dinsdag 2 juli 2013

OUTFIT VAN GISTEREN

Gisteren ging ik de stad in voor een onderzoek voor mijn eindproject. We moeten een soort leenfietsen-systeem gaan ontwerpen, net als de OV-fiets, maar dan uitgebreider. Ik ben daarom gisteren de OV-fiets gaan testen om inspiratie op te doen voor mijn eigen fietsensysteem. Dit soort dingen vind ik leuk aan mijn studie. Je zit niet de hele dag achter de boeken -we hebben eigenlijk maar drie leertentamens gehad dit jaar, voor de rest alleen opdrachten en projecten- maar het kan zomaar zijn dat je de les uit gaat om dingen als dit te doen. Ik heb mensen gevolgd tijdens het doen van boodschappen, ik heb koelkasten geobserveerd, mensen geïnterviewd op straat tot ze boos werden, veel gefotografeerd, gefilmd, speurtochten gelopen, geknipt, geplakt, een fotoshoot op het strand gedaan (in de kou!) en misschien wel het leukste: chubby bunny gespeeld. Jep, deze opleiding past precies bij mij!

Ik heb gisteren weer een hele lading studiepunten binnen gekregen en ik heb te horen gekregen dat ik volgend jaar peercoach ga worden, super leuk! Wanneer je bij mijn opleiding in het eerste jaar zit heb je een mentor en een peercoach. De peercoach is een leerling uit de tweede klas die je gaat helpen met vanalles. Het eerste jaar HBO is natuurlijk wennen en het is fijn als je dan in contact kan komen met iemand die weet hoe het er aan toe gaat in het eerste jaar. Nu heb ik extra veel zin in volgend jaar! Ik krijg trouwens veel mails binnen van meiden die zich afvragen welke studie ik doe. Ik zit momenteel in jaar 1 van HBO Communication & Multimedia Design aan de Hogeschool in Rotterdam. 

Top - River Island
Jasje - Vero Moda
Jeans - Mango
Tas en espadrilles - ZARA
Ketting - Jazzybellesshop
Horloge - Michael Kors

  
Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

42 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt op de opleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige outfit!
    Ik wil die espadrilles ook... Maar ze zijn er niet meer in m'n maat :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie schoentjes! Deze outfit staat je goed, leuke ketting trouwens. Fijn dat je opleiding naar de zin is, en handig dat jullie peercoaches hebben, zo iets is best handig lijkt me!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zat je stukje te lezen en dacht: 'Hey dit klinkt als de opleiding die ik gedaan heb.' En dat was ook zo, ik ben net afgestudeerd van CMD in Utrecht. Heb het ook altijd heel erg naar mijn zin gehad! :) Vooral het praktische was helemaal iets voor mij. Vind je outfit ook erg tof! Super mooie ketting.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je het zo naar je zin hebt op je studie! Een vriendin van me doet dezelfde opleiding als jij en ik vind het ook altijd ontzettend leuk klinken!
    Mooie outfit weer, die tas ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aahh je ketting en jasje zijn zo leuk! Echt fijn dat je je studie zo leuk vind :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, die espadrilles zijn prachtig! Lopen ze ook een beetje lekker?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, echt een hele leuke outfit. op dat jasje ben ik echt verliefd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me ook een supergave opleiding!

    Liefs,
    ibpictured.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke outfit Jennie! Je blazer is prachtig,e n dat project klinkt heel erg leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blijf dol op je jasje, baal elke keer weer dat ik te laat was haha. Zijn die espadrilles eigenlijk wel fijn om lang op te lopen en stevig voor je voet? x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik blijf dat jasje zo mooi vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke outfit en wat een leuke opdracht!
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke outfit! En die opleiding lijkt me erg gaaf, zat al te denken om in Rotterdam te studeren. Liefs, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. love your jacket!

    PERSUNMALL GIVEAWAY: http://the-caramel-dream.blogspot.com/2013/06/persunmall-giveaway.html

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Staat je erg mooi! Je jasje is echt gaaf! x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke outfit en je opleiding klinkt echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg mooie outfit! Fijn ook om te horen dat je studie je zo goed bevalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. KLinkt leuk ! Mooie casual look !

    www.tripsandtreasures.net

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weet je wat het is, het is misschien nog nieteens dat de outfit do ge wel dig is, maar alleen al de manier waarop je het post en hoe alles eruit ziet. Ik hou zo veel van je blog.
    xxxx
    laternevercame.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, dankjewel! Echt super leuk om te horen :) Ik vind mijn outfit ook niet zo, sowieso vind ik ze de laatste tijd een stuk simpeler worden. Ik heb gewoon het gevoel dat ik alles in mijn kast al 100 keer gedragen heb en op een gegeven moment is de inspiratie op! Voorheen kocht ik dan gewoon wat nieuws maar nu ik studente ben gaat dat nogal lastig.. Tijd om het grootste deel te verkopen en een nieuwe garderobe in te slaan! :)

      Verwijderen
  21. Wat een leuke outfit! Ik vind je espadrilles zo gaaf :) En wat fijn dat je studie zo goed bevalt! Ik ga communicatie studeren in Ede, maar ergens ben ik altijd bang om de verkeerde keuze te maken :p

    xo Anouk
    www.keysofanouk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie outfit. De ketting vind ik nog steeds heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over je studie! Dat is zo fijn! En mooie tas heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk dat je peercoach wordt! Ik vind je outfit echt heel erg leuk! Lekker vrolijk :) X Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Klinkt inderdaad als een geweldig leuke studie! Was waarschijnlijk ook wel iets voor mij geweest, maar ik heb als sinds één jaar een diploma op zak ;)

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey,
    super sweet outfit!
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hm, je opleiding klinkt leuk! Veel plezier volgend jaar als peercoach.. en verder heb je erg mooie accessoires aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. beautiful outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je studie klinkt echt heel leuk C:
    En wat een leuke outfit weer! Ik ga echt even je blog doorspitten en leuke 'broek-outfits' opslaan voor inspiratie. Het ziet er bij jou altijd zo leuk en girly uit

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je ketting blijft leuk! En je outfit is ook leuk hoor, ik hou juist van dat simpele!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super gave outfit zeg! Je opleiding klinkt erg leuk, lekker afwisselend ook. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)