woensdag 24 juli 2013

PRIMARK OUTFIT VAN VANDAAG!

 
Zie je dat? Ik ben eindelijk niet meer zo bleek! Ik heb de afgelopen dagen doorgebracht in de zon en nu heb ik eindelijk een beetje een kleurtje! Bij mij duurt het helaas altijd super lang voordat ik eindelijk een beetje bruin ben maar op de een of andere manier gaat het dit jaar voor mijn gevoel best snel. Ik ben benieuwd hoe bruin ik ben als ik terug kom van Turkije. Ik moet nog even wachten voor we gaan (13 augustus) maar dat maakt niet uit, ik heb genoeg te doen hier in Nederland met het lekkere weer. Ik heb al aan het zwembad gelegen, ben naar een soort meer geweest, weer een ander strand en gisteren ben ik na een dag zonnen met mijn nichtje op de scooter spareribs gaan halen. Geloof me, na een dag zonnen is er geen betere combi dan frietjes, spareribs, een rosébiertje en watermeloen achteraf. En nu ga ik in mijn zus haar nieuwe longboard eens uitproberen!

jurkje - Primark
tas - Primark
horloge - Michael Kors
schoenen - Converse via spartoo schoenen
ketting - Bobini


Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

37 opmerkingen:

  1. Superleuke outfit!
    Ik vind de tas echt gaaf (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu baal ik dat ik de tas bij de Primark heb laten hangen haha, hij is toch wel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf jurkje! En die tas is ook heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de tas is erg leuk!
    xx Stephanie (www.stephaniesstyleblog.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie outfit, ik vind je jurkje leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke relaxte look, klinkt als een heerlijke luie vakantie, en hoop dat je het naar je zin gaat hebben in turkije !
    xxx ish
    tiny-heart-beats.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekkere relaxe maar toch mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een lekker kleurtje! :) Dat jurkje is leuuuk!!! Hebben hebben hebben! haha x Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. beautiful :) i love this dress, verry pretty ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele leuke outfit! ik heb vakantie werk dus ik baal als een stekker dat ik met dit lekkere weer moet werken. maar ik ga nog op vakantie naar frankrijk, waarbij ik geen enkele media en werk wil zien haha, dus hopelijk word ik dan bruin.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke ketting en erg leuk jurkje! Ik wil ook nog steeds eens zo'n longboard uitproberen, lijkt me heel vet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit en wat stoer dat je zus een longboard heeft! Ik wil ook zo graag longboarden!

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke outfit! ik ga zaterdag naar turkije! En 13 augustus naar Italië! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Staat je heel mooi! Je tas is ook echt gaaf! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je staat altijd zo leuk op foto's! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk jurkje!

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk jurkje! Lonngboarden lijkt me echt gaaf om te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke outfit! en die tas.. WAUUW!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuke outfit! Die tas is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. nice casual style!

    Today one special post in the blog: WATERPARTY
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/07/waterparty.html

    BeantwoordenVerwijderen
  21. toffe outfit meid!
    x Jana

    www.amoreforfashion.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke outfit weer! Ik vind die tas echt heel erg gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een superleuke outfit! dat jurkje is het helemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een superleuk jurkje! En je hebt inderdaad een lekker kleurtje gekregen. Veel plezier alvast in Turkije! Waar ga je precies heen? Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)