zondag 4 augustus 2013

MIJN NIEUWE LIEVELINGSBLOUSE


Deze outfit droeg ik naar de bloggers lunch van Omybag (waar ik gisteren over schreef). Ik heb al een paar keer gehad dat het in Rotterdam lekker weer was en dat ik dan de trein uit stapte in Amsterdam, waar het ineens een stuk minder goed weer was. En daar liep ik dan door de stad met veel te zomerse kleding aan.. en starende mensen. Daarom heb ik me voortaan voorgenomen om goed voorbereid op pad te gaan als ik een evenement heb in Amsterdam. Ik droeg daarom deze blouse die er niet te bloot uit ziet, maar die wel lekker luchtig en losjes is. Deze blouse is echt een van mijn favoriete aankopen van de afgelopen tijd. Vandaag ben ik lekker gaan zwemmen bij het zwembad in Valkenswaard en over een uurtje vertrek ik weer naar mijn huisje in Rotterdam. Morgen heb ik namelijk een afspraak voor het design van mijn nieuwe website. Als alles goed verloopt gaat mijn website over een maandje verhuizen!

Blouse - H&M
Shorts - Levi's
Tas - ZARA
Horloge - Fashionine.nl
Schoenen - Converse via Spartoo schoenen

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

37 opmerkingen:

  1. Mooie foto's!
    & leuke blouse, die inderdaad erg handig kan zijn voor twijfelachtig weer.
    Ik ben benieuwd naar het design van je nieuwe website.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke bloes! echt zo een item dat je kan dragen wanneer de seizoenen aan het wisselen zijn.
    en het shortje is ook heel leuk

    xx ish
    www.tiny-heart-beats.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfit! Ik ben benieuwd naar de design van je nieuwe website!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die blouse lijkt me inderdaad heel fijn op dit soort dagen! Lekker luchtig, maar toch niet zo bloot. En je tas vind ik trouwens ook ontzettend gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lovely outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs toffe blouse! Staat je goed :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geslaagde combinatie en de blouse staat je super. Mooi om te zien hoe je hier straalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit!
    Lekker simpel, daar houd ik van :)

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aahhhh leuke blouse! Ben jaloers op je allstars :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt altijd van die prachtige foto's en outfits Jennie c:

    Toen ik deze comment schreef kwam er een beestje op mijn hand en die sloeg ik dood. Leuk feitje, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke look, Jennie! Ik ben fan van je blouse :-)

    Liefs Judith
    www.myownvogueworld.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die blouse is echt leuk! & ben benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love your blog! Definitely following now, stay in touch xx

    thedailysugar.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuke outfit! En ben benieuwd (naar het design van) je nieuwe website!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Outfit staat je superleuk! Leuk dat die ruitjestrend weer terug komt he :-)
    X
    www.frunettte.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lovely look baby

    NEW OUTFIT IN THE BLOG: BLUE, YELLOW AND GOLD

    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/08/blue-yellow-and-gold.html

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)