maandag 1 juli 2013

VANAF VANDAAG HOORT MIJN BLOG BIJ BLOGTODAY!



Vanaf vandaag, 1 juli, hoort mijn blog bij Blogtoday van Sanoma en dat vierde ik met champagne en cupcakes! Stiekem kon je het al weten als je me volgt op Twitter en Instagram, maar omdat het vanaf vandaag officieel is wilde ik het nog eventjes feestelijk op mijn blog vermelden. De cupcakejes zijn trouwens van Ten To Three Bakery in Rotterdam.

Blogtoday is een soort van platform met een aantal verschillende bloggers. We zijn met fashionbloggers  zoals ik, Rowan van Redreidinghood en Negin van Neginmirsalehi.com, beautybloggers ByAranka en BeautyIll (die ken je misschien ook wel!), interieurblog Beeldsteil en nog veel meer! Het leuke is dat we allemaal verschillend zijn en dat we allemaal iets eigens hebben. Er zijn niet alleen verschillende soorten blogs maar ook verschillende leeftijden. Je vindt een overzicht van alle bloggers op Blogtoday.nl. Ik heb er enorm veel zin in en ik ben ook best wel heel erg trots dat ik dit nu zo kan schrijven! Blogtoday is onderdeel van Sanoma (als je het niet kent; het is een mediabedrijf dat veel grote merken en tijdschriften vertegenwoordigt) en ik keek echt mijn ogen uit toen ik het gebouw van Sanoma binnen stapte. Overal om me heen zag ik de redacties van grote Nederlandse tijdschriften. Wauw.

Binnenkort heb ik mijn eigen YouTube-kanaal!
Ik ben erg benieuwd naar wat er allemaal gaat komen en ik ga natuurlijk ook erg mijn best doen om mijn blog beter en leuker te maken. Een dingetje kan ik alvast verklappen: ik ben bezig met voorbereidingen voor mijn eigen YouTube-kanaal! Ik zat er zelf al een tijdje over te denken en toen ik in de afgelopen drie weken in totaal 25 mails en comments had ontvangen met de vraag of ik wilde gaan YouTuben, heb ik besloten het gewoon te doen. Ik had er zelf al ontzettend veel zin in -mijn notitieboek staat vol leuke ideeën die ik nog niet ga verklappen- en jullie e-mails hebben mij alleen maar meer gemotiveerd. Ik had het leuke idee om mijn kanaal 'Jenniefromthevlog' te noemen, want jenniefromtheblog was al bezet. Ik had het account aangemaakt, had wat fout gedaan dus ik verwijderde hem weer even, blijkt dat het niet mogelijk is om dat account opnieuw aan te maken. Nooit meer! Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan zo dom van mij.. Nu heb ik dus voor jfromtheblog gekozen. jfromtheblog wordt binnenkort gelanceerd en ik ga allerlei video's maken over productreviews, een rondleiding in mijn studentenhuis, shoplogs en nog veel meer . Op deze manier wordt mijn blog nog wat persoonlijker en leer je mij (en misschien mijn vrienden en familie als zij dat willen?) nog wat beter kennen. En dan heb ik over een aantal jaren een nog leuker online dagboek om in terug te 'lezen'! Ik heb er enorm veel zin in maar ik vind het wel spannend hoor. Jullie weten als geen ander hoe ik schrijf en hoe ik fotografeer maar jullie weten niet hoe ik praat en beweeg. Ik denk dat ik het enorm spannend ga vinden om de eerste video's up te loaden maar ik zal er vast snel aan wennen, het lijkt me ook hartstikke leuk om te doen. Gelukkig krijg ik ook hulp van mijn zus die helemaal into video is. Binnenkort hoor je meer! 



Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

51 opmerkingen:

  1. Wat leuk. Gefeliciteerd!
    xx Stephanie (www.stephaniesstyleblog.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw wat leuk!! In België nemen ze helaas nooit van die leuke initiatieven om blogs wat te steunen :/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend gaaf! Gefeliciteerd;)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh wat gaaf! Gefeliciteeeerd! Leuk dat je nu ook youtubefilmpjes gaat maken, ik ben heel benieuwd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was al sinds kort bekend met Blogtoday, wat leuk dat je er nu officieel bijhoort! Gefeliciteerd meid ;)

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gaaf! Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik zal nu snel even gaan kijken. Gefeliciteerd!

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk! Gefeliciteerd. :) Ik ben ook erg benieuwd naar je youtube filmpjes. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je YouTube filmpjes! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super schattige cupcakes! En gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zeg, gefeliciteerd! Ik ben ontzettend benieuwd naar je filmpjes!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat gaaf! Veel plezier en ik verheug me op je kanaal c:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gaaf! Ik ga me meteen even abboneren en ik ga blogtoday even bekijken! Gefeliciteerd! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat tof!! En ik ben benieuwd naar je filmpjes ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaaf! En ik ben benieuwd naar je Youtubekanaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. van harte gefeliciteerd!
    ben erg nieuwsgierig naar je youtube kanaal, en veel geluk
    xxish
    tiny-heart-beats.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, heel leuk voor je, ik ben erg benieuwd! Die cupcakes zien er trouwens echt heel erg cute uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd! Ik ben al erg benieuwd naar je vlogs :D.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. jippie eindelijk video's!!!!!!!!!!

    xx

    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat leuk, gefeliciteerd! :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat super leuk! Ben benieuwd! En gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat gaaf meid, wat leuk allemaal, gefeliciterd! Ik ben erg benieuwd:D
    xx
    Discover my Stylish Confessions♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuk! Gefeliciteeerd:) Ik ben benieuwd naar je video's! xxliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Yay! Ik heb ook helemaal zin in al onze leuke projecten samen!

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com
    Ps: ENTER MY GIVEAWAY FOR A CHANCE TO A LIMITED EDITION MARC JACOBS FOR COCA COLA LIGHT PACKET!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooh super tof! :) ik ben blij voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw Jennie wat een stap! Gefeliciteerd :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat dacht ik al inderdaad, maar gefeliciteerd! :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd Jennie!!! Superleuk :-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Die cupcakes zijn echt cute!

    Liefs,
    ibpictured.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Allebei echt super leuk, heb je verdiend!

    Love Appie | jusde-pomme.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk! Ik verlang naar je youtubekanaal :) xC

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)