zaterdag 10 augustus 2013

DE BRISTOL FESTIVAL-OUTFIT!



Wow, mijn Instagram, blog en mail stroomden massaal over met reacties van jullie op mijn post van gisteren, thanks! Heel veel meiden hadden gestemd op de outfit met de mintgroene top, maar Rosalie had die top ook gehaald tijdens onze shopping-sessie bij Bristol en zij wilde die erg graag aan dus uiteindelijk heb ik voor dit gekozen :) Mijn jurkje van de Bristol heb ik in mijn Levi's shorts gedaan zodat het op een top lijkt, daar draag ik een vestje van de Pull&Bear van mijn zus overheen, de Bristol tas met luipaard print er bij en mijn witte All Stars.

Mijn outfit was klaar maar wegens omstandigheden kunnen we vandaag helaas toch niet naar het festival Lakedance gaan. Erg jammer, maar er is niets meer aan te doen. Gelukkig is mijn zomervakantie nog niet afgelopen dus ik zie het van de positieve kant: voor het volgende festival dat gaat komen heb ik mijn outfit in ieder geval al klaar liggen! Voor degenen die vandaag wel naar Lakedance gaan: veel plezier en laat me vooral even weten hoe het was!

Shorts - Levi's
Vestje - Pull&Bear
Tas met leopardprint - Bristol
Horloge - Fashionine.nl
Jurkje (gedragen als top) - Bristol
All Stars - Converse via spartoo schoenen



Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

33 opmerkingen:

  1. i love this casual look

    THE MOST SPECIAL POST OF THE YEAR IS HERE:

    MOTHER AND SON FOREVER!!!!!!!!!

    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/08/mother-and-son-forever.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede keuze, ik vind je tasje echt leuk!
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook hele leuke outfit! De mintgroene top was ook heel mooi. Terecht dat Rosalie die ook heeft gehaald! Deze staatje ook heel mooi :)

    XX Red Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie outfit! Jammer dat je niet kan gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful outfit !
    like my facebook page : https://www.facebook.com/#!/nfashiondiary
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit, jammer dat je niet naar Lakedance kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat je niet meer heen kan gaan, maar je ziet er wel super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf, jammer dat je uiteindelijk niet meer naar Lakedance kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat je niet meer bent gegaan, maar dan heb je inderdaad al wel een leuke outfit klaar liggen! Scheelt weer wat tijd;)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige outfit! Echt mega mooi :)

    xx
    http://myrunwayfashionworld.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Staat je leuk! En wauw, wat zit je haar weer mooi Jennie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer dat jullie toch niet konden gaan, wel echt een leuke outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die cardigan erbij maakt je outfit helemaal af vind ik. Jammer dat t niet doorging!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah wauw! Die top + vest zijn zo mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben echt jaloers op deze outfit, echt súper leuk! Staat je zo tof x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ziet er heel erg leuk uit! jammer dat je niet meer kon gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. jammer dat je niet meer kon! maar de outfit is erg cute!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg leuke outfit,
    wel balen dat je niet kon gaan!

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke outfit! Je vestje vind ik echt heel erg leuk net zoals je tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk! ik zou daar zelf nooit naar binnen gaan snel, maar jij laat alles er mooi en duur uitzien! love it♥

    www.glamorousvision.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jammer dat jullie niet meer konden gaan, wel een hele leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie outfit en leuk idee om het jurkje te dragen als top. Staat je super, love your hair!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Onwijs leuke outfit! Jammer dat jullie niet meer konden gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk! Vind je vest echt geweldig, haha.

    Liefs, Merel

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)