maandag 26 augustus 2013

HET EERSTE ITEM OP MIJN WINTER-WISHLIST

  
Een paar weken geleden zag ik ze voor het eerst online, deze zwarte laarsjes van See By Chloe. Gewoon tijdens een avondje webshops bekijken zag ik ze ineens ergens op de website van Spartoo schoenen staan. Sindsdien heb ik er al ongeveer honderd keer naar gekeken denk ik. Ik heb ze nog niet in het echt gezien maar ik wil ze!! Deze laarsjes zijn dan ook het eerste wat ik op mijn winter-wishlist zet. Ze zijn duur (€395) maar ik heb gelukkig nog een tijdje om ervoor te sparen. Natuurlijk duik ik binnenkort ook nog even de Bijenkorf in om ze eventjes in het echt te zien en om ze te passen zodat ik zeker weet dat ik ze wil, want dat bedrag is natuurlijk niet niks. En er is ook nog een versie met een wat hogere hak die ik misschien in het echt wel leuker vind. Ik heb gelukkig nog even om er over na te denken maar ik ga dus wel alvast sparen! Heb jij al wat op je winterwishlist staan?

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

27 opmerkingen:

  1. die zijn echt mooi zeg! Een aan de te dure kant voor mij, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Jammer dat ze zo duur zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh heel erg mooi! & wauw wel super duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja wat zijn die leuk! Misschien ga ik op zoek naar een lookalike :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Duur, maar zo mooi! Het lijkt me een heel fijn gevoel als je ergens voor spaart, en het dan eindelijk kan kopen, dan ben je er ook vaak zuiniger op dan als je alles voor 10 euro mee kan nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ze zijn prachtig, even flink sparen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de gespen heel mooi, maar de neus wat minder!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze ook heel mooi! Heb ze vandaag toevallig in mijn handen gehad bij de bijenkorf! Ze zijn het geld meer dan waard!

    xx Riëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn prachtig! Oeps, wel een bedrag..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow dat zijn inderdaad leuke schoenen, met een serieus prijskaartje! Daar koop ik liever 2 paar Dr. Martens mee ♥ Die heb ik op mijn winterwishlist staan ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke laarsjes!! :D Ik vind ze heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke laarzen, jammer dat ze alleen zo duur zijn! Even door sparen dus;)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijne schoentjes en lijken mij erg prettig zitten. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die zijn echt heel erg leuk! Gelukkig heb je nog even de tijd om te sparen ;) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb me winterlaarsjes al gekocht.
    Deze zijn écht prachtig, als ze lekker zitten zou ik ze kopen!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)