zaterdag 6 juli 2013

MIJN NIEUWE KETTINGEN VAN BOBINI

Hierboven zie je mijn nieuwe kettingen van de webshop Bobini.nu, gaaf he? De webshop is toevallig van een meisje dat uit hetzelfde dorpje komt als waar ik heb gewoond. Het leuke aan de webshop vind ik dat het gecombineerd is met een blog, dus je kunt volgen hoe Nicole op pad gaat om de sieraden voor haar collectie te verzamelen. Ik was al een tijdje op zoek naar een ketting met quartz (de rechtse ketting) maar overal vond ik ze te duur of dan was de ketting zilver. Ik kon nergens een betaalbare gouden versie vinden maar nu heb ik hem dus gevonden! Verder zag ik nog heel veel leuke kettingen op de website, zoals infinity kettingen en andere kettingen met hele mooie stenen en hangertjes. Ik heb de hele webshop doorgespit en uiteindelijk heb ik de ketting links er ook nog bij gekozen. Ik vind hem zo leuk vanwege het steentje. Het is een simpele ketting die je overal bij kan dragen en ook deze vind ik erg leuk voor bij mijn bikini op het strand. Ik ontving de sieraden in een hele leuke verpakking, Nicole had ze namelijk ingepakt in een landkaart, zo leuk!

Kende jij de webshop al? En wat vind je van mijn nieuwe kettingen? Let me know! :)



Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

37 opmerkingen:

  1. Ik vind ze allebei heel erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow! I love both!!!
    have a nice weekend pretty:)
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk Jennie! Fijn dat je er blij mee bent. Ik ben heel benieuwd hoe je ze gaat combineren!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn allebei echt heel erg tof! :D Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt super leuk vooral die love naar zo ketting zoek ik al een hele tijd
    www.carlijnvloggerblogger.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooi! vooral die met quartz! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de rechtse ketting ook het leukste. Leuke aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind beide kettingen heel gaaf!

    xx

    laternevercame.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kettingen, vooral die met het woord C:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een geweldige kettingen! Leuk concept zit er ook achter, ik ga meteen even een kijkje nemen op de site! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nicole, heel leuk om te horen! De website wordt regelmatig aangevuld met nieuwe producten en vintage items! Liefs, Bobini

      Verwijderen
  11. they are so pretty. love delicate necklaces :)


    http://my-dear-dear-diary.blogspot.com/ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die rechter vind ik echt gaaf! En die linker is ook erg leuk! Vooral met dat steentje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwie, die rechtse is zo leuk!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind vooral de rechter heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind die 'Love' ketting echt super leuk! :)

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een pracht werkjes! Doe je mee aan mijn winactie? Je kunt echt een fantastische krultang winnen! Xx Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ken de webshop nog niet, maar ik ga er snel even een kijkje nemen, want je kettingen zien er heel mooi uit ♥ Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annabel! Kom ook zeker af en toe is terug, er worden namelijk binnenkort veel nieuwe sieraden toegevoegd op de shop! Liefs, Bobini

      Verwijderen
  18. Ik vind vooral die met de steen heel leuk! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hooi!!
    Echt superleuk blog heb je!!
    Ik vind die kettingen erg leuk, en je zou me er heel blij mee maken!
    Xx Jasmijn
    (Jasmijns.2000@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grapje oh sorry hoopte er op dat je die leuke kettingen ook weg gaf. Foutjee :)
      X jasmijn

      Verwijderen
    2. Er worden regelmatig mooie handgemaakte sieraden weggegeven op de facebook pagina van Bobini (https://www.facebook.com/BobiniJewelry)! Like de pagina eventjes en je bent als een van de eersten op de hoogte. Liefs, Bobini

      Verwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)