donderdag 11 juli 2013

NIEUWE STATEMENT KETTING

Dit moét wel mijn mooiste statement-ketting zijn die ik heb. Ik kreeg mijn pakketje binnen en ik heb het meteen als een gek open gescheurd. In het pakketje vond ik een schattig doosje met deze ketting er in. Ik had hem besteld op ShopRuche, vlak nadat ik een artikeltje schreef over alle mooie kettingen die ik er had gezien. Ik had besloten er eentje te bestellen om te testen of het wel goede kwaliteit is en of er geen hoge douanekosten aan vast zouden gaan zitten. Gelukkig heb ik geen onverwachte extra kosten gekregen dus dat zit goed! Het was wel maar een kleine bestelling, dus ik kan niet garanderen dat het ook zo is bij grotere bestellingen. Het kan best zo zijn dat je dan wel douanekosten moet betalen. Ik was zo benieuwd of hij in het echt net zo mooi zou zijn als op de foto. En ja hoor, dat is 'ie! Ik droeg hem al in mijn vorige outfitpost maar daar zie je hem niet zo goed. Maar geloof mij, hij zal nog vaak voorbij komen!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

37 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie ketting! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes hoor

    Xoxo, Sanne

    Www.sannejorna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik houd niet zo van die grote kettingen, maar deze is echt heel mooi! de pastelkleuren staan zo mooi bij goud!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute necklace! I love it:)
    Have a nice day pretty!
    xoxo
    stylishpatterns.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waauw, dat is echt een super mooie ketting zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij ziet er echt heel mooi en lief uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh, deze is zeker mooi! Zomers ook!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie ketting! Perfect voor de zomer :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze ketting is inderdaad heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker een hele mooie statement ketting! Ik wil er ook nog steeds een met pastelkleurtjes :)

    XX Red Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is inderdaad super mooi! Die steentjes hebben ook een schattig kleurtje zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw heel erg mooi! ik hou van deze kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey there! I really love your blog and enjoy looking and reading through your posts a lot. I look at it once a week. Thankyou for having this amazing blog and I hope you will continue doing this!

    Xx Zoë www.StylePapillon.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie ketting! De paarse steentjes zijn erg mooi :)
    X Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)