dinsdag 20 augustus 2013

HOTSPOT: WOONINSPIRATIE BIJ FAIR+FAIR

Na de gezellige lunch bij Omybag, waar ik eerder over schreef (dat artikel vind je hier), gingen we met de groep nog even de stad in naar Fair+fair. In de winkel wordt Omybag verkocht en daarnaast zag ik nog een hele hoop andere leuke dingetjes. Ik besloot een aantal foto's te maken en ze met jullie te delen zodat je ze kunt gebruiken als inspiratie voor je eigen woning/kamer. Ik heb er zelf in ieder geval wel veel aan gehad! Zoals je misschien wel weet verhuis ik binnenkort naar een andere kamer in mijn studentenhuis en waarschijnlijk ga ik naar aanleiding van deze foto's wel wat dingetjes toevoegen aan mijn nieuwe kamer. Fair+fair is een winkel waar alleen maar dingen worden verkocht die 'fair' zijn, dus bijvoorbeeld producten die gemaakt zijn door mensen in Afrika en die daar ook eerlijk hun verdiende salaris voor hebben gekregen. Ik vind het erg goed dat deze winkel alleen maar eerlijke producten verkoopt en de winkel laat ook duidelijk zien dat 'eerlijk' heel erg leuk is! Ik vind alle kleuren en materialen echt super leuk bij elkaar. Mocht je in (de buurt van) Amsterdam wonen of er een dagje naartoe gaan dan zou ik deze winkel zeker op je lijstje zetten. En zo niet, dan hoop ik dat je wat hebt aan de sfeerbeelden die ik voor je gemaakt heb!

Fair+fair is te vinden op HERENGRACHT 211, Amsterdam.

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

22 opmerkingen:

  1. Dit is echt fijne inspiratie! Ik denk dat ik eens langs die winkel ga!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet eruit als een hele leuk winkel! Zulke leuke spulletjes:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spulletjes zeg!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van interieur artikels, doe dit alsjeblieft vaker:)
    Hele mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke winkel! Zou echt alles willen meenemen als ik in zo'n winkel kom!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes! Mooie foto's waar je inderdaad heel wat inspiratie van op kunt doen! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie beelden!:) ik ben dol op interieur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke winkel, heerlijk licht en mooie spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave foto's! T lijkt net alsof t gewoon foto's uit zo'n woontijdschrift zijn haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's en super mooie producten. Fijne inspiratie en tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo iedereen, ik ben Chloe Raymond, ik ben zo blij om terug te komen naar dit geweldige forum om te getuigen van de hulp die ik van Chester Brian kreeg. Ik was in wanhopige behoefte aan een lening in andere om vrij te zijn van schuld en financiële bondage die door mijn ex man was geplaatst. Het was echt erg dat ik hulp nodig had van vrienden, familie en zelfs mijn bank, maar ik zou mij kunnen helpen omdat mijn credit score erg slecht was. Dus ik bleef surfen met mijn computer en zag een aantal getuigenissen van mensen Chester Brian bijgestaan met een lening, toen besloot ik hem te contacteren op zijn e-mail brianloancompany0@gmail.com, toen kreeg ik een mail van hen en ik deed alles wat werd gevraagd van me. Tot mijn grootste verrassing hebben zij de door mij gevraagde lening op mijn rekening overgemaakt en nu ben ik zo blij mijn schuld te wissen en heb ik ook een bedrijf gestart met het resterende bedrag om voor mezelf en familie te zorgen. Als u een lening nodig hebt, neem dan contact op met de beste lener van alle tijden Chester Brian op zijn email: brianloancompany0@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)