vrijdag 2 augustus 2013

MIJN NIEUWE EN OUDE BIKINI

 
De heetste dag van dit jaar!! Ik ga dadelijk met mijn huisgenootje Puck naar de Kralingse Plas in Rotterdam om lekker te zonnen, te zwemmen en te watertennissen. Heet dat zo? Met twee plankjes en zo'n klein balletje? Ik doe mijn blauwe bikini met aztec broekje aan. Het bovenstukje daarvan is van de ZARA en het broekje van Pimkie, maar beide al wel van twee jaar terug. De linker bikini is nieuw! Nelly had laatst een actie waarbij heel veel bikini's afgeprijsd waren naar 12,95€ dus toen had ik deze besteld. Op de foto lijkt hij erg roze maar in het echt is hij meer oranje-achtig. Deze bikini ga ik dragen wanneer ik wat bruiner ben! Nu ga ik gauw richting de Kralingse Plas want ik houd het niet meer uit in mijn huisje, veel te heet! Fijne dag vandaag :)

De winnares van het roségouden horloge van Fashionine.nl is Annefleur! Gefeliciteerd! Je hebt een mailtje van mij ontvangen.
  
Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

43 opmerkingen:

  1. The bikinis look so good. Love the Aztec bottom.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Those bikinis are so cute, I really like the pink one

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke bikinis! De nieuwe is ook erg leuk :)
    X Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je nieuwe bikini vind ik echt te gek!
    Je "oude" vind ik ook echt leuk!

    Xjes Femke

    http://femkesstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk!! Het model van de linker bikini vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke bikini's! Vind dat broekje van die blauwe zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke bikini's allebei! volgens mij heet water tennissen beachbal, hahaa:)
    Veel plezier!
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beide bikini's zien er erg leuk uit! Veel plezier nog vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke bikini's, vooral die linker! Mooie kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke bikini's zeg! Je zult je vast wel hebben vermaakt aan het water vandaag, het was veel te heet om iets anders te doen! En dat watertennissen, ik noem dat altijd beachtennis haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige bikinis! Ik zit in turkije, super jammer dat ik de heette dag niet heb mee kunnen maken hahaha. lieefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat donker blauwe broekje is mooi.
    x Stephanie (www.stephaniesstyleblog.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind beide bikini´s heel erg leuk! Ben vooral fan van het blauwe broekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke bikini's! Het heet trouwens beach ball ;)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hele leuke bikini's en super vet dat je ze hebt gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oehh leuke bikini's zeg! (:
    Wat fijn dat je vandaag kon zwemmen op de heetste dag, ik moest helaas werken..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey, I like both the pink! :D ehehhe
    Great blog!

    bisou*
    www.ivaniadiamond.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je nieuwe is mooi, maar je oude blijft mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind ze allebei heeel erg leuk! Lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die nieuwe bikini vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke bikini's allebei. X Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  22. nice one's

    NEW OUTFIT IN THE BLOG: BLUE, YELLOW AND GOLD
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/08/blue-yellow-and-gold.html

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Aaah, de rechter is echt de perfecte bikini. Ik ben al heel lang opzoek naar de perfecte bikini.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. die rechter is superleuk!!

    http://thelmaosuagwuxo.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind ze allebei wel heel erg leuk hoor. Gewoon om de dag aantrekken!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)