vrijdag 30 augustus 2013

MIJN OUTFIT VAN GISTEREN

Eindelijk weer een outfitpost! Ik ging gisteren naar het Amsterdamse Marionettentheater om een kijkje te nemen bij de nieuwe collectie van River Island. Het was een ontzettend leuk event waar ik natuurlijk weer foto's heb gemaakt voor jullie. Die krijgen jullie nog te zien in een post. Gisteren was denk ik de laatste dag dat ik een korte broek aan kon dit jaar.. stom! Ik kon gelukkig nog wel even mijn bruine benen showen. Nou ja, de voorkant dan want de achterkant van mijn benen zijn nog gewoon wit. De voorkant van mijn benen waren super erg verbrand in Turkije en toen heb ik me maar voorgenomen om me de hele vakantie niet om te draaien, want dan zou de achterkant van mijn benen waarschijnlijk ook nog eens verbranden.. en daar had ik geen zin in!

Blouse - H&M
Top - Brandy Melville
Shorts - Levi's
Tas - Primark
Schoenen - Converse via Spartoo schoenen
Horloge - Fashionine.nl 

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

42 opmerkingen:

  1. Love your curls, Jennie! The outfit is great, especially the bag x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Staat je echt heel erg leuk! Jeetje wat ben jij bruin zeg! :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je lekker bruin!!!! Heel leuk je outfit! En ik ben dol op je tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige outfit! Ik vind vooral je Blouse erg mooi, en je haar zit echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke outfit en wat ben je bruin zeg! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit, die blouse blijft jou mooi staan!
    Had ook naar RI willen gaan, maar er kwam helaas iet tussen. Zag er goed uit op instagram!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke outfit!
    xx Stephanie(www.stephaniesstyleblog.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je benen zijn echt heel bruin, mooi! En ik hou van die tas! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. echt leuke foto's!
    je top blijft geweldig x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie outfit! Ik hou van de combinatie short + lange blouse/vest

    BeantwoordenVerwijderen
  11. very beautiful outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh leuk, toffe outfit! :)
    erg mooi t-shirtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeehh leuke outfit! En ik vind jouw haar zo mooi...

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben benieuwd naar de foto's! super leuke outfit!

    www.glamorousvision.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. IK WIL DEZE OUTFIT HEBBENNNN! ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie outfit! Je haar zit heel mooi zo, en dat topje is super!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Coole outfit! Het shirtje vind ik echt geweldig!

    Liefs,
    Marlies (www.goldenmirrorsandpinkbows.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oeh, je hebt inderdaad ontzettend bruine benen, mooi! Jammer dat het lange broekenseizoen dan net weer aanbreekt. Leuke outfit weer en ik ben heel benieuwd naar je foto's van het River Island event!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke outfit en wat ben je lekker bruin! Jeetje! Ben jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijk kleurtje heb je! Gaat er helaas zo snel weer van af haha.. Blijft een leuke blouse!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een Luke outfit Jennie! En wat heb je een lekker kleurtje! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die blouse er over staat erg goed!
    Ik had voor ook veel bruinere benen dan aan de achterkant, geen zin om me om te draaien en te blijven smeren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke outfit Jennie, vind de combinatie van het witte topje met voor de rest veel blauw erg mooi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ooh, ik hou van je tas! En je shirt, ♥__♥.
    Ik heb vandaag een winactie op mijn site, zou het erg leuk vinden als je meedeed :).

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele leuke outfit! Je tas is trouwens echt super mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuke outfit, Ik hou van de kleuren combinatie :)
    en wat heb je een mooi kleurtje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke outfit! Vooral je blousje vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw je ziet er echt leuk uit! :) X Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie outfit! Vooral de blouse en je tas vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Chille outfit! Ik ben fan van je tas en die witte allstars gaat een vriendinnetje voor me op Aruba kopen, haha. Ben benieuwd naar de foto's van het event!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo iedereen, ik ben Chloe Raymond, ik ben zo blij om terug te komen naar dit geweldige forum om te getuigen van de hulp die ik van Chester Brian kreeg. Ik was in wanhopige behoefte aan een lening in andere om vrij te zijn van schuld en financiële bondage die door mijn ex man was geplaatst. Het was echt erg dat ik hulp nodig had van vrienden, familie en zelfs mijn bank, maar ik zou mij kunnen helpen omdat mijn credit score erg slecht was. Dus ik bleef surfen met mijn computer en zag een aantal getuigenissen van mensen Chester Brian bijgestaan met een lening, toen besloot ik hem te contacteren op zijn e-mail brianloancompany0@gmail.com, toen kreeg ik een mail van hen en ik deed alles wat werd gevraagd van me. Tot mijn grootste verrassing hebben zij de door mij gevraagde lening op mijn rekening overgemaakt en nu ben ik zo blij mijn schuld te wissen en heb ik ook een bedrijf gestart met het resterende bedrag om voor mezelf en familie te zorgen. Als u een lening nodig hebt, neem dan contact op met de beste lener van alle tijden Chester Brian op zijn email: brianloancompany0@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)