donderdag 4 juli 2013

MIJN NIEUWE ITEMS VAN FASHIONINE.NL



Eindelijk heb ik een rosé-gouden horloge! Ik draag nu al bijna twee jaar lang iedere dag mijn gouden horloge en ik wilde graag weer eens wat anders. Ik had mijn ogen al een tijdje op een rosé-kleurige van Michael Kors gericht, maar dat was me toch een beetje te duur. Ik vond deze betaalbare versie op Fashionine.nl en maandag kreeg ik hem binnen. Ik heb hem inmiddels al twee dagen om mijn pols zitten en ik ben er super tevreden mee! Hij is lekker licht, heeft een fijne sluiting en het is net weer wat anders dan het normale gouden waar iedereen al wel aan gewend was bij mij. Toen ik op de site rond aan het kijken was zag ik dat er ook van die schattige, subtiele armbandjes verkocht worden. Ik besloot er eentje bij te bestellen: een roodachtig bandje met een hartje er aan. Ik ga meerdere van dit soort kleine armbandjes verzamelen zodat ik er lekker veel mee kan combineren deze zomer. De kleine bandjes staan ook erg leuk bij het horloge en ik heb de twee items daarom de afgelopen dagen beide aan dezelfde pols gedragen.

Je vindt het horloge hier en de collectie kleine armbandjes hier, en ik heb nog wat leuks voor jullie: met de code JENNIE ontvang je 10 procent korting op alle horloges. Dus voor het horloge dat ik heb betaal je na gebruik van de code maar €23,40! Mooie deal toch?



Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

27 opmerkingen:

  1. Wauw dat horloge!

    xx

    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi horloge! Ik heb ook 2 horloges van Ernest. Ze zijn misschien goedkoop maar ik vind de kwaliteit toch goed, ik heb ze al een poosje en ze zijn nog niet verkleurd of iets, ondanks dat ik elke dag wel 1 vd 2 om heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat horloge is prachtig! En dat armbandje is simpel maar zo leuk en liefig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je horloge is echt prachtig! Ik zie dat merk steeds vaker voorbij komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, prachtig horloge! En die armbandjes op de site zijn echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig horloge zeg, mooi zo in rose goud!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi horloge!! Ik zoek ook al een tijdje een goed horloge, dus ik ga zo gelijk even kijken :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat armbandje is zo schattig (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb een roségouden van Michael Kors gekregen omdat we 4 jaar samen waren afgelopen zomer. Ik ben er nog elke dag opnieuw verliefd op!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh, pretty! En inderdaad wel een zeer aangename prijs (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb heel lang zitten dubben om deze te bestellen, maar uiteindelijk toch niet gedaan. Nu wordt ie echter wel weer heeel aantrekkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi horloge, ik vind de kleur prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw dat horloge is prachtig! En dat armbandje staat er ook leuk bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw heel mooi! vervaagd de kleur niet snel? ik had een gouden horloge bij de kijkshop gekocht.. maar nu is 'ie zilver haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, echt een super mooi horloge! Lekker betaalbaar ook :) Ik vind 'm echt heel tof. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je horloge is echt heeel mooi! En dat armbandje is echt té schattig gewoon! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt een heel mooi horloge en hele mooie foto's! X

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Rosé-goud vind ik zo mooi!
    Met mijn blonde haar is goud vaak hard, maar rosé-goud is een mooie oplossing.

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)