maandag 15 juli 2013

OUTFIT VAN VANDAAG + OPBLAASKROKODIL!


Laatst tweette ik dat de zon waarschijnlijk nog even netjes aan het wachten was tot ik ook vakantie had en volgens mij heb ik gelijk gehad! Vanaf de dag dat ik niet meer naar school hoefde werd het ineens super goed weer, yes! Ik heb nog niet officieel vakantie, want ik hoor woensdag of ik mijn eindopdracht gehaald heb. Zo ja, dan heb ik vakantie en zo niet, dan zit ik nog aan mijn herkansing tot 29 juli.. Laten we hopen dat ik het gehaald heb want ik kan het echt niet meer opbrengen om nog meer aan school te doen! 

Vandaag draag ik deze outfit en verder zal ik veel in mijn bikini rondlopen want ik ga met mijn vriendin Lotte lekker zonnen en zwemmen bij de Kralingse plas. De opblaaskrokodil is weer ingepakt want dat ding is echt multifunctioneel. Ik kocht hem voor de lol bij de Action omdat 'ie toch maar 3 euro was en het blijkt ook nog eens een goede hoofdsteun én jongensmagneet te zijn :-)

Top - H&M sale
Short - H&M
Ketting - ShopRuche
Tas - Vintage
Espadrilles - Zara
Horloge - Fashionine.nl

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

30 opmerkingen:

  1. hele leuke zomerse outfit! Het kleurtje van het shirt staat je zo goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke zomerse outfit (:
    vind je schoenen echt awesome!

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk!

    xxx
    http://myrunwayfashionworld.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw leuk shirtje.., erg mooie outfit !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kleurtje heeft dat shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, leuke outfit! Je shirt en schoenen zijn zo leuk, heel zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke outfit weer! Haha, misschien ga ik in Spanje ook wel zo een opblaaskrokodil kopen ;P.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit die kleur van je top staat je goed;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. such a beautiful outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker vrolijk outfitje! En heel veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker vrolijk!
    Ik vind de espadrilles vooral erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een leuke outfit! Je shirt en espadrilles vind ik erg leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke outfit!
    xx Stephanie (www.stephaniesstyleblog.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke outfit! :) En haha wat leuk van de opblaaskrokodil, moet ik mij dan dringend ook maar eens gaan aanschaffen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo'n opblaas krokodil klinkt heel handig ;) haha! Erg leuke outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie outfit! X

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke outfit Jen! Je ketting is echt zó mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk! Het felle kleurtje van de top staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. je espadrilles zijn zo leuk! wij hebben ergens op zolder ook nog een opblaaskrokodil, maar dat ding is geloof ik allang lek haha

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)