vrijdag 19 juli 2013

VANDAAG DRAAG IK EEN MANNENSHIRT


Ik zag hem vanuit mijn ooghoek aan een rek op de mannenafdeling van de H&M hangen en ik moest hem toch echt eventjes meenemen naar de paskamer. Ik deed 'm aan en ik vond hem meteen super leuk! Je ziet het op deze foto's niet maar hij heeft wat grotere, lage armgaten dus je kunt er een leuke kleur BH onder doen. Of gewoon je bikini natuurlijk! Het shirt is behoorlijk lang en hij heeft onderaan nog twee witte strepen maar dat kun je nu ook niet zien omdat ik het shirt in mijn rokje heb gepropt. Ik zal voor betere foto's zorgen of ik kan hem nog een keertje voorbij laten komen in een van mijn eerste shoplog video's :)

Ik heb nog wel even getwijfeld hoor, of ik hem moest kopen. Ik zag mezelf er al in lopen op festivals maar toen bedacht ik me dat daar jongens zijn. Héél veel jongens, waarvan de meesten waarschijnlijk wel bij de H&M shoppen. Dikke kans dus dat ik op drukke plekken een jongen tegen kom die dit shirt aan heeft. Ik weet niet wie zich dan stommer moet voelen; ik omdat ik iets van de mannenafdeling draag? Of hij, omdat een meisje hetzelfde draagt als hij? Om awkward momenten te voorkomen draag ik hem daarom denk ik maar niet naar drukke plekken. Naar het strand bijvoorbeeld, of op vakantie, dat lijkt me prima. Draag jij wel eens wat van de mannenafdeling?

Top
- H&M men
Skort - Sheinside
Tas - Versace via Spartoo schoenen
Sandaaltjes - Bristol
Ketting - Shopruche
Horloge - Fashionine

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

54 opmerkingen:

  1. Heel gaaf shirtje! Ik vind dat rokje ook nog altijd super! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit, dat rokje is zo leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk shirt! En het is niet te zien dat het van de mannenafdwling komt hoor, dus denk dat je hem ook gewoon op drukke plekken kan dragen. Ik ken trouwens niet zo heel veel jongens die naar de h&m gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahah, ik hóu van mannenshirts. Ik heb trouwens ook een shirt van de jongensafdeling van de Primark, met een grote leeuw erop. Hij is maat 140. En ik pas hem. Een wonder, maar hij is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit en ik ben nog steeds verliefd op je ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat je goeeeed! Hahaha en ik vind je gedachte over 'm niet te dragen naar drukke plekken oprecht heel erg grappig! Gewoon doen joh, dat valt niemand op

    Liefs Judith
    www.myownvogueworld.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf!

    xx
    http://myrunwayfashionworld.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staat je heel mooi! Dat rokje en die sandalen erbij zijn super. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem erg leuk! En ach, zulke tshirts zijn er toch gewoon erg veel. Jongens zijn echt niet aware genoeg om te zien dat je èxact hetzelfde aan hebt hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke outfit en wat een mooi rokje. Ik zou dat shirtje gewoon dragen ze hebben ze ook in andere winkels wel voor meiden:).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De kans dat je een jongen tegenkomt met hetzelfde shirt aan is best klein denk ik hoor! Maar hij is wel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke outfit, je ziet helemaal niet dat het een mannenshirt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke outfit!
    En wat een mooie ketting.

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hoeft je er écht niet te schamen voor een mannencollectiestuk. Waarom zou je dat niet mogen dragen? In deze tijd zou men toch moeten openstaan voor zulke dingen. Als iemand daar dan commentaar op heeft is dat een kortzichtig persoon. Zo dat was even mijn mening! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gaaf shirt! En staat super met dat rokje! En je moet je niet schamen! Gewoon dragen! Als ze een mening hebben denk ik eerder dat ze het juist stoer vinden. Misschien is het net als je krokodil wel een mannen magneet haha! x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heee die heb ik ook! Superleuk gecombineerd X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, echt een super leuk shirt! Je zou echt niet denken dat die van de mannenafdeling komt. Super leuk gecombineerd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben voor meer mannen kleren, hahahaha..
    ook ik pak er regelmatig wat, is net iets anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je outfit vind ik echt geweldig! :D Dat shirt is echt geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wel echt heel stoer zo een mannenshirt :) stat je leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke outfit hoor, het is niet te zien dat het shirt van de mannenafdeling komt. Lekker aandoen, staat erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik durf eigenlijk nooit iets van de mannenafdeling te pakken haha.
    Ik vind het echt een hele leuke outfit !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gaaf shirtje! Staat je heel goed, je ziet niet eens dat het een mannenshirt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk shirt! Snel maar weer is naar de mannen afdeling!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie outfit, ik vind je top echt super leuk! Bij h&m zijn vaak mannen tops die ook mooi zijn voor vrouwen haha. X

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Superleuk & ook echt tof gecombineerd met alle andere items! :)
    Ik vind het helemaal niet erg als je iets koopt van de mannenafdeling, meestal valt dat ook helemaal niet op. Zolang je het maar goed staat en je het zelf goed vind zitten is dat voldoende.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Helemaal niet akward, juist grappig! Ik steel zelf heel vaak van de mannenafdeling...
    Als iets leuk staat maakt het mij niet uit welke maat er in het label staat, of voor welk geslacht het is bedoeld.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Haha wel tof dat je hem toch hebt gekocht! Xx Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Echt een hele gave outfit! Ik kijk er eigenlijk nooit, wat een huge fout blijkt te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik had die top ook al zien hangen haha! Hij is erg leuk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Superleuk! Die top staat echt mooi met dat broekje!

    xoxo
    Shalane
    www.fashionmoodboard.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. lovelyyyy

    NEW OUTFIT: PASTEL COMBINATION
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/07/sportly-or-casual.html

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind je shirt erg gaaf! En je hoeft je niet te schamen, volgens mij valt het nog niet eens op dat het eigenlijk een mannenshirt is! Ik heb zelf twee oversized shirts (basic) van de mannenafdeling van de h&m, die zitten heerlijk voor thuis en zijn ook nog is goedkoper dan bij de vrouwenafdeling. Je draagt trouwens een erg mooie ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Als je niet had gezegd dat het shirt van de mannenafdeling kwam, had ik het ook niet gezien!
    Maar het shirt staat je erg leuk hoor en mooi gecombineerd met het rokje. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Als je er niet eens bij had gezet dat het een mannenshirt was, was het me helemaal niet opgevallen, het is een erg leuk shirt vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. superleuk toch, moet je echt maling aan hebben dat ie vd mannenafdeling is.
    (Moet nu aan zon superoude Friends aflevering denken waar Ross hetzelfde strakke roze damesshirt aan heeft als zijn date)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik vind hem echt gaaf! Ik heb een t-shirt van de mannenafdeling van de Primark, maar vind hem leuker voor vrouwen, haha :P

    En ik heb er schijt aan dat mannen hem ook kunnen dragen, lijkt me ook meer awkward voor hun, haha :P

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gaaf Jennie!! Shirts van de mannenafdeling zijn soms zoveel leuker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Haha ik draag heel vaak van die mannenshirts (zó handig als je een lang broertje hebt), ze zitten héérlijk en zijn soms zelfs veel fijner dan die voor vrouwen. Hij staat je leuk hoor! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  41. super leuk rokje ook!!

    www.glamorousvision.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. okay, that skirt and necklace are absolutely amazing!

    xo
    junejulia.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gewoon dragen joh! Anders zeg je toch, 'ik vind 'm leuk, don't care dat hij voor mannen is'. Je ziet zo vaaaaak vrouwen met mannenshirts, en trouwens, zo'n shirt kan echt wel in een uitvoering zijn voor vrouwen hoor, haha. Gewoon doen! Ik denk dat mannen zich meer awkward voelen dan jij.

    Het staat je ook nog eens geweldig!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik doe dat heel vaak, gewoon doen haha! Zeker grappiger als het jou beter staat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik vind het prima om op de mannenafdeling rond te kijken, waarom niet? Volgens mij moet geen van beide zich vreemd voelen, jij niet en de jongen met hetzelfde shirt ook niet :p Zoiets is toch gewoon unisex? Staat je echt leuk trouwens!

    Inge
    www.fashionenvie.be

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik draag supervaak iets van de mannenafdeling. Vinden mannen ook vast niet erg, hoor. En anders zijn ze maar zielig ;). Ik vind de combinatie met het rokje verder niet zo geslaagd (liever een skinny of short, alhoewel dat wel een beetje standaard is), maar ik ben wel weer HUGE fan van je sandaaltjes. LEOPARDPRINT FOREVAHH, haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)