dinsdag 13 augustus 2013

IK BEN OP VAKANTIE, MAAR MIJN BLOG GAAT DOOR!


Eindelijk is het zover: terwijl een deel van Nederland alweer naar school gaat, begint mijn vakantie nu pas echt. Ik heb eerst wat weken kunnen genieten van het lekkere weer in Nederland en nu het hier wat minder warm wordt vertrek ik lekker voor 10 dagen naar Turkije. 36 graden, geen wolken te bekennen, cocktails, stranden, quad rijden, parasailen, ik ben er allemaal klaar voor! Vorig jaar ben ik ook in de zomervakantie naar Marmaris geweest en ik vond het er zo leuk dat ik dit jaar nog een keer wilde gaan. Ik heb met drie vriendinnen een tien-daagse reis bij GOGO geboekt naar Marmaris, waar we in een appartement verblijven. Hoewel ik weinig kleding nodig ga hebben zit mijn koffer toch aardig vol! Ik neem mijn spiegelreflex camera niet mee omdat ik bang ben dat er wat mee gebeurt (diefstal bijvoorbeeld, of stel je voor dat 'ie de hitte niet aan kan), maar ik neem wel een simpel cameraatje en mijn smartphone mee zodat ik jullie na afloop wat leuke foto's en misschien outfits kan laten zien. Ik zal natuurlijk ook af en toe Instagrammen en Twitteren dus als je mij op mijn vakantie wil volgen kan dat daar!

Mijn blog gaat wel gewoon door want ik heb een aantal artikeltjes ingepland. Dit zal niet iedere dag zijn en de artikeltjes zijn misschien niet even uitgebreid als anders, maar ik wilde jullie niet met niets achter laten natuurlijk :-) Als ik terug ben gaat er een hoop gebeuren: een nieuwe studentenkamer (jep, ik ga verhuizen naar een andere kamer in mijn huis), nieuwe website, een heel leuk project op mijn blog ennnnn een hele leuke winactie. Ik heb enorm veel zin om alles aan jullie te vertellen en te laten zien maar dat kan dus pas als ik terug ben, even geduld dus nog! :) Geniet nog van je vakantie, of alvast succes op school de komende week en tot over 10 dagen! 


Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

29 opmerkingen:

  1. Veel plezier op vakantie, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat heerlijk zeg! Veel plezier. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm so jealous! Have fun during your vacation x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd naar al je vakantie verhalen, wat heerlijk dat je dat nu nog gaat doen! Het regent hier volop, dus heel veel plezier op vakantie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goede reis en veel plezier he!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh jaloers, wat héérlijk! Haha geniet ervan! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me heerlijk om ook nu te gaan, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier in Turkije en geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk, geniet ervan! En ik ben benieuwd naar al je nieuwe projectjes als je terug bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, veel plezier. Ik ga 25september naar Marmaris, dus als je tips hebt ;)?!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)