dinsdag 6 augustus 2013

E-KORTINGSCODE: ONLINE SHOPPEN MET KORTING


- advertorial -

Mocht je het nog niet weten: ik ben gek op shoppen! Hoewel ik het erg leuk vind om een dagje in de stad de winkels langs te gaan om dingetjes te passen, ben ik de laatste tijd steeds meer te vinden op de online shops. Ik heb af en toe een avondje waarop ik op de bank hang met een hele hoop kussens, een deken, een grote bak ijs en mijn favoriete webshops open. Heerlijk vind ik dat! Ik check dan even wat de nieuwste items zijn en vooral tijdens de sale kan ik uren doorbladeren. Het fijne vind ik dat je kan filteren op wat je zoekt zodat je niet uren bezig bent met het doorzoeken van rekken in de winkel. Je ziet meteen of er iets leuks voor je tussen zit en of je maat beschikbaar is. Dat vind ik veel fijner dan in twintig labeltjes kijken tot je de goede maat gevonden hebt, of tien minuten wachten tot de jongen van de lokale schoenenwinkel eindelijk jouw maat All Stars uit het magazijn heeft weten te vissen :-) 

En misschien wel een van de grootste voordelen van online shoppen: de korting! Waar 'echte' winkels vaak stoppen bij 50% korting, gooien de online shops (Nelly en Zalando bijvoorbeeld) er meestal nog een extra korting bovenop. In veel gevallen moet je hiervoor dan wel een speciale kortingscode hebben.. maar hoe vind je die?
E-kortingscode is een website met alle kortingscodes van bekende webshops onder één dak. Je vindt er kortingscodes en acties van H&M, Zalando, Spartoo, Nelly, Asos, V&D en nog veel meer. Met het gebruik van de zoekbalk bovenin kun je de winkels en de daarbij behorende acties gemakkelijk vinden. Tip: er is nu een kortingscode voor Rituals waarbij je €4,45 korting krijgt, altijd mooi meegenomen! De actie is exclusief te vinden op E-kortingscode en de code die daarbij hoort vind je hier.

Mocht je dus wel eens - of net als ik: steeds vaker - online shoppen, vergeet dan niet op de website van E-kortingscode te kijken voor je op het knopje 'bestellen' klikt. Je kunt er een hoop mee besparen en dat geld uitgeven aan andere dingen. Of aan nog een extra jurkje!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

11 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip! Extra korting is natuurlijk mooi meegenomen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super handig daar had ik nog nooit bij na gedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg handig!! Ik gebruik het zelf altijd als ik online shop!! Dat scheelt soms echt heel veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilde me net overgeven aan een mini online shopping sessie haha, handig! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tip!
    Nathalie
    ps: wil je ook even op me stemmen in de blogger battle? http://followfashion.nl/blogger-battle-1-festival-outfit-2/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk, dit kende ik helemaal niet!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)