zaterdag 3 augustus 2013

BLOGGERS LUNCH MET OMYBAG


Donderdag ging ik naar Amsterdam voor een bloggers lunch bij Omybag. Het was echt prachtig weer die dag dus de perfecte keuze voor een gezellige lunch! We verzamelden bij het kantoor van Omybag en buiten stond de tafel al gedekt. Ziet dat er niet enorm lekker uit? Dat was het in ieder geval wel! De lunch bestond uit (fruit)salade, quiche en een lekker verfrissende limonade. Tijdens de lunch praatten we over Omybag en over bloggen. Het was erg gezellig!


Daarna gingen we de showroom in om de nieuwste tassen te bekijken. Omybag heeft hele mooie leren tassen en daarnaast ook super leuke canvas tassen! De drie tassen die je in het midden ziet hangen zijn mijn favoriet en de zwarte vind ik daarvan het leukste.


En toen kwam er nog een nagerecht; een heerlijke aardbeiencake. HEER-LIJK!


Van eigenaresse Paulien mochten we een leuke canvastas uitzoeken. Ik koos voor de tas met 'Those who don't believe in magic will never find it'. Hierboven zie je Laura, Debbie, Angelo, ik (allemaal bloggers) en rechts eigenaresse Paulien.


Na de lunch en het bekijken van de tassen in de showroom gingen we nog even met z'n allen Amsterdam in om wat winkeltjes te bekijken waar Omybag verkocht wordt. Het was ontzettend heet en daardoor zijn we maar aan één winkel toegekomen helaas, maar dat was wel een ontzettend leuk winkeltje! Op de foto hierboven (die met de blauwe deur) zie je het winkeltje van de buitenkant. Binnenkort laat ik je de binnenkant zien!

Ik heb een erg gezellige middag gehad. Super bedankt Omybag!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

34 opmerkingen:

  1. Wat zijn de satchels leuk! Zo zou ik wel eentje in het zwart willen (: De mijne van SIX is echt volledig aan het verslijten :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heerlijk, maar vooral ook heel gezellig uit.
    Super schattig sfeertje en winkeltje!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuke foto's, het ziet eruit als een gezellige dag! En die tassen zien er ook heeel gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er leuk en gezellig uit zeg! En wat een leuke tassen! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt me echt super leuk om daar eens te mogen kijken. De tassen zijn inderdaad erg leuk :) xx Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heerlijk uit en wat een leuke tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit en wat een mooie tassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zo'n lunch voor bloggers!
    & de tassen zijn zo mooi. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er gezellig uit! Die canvas tassen zijn zo leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke post gemaakt Jennie! Was erg gezellig, ik ga het deze week ook online zetten:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig zo'n lunch! Het ziet er ook erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super leuk maar waar koop je die tassen dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er super uit! En wat een leuke tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er erg gezellig uit en wat een mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk zeg! Ik vind die tassen helemaal geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er uit als een leuke dag! Mooie tassen komen er voorbij, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ziet het er gezellig uit allemaal! Leuke tassen ook! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Awh, wat lekker en wat een mooie tassen (en foto's!)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ziet er leuk uit! jammer genoeg kon ik niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow echt heel leuk! Ik heb nu een nieuwe blog: thegirlwiththepinkcasio.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vond het zo jammer dat ik er niet bij kon zijn :( het ziet er super leuk uit, je canvas tas is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat super leuk! Ziet er heel lief en gezellig uit. Ik ben echt waanzinnig dol op de tassen van O my bag, ik wil er misschien nog wel een keertje een aanschaffen. Dan heb je wel een goede, toffe tas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die canvas tassen zijn echt te leuk ! Mijn 'prive-collectie' iets tè uitgebreid maar er kan altijd nog wel 1 bij haha. Het model in het midden vind ik zelf ook het leukst, het andere model is iets te netjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ziet er super gezellig uit. Wat een mooie tassen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ziet er heel leuk uit! Die canvastassen, wauw <3 eigenlijk vind ik bijna elke tas wel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het ziet er heel gezellig uit, en wát een leuke tassen!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)