
    Liefs,

    Jessy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat rot dat het niet zo goed met hem gaat zeg. Maar gelukkig hadden jullie zo'n mooie dag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ontzettende mooie en lieve hond! Ik hoop dat hij nog lang bij je mag blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij ziet er op de foto's echt heel goed en vrolijk uit! Ik hoop voor je dat hij nog even volhoudt, maar in ieder geval heeft hij bij jullie een heel goed leven zo te zien! :)

    XX Red Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schatje! Hij ziet er nog best fit uit, gewoon zo veel mogelijk liefde geven.

    xxx
    junejulia.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele leuke foto's, hij ziet er heel lief uit! Die van jullie samen is super :-) Ik hoop ook dat het niet snel bergafwaarts gaat, en anders heb je vast heel veel mooie herinneringen aan hem, en hij heeft zo te zien ook een heel mooi leven gehad bij jullie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een ongelooflijk schatje! Ik hoop dat hij nog wel 100 wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik vind het echt mooie foto's ik weet dat het vervelend voor je dat het niet zo goed gaat met sjef onze poes knor is ook niet hellemaal de oude :( maar nog veel plezier met je hond!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Awww die foto van jullie samen is echt ontzettend lief! Wat vervelend dat het niet zo goed gaat, ik hoop echt dat het beter gaat, of in ieder geval niet bergafwaards gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. mooie foto's, hopelijk gaat het beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo iedereen, ik ben Chloe Raymond, ik ben zo blij om terug te komen naar dit geweldige forum om te getuigen van de hulp die ik van Chester Brian kreeg. Ik was in wanhopige behoefte aan een lening in andere om vrij te zijn van schuld en financiële bondage die door mijn ex man was geplaatst. Het was echt erg dat ik hulp nodig had van vrienden, familie en zelfs mijn bank, maar ik zou mij kunnen helpen omdat mijn credit score erg slecht was. Dus ik bleef surfen met mijn computer en zag een aantal getuigenissen van mensen Chester Brian bijgestaan met een lening, toen besloot ik hem te contacteren op zijn e-mail brianloancompany0@gmail.com, toen kreeg ik een mail van hen en ik deed alles wat werd gevraagd van me. Tot mijn grootste verrassing hebben zij de door mij gevraagde lening op mijn rekening overgemaakt en nu ben ik zo blij mijn schuld te wissen en heb ik ook een bedrijf gestart met het resterende bedrag om voor mezelf en familie te zorgen. Als u een lening nodig hebt, neem dan contact op met de beste lener van alle tijden Chester Brian op zijn email: brianloancompany0@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)