maandag 8 juli 2013

WINACTIE: ROSÉGOUDEN HORLOGE VAN FASHIONINE

Ik heb een leuke verrassing voor jullie: ik mag een roségouden horloge van Fashionine.nl weggeven aan een van mijn lezeressen! Je zag hem mij deze week al dragen en nu maak jij kans om zo'n zelfde horloge te winnen!

Je zag het horloge hier en hier al op mijn blog. Ik heb hem de afgelopen week iedere dag gedragen en ik vind hem echt super leuk, lekker zomers! Dit moet je doen om kans te maken op het horloge:

Laat een reactie achter met je e-mailadres!

That's all! Voor extra kansen:
- Like Fashionine op Facebook (+1)
- Volg mijn blog via Bloglovin (+1)

De winnaar wordt op 20 juli bekend gemaakt via mijn blog en via twitter. Succes! :)

Kun je niet wachten en wil je het horloge meteen bestellen? Dat kan hier! En met de code 'JENNIE' krijg je 10% korting bij het afrekenen!



 Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

122 opmerkingen:

  1. Mijn email is: dejongvanslooten@gmail.com
    En ik de fashionine facebook geliked.
    Ik vind je blog super en blijf je nog lang volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die is mooi! Ik heb fashionine geliked op facebook en ik volg je via Bloglovin! Liefs
    donnermoiplusfashion@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Facebook: Like
    Bloglovin': Follow
    Email: info@danielleharens.nl

    Lovee the blog! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volgde jou al en heb Fashiononline op facebook geliked!
    Mijn emailadres is: ellennnn@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi! Ik doe mee! Ik volg je al op bloglovin en vind Fashiononline leuk op facebook. Mijn email is coffeesandcherries@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laura.overheul@hotmail.com
    Ik heb geliked op facebook en volg je blog al een tijdje op bloglovin'!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, ik zag hem al eerder bij je en wat is hij prachtig!

    Alles gedaan om een kansje te maken ;)
    mariekevanstepvoort @ live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een leuke actie zeg!

    Mijn emailadres is decimesie@msn.com

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, superleuk dit! Ik doe mee Mijn emailadres is: anoucdl@gmail.com en ik volg je op Bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk wat een leuk horloge, doe graaaaaag mee en volg op beide sites :-D micha.vermaas@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, echt super mooie horloge!
    I'm in!
    ( tine_vdb4@hotmail.com )
    Ik heb ze ook geliked op FB :)

    xx Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I like! ♥ Heb de Fashionine pagina geliked en volg je op bloglovin :)
    Email adres: jessicahoringa@live.nl

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt super leuk horloge :)
    Laat ik ook een keer meedoen haha.

    Eline_Elshof@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love it!

    x-maud@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. echt een super mooi horloge, net als jou ben ik er al een tijdje naar op zoek.
    ik heb Fashionine geliked en volg je al een tijdje via bloglovin,
    nu maar hopen hihi.
    marindavdkamp@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw mooi horloge!
    Ik heb de facebookpagina geliked en ik follow je al een tijdje :)
    ilse.langius@hotmail.com

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk, ik zou hem erg graag winnen, altijd mooi een rose gouden horloge!
    style-shoot-design@gmail.com
    (alles geliked:)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supergave giveaway! Ik heb alle stappen doorlopen:D
    thestylishconfessions@gmail.com
    xx
    Discover my Stylish Confessions♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik volg je op Bloglovin' :)
    rooosalie@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is die mooooi! Ik volg je via bloglovin'! contact@radiatefashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg mooi! Ik volgde je al via bloglovin en like nu ook de fb pagina. lisaschmidt@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk, ik doe mee! Hij is prachtig!
    Ik volg je op BL en heb het artikel ook geliked! Verder like ik de FB van Fashionine! ^^
    x
    younailedit@knid.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jaaa die wil ik!! Ik heb nog nooit iets gewonnen snik:(

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ahhh superleuk! Ik volg je ook! Joseverlaat@hotmail.com xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig horloge! Mail: contact@thekimberleyb.com en volg je op Bloglovin'.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. erg mooi horloge!
    stephaniesstyleblog@hotmail.com :D
    xx Stephanie (www.stephaniesstyleblog.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een mooi horloge!
    Ik vind de facebook van Fashionine leuk en volgde jouw al op bloglovin!
    Jessicaverjans@hotmail.com

    liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Supergaaf horloge! Ik volg je op bloglovin, ik heb fashionine geliked en mijn email is belifash@live.nl

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. super leuke givaway, het horloge is echt heel mooi!!
    ik doe zeker mee

    i.merhai@hotmail.com

    xx ish
    tiny-heart-beats.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jennie wauw dit is echt een hele gave winactie!
    een horloge kan ik goed gebruiken haha kwam de laatste tijd wat te laat op school.
    Dit horloge is echt heel mooi qua kleur enzo.

    Mijn emailadres is: daphneroos1@hotmail.com

    Groetjes daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw! Wat is die horloge mooi zeg! Ik doe echt heel graag mee! Mijn e-mailadres is fashionfantastic@hotmail.com . Ik volg je ook op Bloglovin'.

    Liefs Maud

    BeantwoordenVerwijderen
  32. I love love love rosegoud!
    Ik volg je op bloglovin' en mijn emailadres is ingeborg.stok@outlook.com
    Liefs,
    ibpictured.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik kijk al heel lang naar het perfecte horloge in deze prachtige kleur.. maar kon nergens slagen... nu zie ik het horloge gewoon recht voor mijn neus de cijfers en het bandje en de kleur zijn allemaal precies wat ik zoek!
    Ik ga de 22e naar italië en ik zou daar natuurlijk graag met dit horloge willen lopen ! en met het uitgaan aan iedereen aanprijzen hihi.

    mijn email is : rachelkromdijk@gmail.com
    Ik volgde je al een tijdje via google, bloglovin en de facebook had ik al een keer eerder geliked dus dat hoefde ik niet meer te doen hihi, ben gek op je post die hou ik al een aantal maanden in de gaten!
    ben benieuwd wie het horloge gaat winnen! die heeft er in ieder geval heel veel plezier van dat is één ding wat zeker is!

    hele fijne vakantie alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel erg leuke give away!
    Mijn e-maildares: leenphilips@hotmail.com
    Ik volg je via google, bloglovin en facebook :)
    Fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik heb hem inderdaad al een aantal keren op je instagram voor bij zien komen. En elke keer word ik weer jaloers! Tof dat je daarom ook een winactie doet!

    1) judithhuls@hotmail.nl
    2) ik volg je al heel lang via Bloglovin.

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw! Héél graag :)
    -tinebrans@hotmail.com
    -op bloglovin volg ik je al!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat leuk!
    Ik doe mee, ik heb alles gedaan!
    dionneknooren@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooi horloge, ik doe mee! Ik volgde je al op bloglovin en heb de facebook ook geliked! Mijn email is beamingbeautynl@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Waauw, die zou ik graag willen winnen! Ik volgde je al op Bloglovin en mijn email is auke_rothoff@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heb de Fashionine pagina geliked en volg je op bloglovin (: <3
    Ik hou van die horloge, echt prachtig!
    email: elenajunederz@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik vind hem super mooi! Ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ahhh wilde hem net bestellen maar als ik hem win is t natuurlijk super leuk!
    Ik doe mee!
    yasi-db@hotmail.com is mn email! ik volgde je al via bloglovin en faceboook!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. m.maneva07@hotmail.com

    I also follow you on Bloglovin' and have liked their page :)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik vind hem echt super mooi, zelf heb ik nog geen horloge in die kleur!
    Je volgen op Bloglovin deed ik al, ook heb ik nog de Facebook pagina van Fashionine geliked!
    Toffe giveaway, ik doe mee! joyjurgers@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik zocht er net zo één dus doe ik heel graag mee!
    kaylieghys@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Mooi mooi mooi! Mijn emailadres is eline_maras@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wow, prachtig horloge. Een mooi verjaardagscadeau voor mijn verjaardag in augustus. Liefs, Tessa
    noordroge@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik doe zeker en vast mee! Heb alles gedaan wat nodig is ;-)

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ahhh wauw, wat een ontzettend mooi horloge!
    Ik doe zeker mee:
    jesssievw@gmail.com
    (:

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ahhh wauuuw hij is zo leuk! Ik heb de pagina geliked en volgde je al op bloglovin. kissodette@hotmail.com XX

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Echt een hele toffe winactie! Ik doe zeker mee! Ik volg je via bloglovin en hier is mijn mail: master-dewi[at]hotmail.com

    Liefs,
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Echt een gaaf horloge. Ik doe graag mee. sepia@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik heb je overal geliked. Ik doe graag mee omdat ik deze al wilde kopen. Frissemeid33@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Super mooi horloge!
    Ik volg je al via bloglovin!
    Liefs!
    meta_castelein@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Leuke give-away!
    paulien.demeestere@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wauw die horloge is moooi!!
    Mijn e-mail is: leoniepot2@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik zag het horloge inderdaad langs komen op je blog en instagram, ik vind hem erg mooi! Ik volgde je al op bloglovin' en doe hiermee graag mee aan je winactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ohh heel mooi! Ik heb zelf een gouden (nep) horloge van de kijkshop, maar die begint langzamerhand zilver te worden.. deze is echt heel mooi!

    Ik volg jou op bloglovin', en Fashionine op facebook!
    Liefs, ellen
    egmjvanlent@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Graag maak ik kans op dit mooie horloge.
    Groetjes Irene
    ireneniec1948@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Super mooi! Ik wil al zo lang een MK rose gouden horloge, maar deze is ook heel mooi !
    Mijn email adres is jillvincentie@hotmail.com, en ik heb alles gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Heel leuk!
    annavdgriend@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ohhhh super mooi horloge! Die wil ik wel winnen, erg leuk om te combineren met neon armbandjes :) Ik heb Fashionine geliked op fb en natuurlijk volg ik je blog al op bloglovin! Liefs, Jaimie
    Fashiographic@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  63. My email is: Fionalilyblog@gmail.com

    I would love to win this for my mum!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Zalige actie! Ik volg je op bloglovin :) dit is mijn mailadres: micheleknapen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hoe krijg je het toch voor elkaar om zulke gave dingen weg te geven?!

    Ik doe mee! Bloglovin' allang en Facebookpagina geliked = done!
    atouchoffashion@live.nl
    Nu maar duimen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Prachtig ding! Ik volg je via bloglovin maar gebruik geen facebook.
    jasminsharif@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Heel mooi horloge! Ik volg je al een tijdje via Bloglovin' en heb Fashionine net ook geliket op Facebook.
    Mijn email is corinenelemans@hotmail.com X

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik doe mee en ik volg je ook op bloglovin! Mijn email is koolenanne@gmail.com
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  69. rochellajiskoot@live.nl :D
    en de twee extra dingen: check!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wauw, deze is echt prachtig! Ik doe zeker weten mee!
    Ik heb beide dingen gedaan en mijn email is thestyleblondie@hotmail.com!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Mooi horloge zeg! Ik volg je al op bloglovin en heb de FB pagina geliked.
    XX Nathalie
    n.rodriguez@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Im in :) . Ik volg je op bliglovin en mn email is Samanthaa-hartje@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Waaw! Naar zo een horloge ben ik echt al lang naar op zoek! Wil het hebben, zou een ideaal verjaardagscadeau zijn ;)

    1136798@student.khlim.be

    BeantwoordenVerwijderen
  74. hafsa
    hafsa_tje@hotmail.com
    WUHUUUU!! Ik wil zo graag een roségouden horloge dus i hope i winn!
    x hafsa

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat een prachtig horloge! Ik wil al heel lang een roségouden horloge dus dit is mijn kans haha :) Ik volgde je al lang op Bloglovin' en ik like ook de FB pagina van Fashionine.nl

    Email: myrunwayfashionworld@hotmail.nl
    (Mijn blog: myrunwayfashionworld.blogspot.nl)

    xxxx
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik volg je al een tijdje op Bloglovin' en kan het niet laten om mee te doen aan deze actie, want het is zo'n leuk horloge!

    xx Kim

    bok_kim@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Gedaan! Mooi horloge had hem inderdaad al bij jou gezien :) als ik hem win ga ik hem wel voor m'n ma verstoppen hihihi succes met je blog en een fijne z0nnige dag gewenst van Mickey xxxxxxxx (email: mickeygodderij@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik doe mee. Ik heb ook alle 2 de extra kansen gedaan!
    Mijn email adres: suzanne-zoet (at) live.nl (En dan aan elkaar, of course ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Hele leuke winactie! Ik heb altijd al een rose goude horloge willen hebben, en deze lijkt wel erg op die van Michael Kors alleen was die erg prijzig dus ik doe graag mee! Ik volg je op bloglovin en heb de FB pagina geliked. lie-ying_wu@live.nl

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wauw, wat een prachtig horloge en een toffe winactie! Ik zou 'm graag winnen. Vind het een mooie kleur! Ik heb de Facebookpagina geliked en volg je op Bloglovin.
    lisaruigrok@hotmail.com
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Leuke actie! Dat rosegoud is echt mooi. Ik volg je ook op bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik doe mee! ik volgde je op bloglovin en facebook!
    echt een supermooie horloge, dus ik hoop dat ik win!

    gr, Tanita

    email: tanitakok@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  83. <3 verliefd! Wat een mooi horloge.... dit horloge maakt iedere outfit compleet!

    @jenny: ik vind je website fantastisch en volg je ook op instagram en facebook

    Mijn email is: marlonvandijk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  84. WINNEN WINNEN WINNEN oh my god deze MOET ik hebben, ik zoek al heel lang naar de perfecte klokkie en voila, dit is hem 100%. Hopelijk is de loting me dit keer beter gezind want afgelopen keren ben ik toch behoorlijk in het pak genaaid. Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen en deze keer ga ik winnen ik voel het aan mijn vruchtwater!!
    Zoals je weet ben ik trouwe volger op bloglovin en mijn emailadres is : kropduif@live.nl HOOR SNEL VAN JE XXXXX GROETJES VAN KROP!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Geweldig horloge!! Ik volgde je al op bloglovin :)
    Ik reageer bijna nooit op je blog, maar ik kijk wel elke dag voor een nieuwe post. En elke keer is het weer een leuke post!
    Ik gun het iedereen hier om te winnen, maar ik hoop toch dat ik dit horloge win :)
    Email; sabrine_8@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik doe zeker mee love de horloge;)
    Mijn email is robinvanremunt@hotmail.com
    Ik volg je al een tijd:) love your blog. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Hey!
    Ik doe graag mee aan de winactie! Dit horloge lijkt echt op een Micheal Kors horloge die ik echt al suupeeerrr lang wil!
    Mijn e-mail adres is: xLBA_@hotmail.com
    Ik heb de facebook pagina geliked en ik volg je via bloglovin!

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Heey, ik doe mee hoor met de actie. Ik vind de kleur echt super gaaf.

    Email is sanne.jorna@gmail.com en involg je al een behoorlijke tijd op bloglovin.

    Zozo, Sanne

    Www.sannejorna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wat een supermooi horloge! Ik doe graag mee aan de winactie!
    Mijn emailadres is - maureenlisanne@gmail.com
    Ik volg je op bloglovin', ik dacht dat ik het al deed, maar niet! =O
    Fashionine heb ik geliked op facebook voor wat extra kans.

    Loves,
    Maureen

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wauw!!!!!!!!
    emmy.cleven@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Aaaaaaahhh rose gold horloges zijn echt prachtig!

    hazalrona@hotmail.com
    Ik volg je op bloglovin' en ik heb de fashionines facebook geliked :)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Echt een leuk horloge, ik heb hem ook al in het zilver.

    Ik volg je op bloglovin en ik heb de facebookpagina geliked.

    x Valery
    valerytameris@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Wat een prachtig horloge, ik doe mee! Ik like de Facebook pagina en volg je op Bloglovin'.

    samanthavansteen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Supergaaf! Ik doe mee en ik volg je al via Bloglovin'! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ik doe mee!! :) Mijn e-mail is kiki-1995@hotmail.com en ik heb de facebook pagina van Fashiononine geliked (naam: Kiki van der Waals) en ik volgde je al op Bloglovin' (naam: Kiki Elise).
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Wat een mooie is het toch! Ik doe graag mee (rebelsmaarromantisch@gmail.com) en heb de FB-pagina van Fashionine geliked (rebelsmaarromantisch). Ook ik volgde je al via Bloglovin. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Echt mooi is die! Mijn email: opferblut88@live.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  98. aah wat leuk zeg! Mijn email is tsejackiee@gmail.com
    en ik volg je via bloglovin ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik volg je via bloglovin, en mijn email is: irissch99@gmail.com

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Leuke blog,
    Leuke actie!!
    Ik doe natuurlijk mee :)
    Lisa.scholte@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ik vind het horloge echt heel erg mooi!
    Ik volgde je al een tijdje op bloglovin. En heb ook de facebookpagina geliked.
    Mijn email is: marinthe.bos@gmail.com

    Liefs,
    Marinthe

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Wauw deze is echt heel mooi!
    Ik hoop echt dat ik win!
    Volg je nu op bloglovin, en ik heb zelf geen fb maar ik heb op mijn moeders account geliked.
    E-mail: hesterheijmans@hotmail.nl

    Veel liefs,
    Hester xo

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Follow je op Bloglovin , en geliked op facebook :D
    Echt zoo'n gaaf horloge, zag laatst ook zulke bij de lucardi, maar mocht natuurlijk weer niet kopen van mams.. Hopen dat ik win!
    Email: hiljaaboeiend@gmail.com

    xxxx Hilja

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ik vind dit een heel mooi horloge, ik ben echt een "horloge drager" alleen meestal zie ik een heel mooi horloge, maar is hij iets wat prijzig. Deze vind ik heel mooi en een pluspuntje is dat hij niks kost! Ik ben nu al outfits aan het bedenken waar hij mooi bij zal staan, hihi!

    Email adres: Roosbruning@icloud.com

    Liefs, Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Oooh superleuke actie, dat horloge is zooo leuk!!
    Mijn email is zoe2308@live.nl
    En ik volg je op bloglovin' en heb het bericht en de facebook geliked!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Wat een supergave actie! Ik volgde je al via bloglovin :)
    Het zou super zijn om deze horloge te winnen!
    Mijn email: jessienap@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Super leuk ik doe mee! Heb alles gedaan; a7xcupcake@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik doe mee!
    Zit namelijk al tijden te kwijlen op dit horloge!
    email: rosaminou@hotmail.com
    Ik heb ook alles gedaan wat kon met de extra kansen

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Oehhh, toen ik hem in jouw post zag was ik al meteen verliefd!
    Ik ga dus zeker een gokje wagen met deze winkans, en anders is de kortingscode superfijn :) Mijn mail is: tessavdbrink@hotmail.com en ik volg je op bloglovin'
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Super mooie horloge ♥♥

    Ik volg je al via bloglovin en via fb en ik heb fashionine ook geliked.
    mijn mail is meriyem__@hotmail.com
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Echt een cool blog! Ik ben ook een blog begonnen maar ik snap er niks van ! Jannelife.webnode.nl
    Heb je nog tips ofzo haha ?
    Echt amazing horloge trouwens

    Mijn email;
    Janne.9@hotmail.com

    Xxxjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  112. ohh super mooi weer !

    Mieke1997@hotmail.com

    geliked op facebook en ik volgde je al !

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Waaauw ik ben al tijden verliefd op dit horloge <3
    Ik doe mee dus! Mijn e-mail adres is: dorien_krale@live.nl
    En ik volg je op bloglovin'
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ik volg en like je op meerdere plekken al :) Maar wow, dat horloge is geweldig! ik zoek al heel lang eentje, maar geen voldoet echt aan mij wensen, maar toen kwam jij met deze :)
    Mijn mail is roosje1986 @gmail. com

    BeantwoordenVerwijderen
  115. super mooi horloge, ik ben al super lang op zoek naar zo een en nu komt de perfecte langs! yeey! super leuke giveaway! xxx
    tierlantijne@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Echt een cool blog! Ik ben ook een blog begonnen maar ik snap er niks van ! Jannelife.webnode.nl
    Heb je nog tips ofzo haha ?
    Echt amazing horloge trouwens
    Ik heb de facebook pagina geliked !

    Mijn email;
    Janne.9@hotmail.com

    Xxxjanne

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)