vrijdag 5 juli 2013

OUTFIT VAN VANDAAG + ALL TIME LOW CONCERT VANAVOND!

Ken je dat? Dat je 's ochtends wakker wordt door de wekker, hem uitzet en vervolgens weer in slaap valt? Dat heb ik al heel vaak meegemaakt maar wat er vanochtend gebeurde nog nooit.. Ik had mijn wekker op 7:00 uur gezet en ik werd om 08:05 wakker. In de tussentijd had de wekker aan een stuk door gepiept maar ik heb een uur lang niets gehoord. Ik denk dat ik mijn slaap hard nodig had! Ik ben als een gek gaan douchen en aankleden en ik trok snel deze outfit uit mijn kast:

Blouse - H&M
Jeans, sandalen - ZARA
Tas - vintage
Horloge - Fashionine.nl
Toen ben ik naar school gaan racen en ik was gelukkig nog een beetje op tijd! Na school meteen de trein in gegaan naar Eindhoven en nu ben ik super snel deze post aan het schrijven en me aan het omkleden want over een kwartiertje vertrek ik naar Tilburg voor het concert van All Time Low! Toen ik een jaar of 14 was luisterde ik er non-stop naar. Hoewel ik er nu niet super vaak meer naar luister vind ik het wel erg leuk om er naartoe te gaan vanavond, omdat ik 'toen ik jong was' nooit de kans heb gekregen om te gaan. Nog even mijn haren krullen en dan spring ik gauw weer de trein in, misschien tot vanavond? :-)

Mocht je het nog niet gelezen hebben: je kunt het horloge wat ik draag nu met 10% korting scoren bij Fashionine.nl. Gebruik daarvoor de code 'JENNIE' bij het betalen! Je vindt het horloge hier.
Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

28 opmerkingen:

  1. Nog leuk gedaan! en dat voor een outfit die je binnen een paar minuten bij elkaar moest grijpen. Heel veel plezier vanavond, geniet ervan. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha gelukkig was je nog op tijd voor school! Heel veel plezier vanavond :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vroeger luisterde ik ook vaak naar all time low, maar nu echt nooit meer haha. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier vanavond!

    En ik vind je outfit nog heel erg leuk ondanks dat je het snel moest pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blouse, have fun vanavond! X

    http://So--mad.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf dat je naar All time low gaat zeg! Een paar jaar geleden luisterde ik hun muziek ook echt non- stop haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha heerlijke ochtend dus! Leuk dat je naar ATL gaat. Luisterde ik vroeger ook vaak ja haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke outfit Jennie! Veel plezier vanavond :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een drukte; wel leuke outfit. Het horloge is ook prachtig. Ik heb allang geen school meer :)
    Veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie outfit! En heel veel plezier.

    xxx

    laternevercame.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. your outfit is fabulous !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooie outfit, geniet van vanavond! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel plezier bij het concert!
    En mooie outfit! Liefs, Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk outfit! Zulke blousjes blijven leuk, en veel plezier vanavond!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke outfit, dat blousje is heel leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke outfit! Ben benieuwd naar je haar met krullen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Veel plezier !
    Ik was ook erg fan van all time low, heb ze 3 x live gezien !
    xManon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die tas is zo leuk!! ik ben al lang opzoek naar de ideale tas. Maar heb nog niets naar mijn zin gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heb je foto's van All Time Low?
    Ik wilde ook graag gaan, maar was toen in Griekenland op vakantie haha.
    Je moet keuzes maken he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. lovely outfit

    NEW OUTFIT IN THE BLOG! SPORTLY OR CASUAL?

    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/07/sportly-or-casual.html

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hihi, dat waren idd de beste foto's.

    Xoxo, Sanne

    www.sannejorna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik had je nog gezien in Eindhoven. Ik stond in de rij bij atl. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)