zondag 28 juli 2013

TOEN HET NOG NIET STORMDE DROEG IK DIT

Het mag duidelijk zijn dat dit nog een outfit is van toen het nog niet zo'n slecht weer was! Jeetje, wat ging het los gisterenochtend en -nacht.. Niet dat ik het erg vind hoor. Ik heb gisteren ochtend lekker mijn raam helemaal open gezet en ik ben met een deken en een lading melk en cornflakes lekker op de vensterbank gaan zitten. Even lekker afkoelen, naar de regen luisteren en het onweer bekijken.

Vandaag ga ik mijn zus ophalen van haar surfkamp in Frankrijk. Ik ben erg benieuwd naar hoe ze het daar heeft gehad! Verder ga ik vandaag spullen op Marktplaats zetten (ik heb de foto's een tijd terug al gemaakt maar ben er nog niet aan toe gekomen om ze online te zetten) en ik ga mijn shoplog-video editten. Wat zijn jouw plannen voor vandaag? 

Top - H&M
Shorts - Nelly
Tas - Versace via Spartoo schoenen
Sandalen - Bristol
Ketting - Shopruche
Horloge - Michael Kors

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

33 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! Succes met spulletjes verkopen op marktplaats :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, leuke outfit! Veel plezier met wat je vandaag gaat doen! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijft echt een leuke short! Vond het wel even heerlijk die regen en onweer! :)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit en dat shortje is heel mooi. (:
    Nadat het zo geregend en geonweerd heeft is het nu wel een stuk koeler!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke outfit! Ik vind die schoenen vooral heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal mee eens!! Schoenen zijn echt super gaaf!!

      Verwijderen
  6. Leuke outfit! Veel succes met het verkopen! Ik moet ook nog een hoop op marktplaats zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf shortje en je sandaaltjes zijn ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke outfit! En storm? Daar heb ik hier in Friesland niet echt last van gehad. Alleen 2x een klein beetje gerommel (gister middag en vanochtend vroeg) wat niks voorstelde.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke outfit! En storm? Daar heb ik hier in Friesland niet echt last van gehad. Alleen 2x een klein beetje gerommel (gister middag en vanochtend vroeg) wat niks voorstelde.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat shortje vind ik echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lovely outfit , darling!
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die tas past echt overal bij, lijkt het.
    Goeie koop!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hou van je horloge! Ik ga verder vandaag niet zo heel veel doen, ik ben op dit moment in Marokkoen ik ga alleen nog eten...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Staat je super! Je shortje en je sandaaltjes zijn echt heel mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk , vooral je schoenen!

    http://thisisafashionaddict.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha, ik vind de titel al geweldig en de outfit helemaal!

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love your simple outfit.So cute.Nice shorts.x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke short! En leuke schoenen!
    De nagellak vind ik ook erg leuk.

    Xjes Femke

    http://femkesstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke combinatie!

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke outfit! Leuke, fleurig shortje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die shorts .. heel gaaf! Leuke outfit.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)