woensdag 14 augustus 2013

INSTADIARY NUMMER 7

1. Tijdens het inpakken van mijn koffer: deze Modemusthaves tas en Oysho bikini gaan mee naar het strand! 2. Ik krijg een enorm groot pakket binnen en liet jullie mee raden wat er in zat. De reacties waren erg leuk en grappig om te lezen. 3. Er zat een longboard in het pakket! :) 4. Voordat ik mijn eigen longboard kreeg had ik al even geoefend op het board van mijn zus. 5. Ik vond deze mooie ketting van Jcrew en ging samen met jullie op zoek naar mooie lookalikes. 6. Deze is nog van een hele tijd terug toen ik mijn laatste week school had; Rosalie en ik hadden nogal last van uitstelgedrag en doken met onze opblaaskrokodil de zee in :-)


1. Mijn zus en ik hebben inmiddels al aardig wat kilometers afgelegd op onze longboards. Laatst kwamen we in een enorme regenbui terecht en toen moesten we schuilen. Mama heeft ons uiteindelijk opgehaald met de auto! 2. Chocoladefondue-avondje met de huisgenootjes in Rotterdam. 3. Ik kreeg een super groot pakket van Demakup vol wattenschijfjes en reinigingsdoekjes. Ik kan weer een hele tijd vooruit! 4. Met Puck bij de Kralingse Plas op een warme zomerdag. 5. Mijn hondje Sjef was drie weken op vakantie geweest dus ik kon niet wachten om hem weer te zien! 6. Longboarden bij zonsondergang met mijn zus :)


1. Raar doen met mijn zus tijdens het testen van een krultang. 2. Dit vind ik fijn in de zomer: in een koele kamer lekker op bed bloggen met natuurlijk watermeloen er bij! 3. Ik gaf een barbecue feest voor mijn vrienden en tijdens het feest nam ik mijn eerste YouTube video op. 4. Dit blijft mijn favoriete 'studentenmaal': poffertjes met roomboter, poedersuiker en aardbeien. Ik eet het best vaak :-) 5. Na mijn afspraak bij Sanoma kwam ik thuis met een hele hoop tijdschriften en toen vond ik bij de post ook nog eens chocolade. Het leek wel sinterklaas die dag! 6. Heerlijke cupcakes en cakepops bij Ten to Three Bakery!


1. Ik ging naar het concert van All Time Low. Ik was toen ik 14 of 15 was altijd fan van All Time Low maar ik heb toen nooit de kans gehad om naar een concert van ze te gaan. Een tijdje terug kwamen ze naar Nederland en toen moest ik wel gaan! 2. Hamburger-vreetfestijn met vriendinnen. 3. Lunch met croissantjes, fruit en mijn favoriete tijdschriften. 4. Je hebt enorm veel eten voorbij zien komen en om het allemaal een beetje in balans te houden heb ik natuurlijk ook wat beweging gehad. Op mijn roze nike freeruns! 5. En daarna weer lekker verder eten.. :) Spareribs met frietjes en als nagerecht een chocoparade (choco mousse, slagroom, brownie, vanille ijs). 6. Met vriendinnen lekker relaxen aan een strandje tijdens de aller warmste dag van deze zomer!

 Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

29 opmerkingen:

  1. Hele leuke foto's!
    Wat is die ketting op foto #5 prachtig (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke foto`s! Die ketting is zoo mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ketting is mooi! Wauw, ik vind hem echt heel cool :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je foto's zijn altijd zo leuk! gaaf dat je nu een longboard hebt :)

    Liefs,
    fashionisam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's en die ketting is echt sweet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik houd van diaries :) Dat eten ziet er allemaal goddelijk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooie ketting en bikini!
    Ik heb toevallig zo'n ketting in mijn eBaywishlist staan: http://www.ebay.com/itm/181156388782?var=480244157777&ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649
    Ik zag op instagram al dat je een linkje had gevonden, maar bij deze kun je de kleur kiezen en hij is goedkoper ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's die bikini is zo mooi!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke instadiary en wat gaaf dat je zoveel tijdschriften hebt gekregen. Lekker ontspannen met de chocolade erbij! Mooie foto's en leuk om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne instadiary! Je bent ook leuk om te volgen op instagram :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. good :)
    http://styl-in-my-live.blogspot.sk/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto'tjes!
    Je bikini ziet er heel mooi uit (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke foto's! Ik ga je denk ik ook volgen op instagram

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aahh ik wil ook kunnen longboarden! Is het lastig om te leren? Schattige hond heb je!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je foto's zijn echt heel erg leuk!

    lovelylalaine.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. blijft leuk om te zien en om te lezen :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Grappig om te zien dat je via instagram toch nog wel eens iets over het hoofd ziet! De opblaaskrokodil is bijvoorbeeld hilarisch.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik volg je al best lang op instagram, zo heb ik je blog ontdenkt hihi ;)
    Een longboard lijkt me echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke foto's! Longboarden lijkt me echt gaaf om te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een genieten-post! En mooi die Instagram-layout :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke foto's! Die hamburgers zien er heeeerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. je instagram foto's zijn echt superleuk ! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)