maandag 19 augustus 2013

BIO OIL REVIEW: MIJN WONDERMIDDEL!

Veel mensen kennen Bio-Oil als een middel wat helpt tegen littekentjes, maar de meerderheid weet niet dat het voor veel meer gebruikt kan worden. Ik heb het gebruikt in plaats van mijn bodylotion, handgel en ik heb het zelfs in mijn haren gedaan! Normaal gesproken smeer ik me na een dagje zonnen in met bodylotion maar daar heb ik dus de afgelopen keren de Bio-Oil voor gebruikt en daar werd mijn huid ontzettend zacht van. Verder gebruik ik het af en toe tussendoor in plaats van mijn handgel. Resultaat: super zachte handen en hele sterke nagels. Daarnaast verdeel ik na het douchen een beetje Bio-Oil over mijn handdoekdroge haren. Op de foto hieronder zie je hoeveel ik gebruik voor mijn haren. Als je kortere haren hebt zou ik ongeveer de helft gebruiken want anders heb je de kans dat je haren vet worden. Ik wrijf de Bio-Oil tussen mijn handen en daarna kneed ik het eerst in mijn haarpunten terwijl ik voorover hang. Daarna ga ik met mijn handen door de rest van mijn haren en ik eindig op mijn hoofdhuid. Dan nog eventjes je haren droogföhnen en dan heb je lekker zachte en mooi verzorgde haren! Ik heb de Bio-Oil niet getest op littekens want ik kwam erachter dat ik die eigenlijk helemaal niet heb :-) 

Ben je nog op zoek naar een wondermiddeltje? Dan raad ik je aan om deze eens te proberen. Mocht je het product niet fijn vinden als vervanger voor je handgel, bodylotion of haarproducten dan kun je het altijd nog als badolie gebruiken :-) Ik heb gelezen dat dat kan maar ik heb het zelf nog niet getest! Je kunt Bio-Oil bij de drogist of apotheek halen en je kunt kiezen uit 60ml (€12,15) en 125ml (€20,29). Ik gebruik de olie erg vaak en doe ongeveer drie maanden met mijn flesje van 60ml. Je hebt iedere keer namelijk maar een paar druppeltjes nodig!

Gebruik jij de Bio-Oil wel eens? En wist je al dat je er meer mee kan dan alleen littekens bestrijden?

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

28 opmerkingen:

  1. Nog nooit gebruikt, maar ik ken het wel. Klinkt inderdaad vrij wonderlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klinkt echt als een fijn middeltje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb wel eens vaker gehoord van iemand dat het een wondermidel is:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende het middeltje nog niet, maar het klinkt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben fan van bio-oil!
    Ik gebruik het pas een week of 2... dus vrij kort.
    Ik heb t gekocht omdat het t herstellende vermogen van de huid versnelt; ik krijg snel van die gesprongen adertjes (als ik een zware tas op mijn schouder hebt gedragen enzo)en ook op droge plekjes, en ook op mijn littekens, ik vind het een super goed product. En hoop dat de effecten op langere termijn nog beter zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kende Bio-oil al wel, maar ik heb zo de goedkope kruidvatvariant ervan. Nog maar weinig gebruikt, maar die zal ik dan ook eens testen of je er hetzelfde mee kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik gebruik Bio-Oil voor littekens maar heb helaas nog niet heel erg veel baat gehad. (nou is het litteken ook wel flink hoor) Maar ik wist niet dat je het ook voor zoveel andere dingen kon gebruiken. Misschien toch maar even een keer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moet ik ook maar eens proberen dan;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar heb ik helemaal niet aan gedacht, om het als haarmiddel te gebruiken. Goede tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg slim om het in je haar te gebruiken. Goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie het altijd staan ja!! Volgende keer neem ik het mee :)
    Leuk!

    Liefs, Annewil
    www.lovetolittlethings.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb het nog nooit gebruikt, maar misschien is het een oplossing voor mijn pluizige bos haar, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik gebruik het ook. Ik heb namelijk veel littekentjes, het werkt goed! Alleen jij hebt het voor 12,15 euro gekocht. Ik heb het bij de Action gekocht, het is 100% hetzelfde alleen daar kost het maar rond de 2,00 euro (ze hebben het niet altijd!).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kende het al heel lang en ben er altijd heel tevreden over geweest! Leuk artikel! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. klinkt goed!
    xx Stephanie (www.stephaniesstyleblog.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bij de action hebbenze okk van dat olie! Dat kost heel wat minder en werkt en ziet er t zelfde uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, drogisterijen hebben meestal ook nog van huismerk :)

      Verwijderen
  17. Ik gebruik het nu voor droge plekjes en littekens, maar verder nergens voor, want ik vind het niet heel lekker ruiken ofzo, haha! Ik wist wel dat het meerdere functies heeft :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er goed uit! Ik denk dat ik er ook maar even naar ga kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb hem ook in de kast staan! Vind het ook erg fijn spul!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er goed uit, daar moet ik zeker maar eens naar gaan kijken!
    Liefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I use Bio Oil every day, hoping that it'll get rid of scars. It's really hard to tell so far if it's working though.

    Sincerely,
    Sabrina


    P.S. Giveaway on my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb ook nog bio oil thuis, maar wist niet dat je het ook voor je haren kon gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)