dinsdag 9 juli 2013

OUTFIT VAN VANDAAG


Ik ben blij! Vanavond is de laatste avond - het zal waarschijnlijk wel weer nacht worden - dat ik aan school moet werken. Morgen om 12 uur 's middags is mijn laatste deadline. Daarna nog even een presentatie op vrijdag en dan ben ik ein-de-lijk klaar! De school regelt daarna een hele hoop pizza's voor het hele eerste jaar als afsluiter en daarna ga ik lekker een weekend feesten: Extrema Outdoor en Fashionweek staan op de planning dit weekend :) Ik ga naar de shows van Dorhout Mees en Tony Cohen op zondagavond, zie ik je daar? Of zie ik je dansend op Extrema?

top - New Look
tas - Versace via Spartoo schoenen
shorts - Nelly estradeur
sandaaltjes - ZARA
horloge - Fashionine.nl
ketting - ShopRuche



Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

35 opmerkingen:

  1. Ziet er vrolijk en zomers uit, leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat broekje is zo leuk! En wat een leuke plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. your outfit is so cool !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker zomerse outfit!
    Veel succes nog met je laatste schoolwerk (:

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk shortje! Succes nog eventjes met je laatste deadline! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve look! En wat ben jij lekker sproeterig, zeker een zomer'kwaaltje'? Ik ben jaloers! Zie je a.s. zaterdag op Fashion Week!

    Liefs Judith
    www.myownvogueworld.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke outfit! je trui en shortje zijn zo mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb je leuke dingen op de planning staan! ik heb eindelijk vakantie werk gevonden en ik ga me vooral focussen op het bloggen, fotograferen en gewoon genieten!

    je shortje is erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat je super, succes nog met je laatste deadline en geniet van de pizza's ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit. Succes met de laatste loodjes op school!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat shortje vind ik echt heel erg leuk en vrolijk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit! Ik vind je broekje echt mooi.

    XO Zoë

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Staat je super en je horloge is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, mooie outfit! Ik ben echt weg van je shorts!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. you're one of the most beautful dutch woman

    NEW OUTFIT IN THE BLOG! SPORTLY OR CASUAL?

    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/07/sportly-or-casual.html

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zag hem ook op instagram, echt een mooie outfit, vooral de short vind ik superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk! Ik ga naar beide shows van Tony Cohen! Als ik je zie ga ik je zeker aanspreken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt leuke outfit!

    ik hou van die sandaaltjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg leuke outfit! Zelf ga ik naar Spijkers&Spijkers vrijdag :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke outfit! Helaas ga ik niet naar de Fashion Week, ik kan geen een keer :(

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  21. WOW, you are looking gooooood. X Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke outfit zeg! Vooral dat broekje! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)