dinsdag 30 juli 2013

REVIEW: BABYLISS SUBLIM TOUCH 38MM

 Ik heb van mezelf erg steil haar en tot ongeveer drie maanden geleden heb ik het ook altijd zo gedragen. Op dat moment bedacht ik me dat het er maar slap en futloos bij hing dus ik begon te experimenteren met verschillende tangen om volume in mijn haren te creëren. Ik gebruik nu al een tijdje een stijltang om wat slag te maken omdat ik de perfecte krultang daarvoor nog niet gevonden had. Ik was dan ook super blij toen ik een mailtje kreeg of ik de Babyliss Sublim' Touch 38mm wilde testen! Ik heb hem gisteren voor jullie getest en daarbij voor- en nafoto's gemaakt. Kijk gauw verder voor het resultaat!


Dit zijn mijn haren hoe ze normaal zijn, na het föhnen. Ze zijn lang, steil en ik heb alleen laagjes aan de voorkant. Voor het föhnen heb ik een druppeltje Biosilk verspreid over mijn haren. Toen het bijna droog was heb ik er nog een klein beetje mousse in gedaan en nog een paar minuutjes geföhnd tot het helemaal droog was. Ondertussen stond de tang al klaar om warm te worden. Ik koos voor de hoogste/warmste stand (180 graden) omdat mijn haren dik en lang zijn, dus het heeft de neiging om snel uit te zakken. Ik heb toen alle plukjes gekruld met de tang en dit is het resultaat:


Zoals je ziet zijn het niet echt krullen geworden maar er is meer een soort slag ontstaan. Ik vind het zelf erg mooi! Ik was ook niet op zoek naar echt krullen want dat ziet er al gauw 'nep' uit. De slag die ik met deze tang gemaakt heb ziet er wat natuurlijker uit! Ik heb een aantal keren tussen het krullen door haarspray gebruikt en op het einde heb ik de plukjes die niet zo goed waren gelukt nog eens gedaan. Het bleef ongeveer 4 uur zitten, wat best lang is voor mijn lange, zware haren! Ik denk dat de tang echt mooi resultaat geeft als je wat meer laagjes hebt.

Ik ben erg tevreden over de tang en ik ga hem daarom zeker vaker gebruiken! Misschien (als jullie dat leuk vinden) kan ik ook een video-tutorial maken? Let me know!

De tang is verkrijgbaar op de gezond en mooi afdeling van de webwinkel Fonq.nl voor €39,99


Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

24 opmerkingen:

  1. Wauw, slag en stijl staan je ook heel mooi, de Babyliss Sublim' Touch 38mm lijkt me erg fijn in gebruik! :) Een video-tutorial lijkt me leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik vind het echt goed geslaagd.
    Ik zit beetje met zelfde probleem: zwaar haar en vrij plat, dus dit lijkt me wel een goeie oplossing!

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet erg mooi uit!

    Als je echt resultaat wilt: Remington Pearl Wand. Bij mij zakt alles uit, omdat ik heel zwaar haar heb (zelfs met mijn niet zo lange haar). Ik zit nu op dag 3 en het zit er nog steeds in (:

    Je kan altijd reviews eens checken ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit, staat je goed! Een video- tutorial lijkt me leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ik vind het resultaat super mooi! Ik vind 'subtiele' krullen wel mooier dan een grote bos krullen! Tenzij je het al van jezelf hebt ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ik wou dat ik van nature wat slag in mijn haar had, als ik het er nu in maak, is alles binnen een half uur al weer uitgezakt :C

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie krullen! je kan ook zelf krullen maken door je haren tegen elkaar in om elkaar heen te draaien! en dan een nachtje slapen! filmpjes op youtube! heel handig.. Dit klinkt namelijk vrij ingewikkeld hoe ik het zeg haha

    wwww.glamorousvision.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het zo met een beetje slag juist heel mooi! Staat je heel erg leuk Jennie! :) x Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oehh het lijkt me echt een superfijne tang! Eindelijk iemand me ook dik haar die dingen uittest! Nu alleen nog iemand vinden met krullen haha Superleuke post! Xxx Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad mooi! Staat je heel erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er mooi uit! En inderdaad niet onnatuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Staat je mooi en vooral natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er héél erg mooi uit en ook nog eens natuurlijk! Nu hopen dat ze lang zo blijven zitten ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ziet er echt mooi uit, inderdaad heel natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)