donderdag 25 juli 2013

MIJN EERSTE YOUTUBE VIDEO (VLOG) STAAT ONLINE!



 
Het heeft even geduurd maar vandaag staat mijn eerste video eindelijk online! Het is nog maar een simpel vlogje, maar geloof me, ik ben hard aan het werk voor de professionelere filmpjes die gaan komen! Morgen moet ik nog even de laatste spulletjes halen voor mijn 'filmset' en dan kan ik aan de slag met mijn shoplogs, DIY's en nog veel meer. Als het lukt zal ik jullie dit weekend foto's laten zien van de set, ik vind dat het er al heel leuk uit ziet! De video die je hierboven ziet is bij mijn ouders opgenomen en ik ga natuurlijk de meeste video's opnemen in mijn huisje in Rotterdam. Voor mijn eerste video heb ik gekozen voor een vlog, omdat ik dan niet meteen een video heb waarbij ik de hele tijd zelf zit te praten. Ik vind het nog best spannend allemaal dus ik vond het fijn om mijn eerste video met behulp van mijn vrienden op te nemen. Een introductiefilmpje zou ook leuk geweest zijn, maar ik denk dat het leuker is als jullie mij beter leren kennen door middel van de tags die ik ga doen. Ik ben nog even aan het uitvogelen hoe het filmen en editen allemaal werkt - hoe ik een leuker miniatuurbeeld vast kan leggen bijvoorbeeld, het miniatuurbeeld van nu is een ramp! - , maar ik hoop dat jullie mijn eerste video in ieder geval al leuk vinden :) Laat me weten wat je er van vindt!

En als je mijn video leuk vindt, vergeet je dan niet te abonneren? :-)
Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

42 opmerkingen:

  1. Hahhaha Jenn Super Funny! Congrats on your first vlog!

    Kiss,

    Fleur
    www.LaVieFleurit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan! En leuk om te zien hoe je in het echt bent :]

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Ook leuk om je stem eens te horen! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een leuk filmpje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahha die rietjes zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vlog! knap voor een eerste filmpje. Helaas kan ik niet vertellen hoe je de miniatuurweergave kan instellen (daar probeer ikzelf ook al lange tijd achter te komen) De enige manier die ik ken is bij Youtube, Als je dan op je video klinkt en dan Edit kan je kiezen uit 3 verschillende miniatuurweergave. Misschien dat daar wat bij zit. super leuke vlog! Ik ben reuze benieuwd naar je filmset. Liefs Anouschka

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt, die drie miniaturen zag ik ook maar ze waren alle drie niet echt charmant! Ik hoorde net van iemand dat je zelf een miniatuur uit je video kan kiezen wanneer je partner bent van YouTube, dus daar ga ik even naar kijken :) Thanks!!

      Verwijderen
  7. you're voice sounds nice althiugh i understand nothing...

    Today one special post in the blog: WATERPARTY
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/07/waterparty.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha wat leuk! Ik vind het zo grappig om dan je stem te horen. Normaal zie je alleen foto's en bedenk je er zelf zonder dat je het weet een stem bij :P Liefs, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk filmpje! Ik vind het echt leuk bewerkt,zeker voor de eerste keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk filmpje en mooie kwaliteit zeg!
    Ziet er allemaal heel gezellig uit ook. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk heb me meteen geabboneerd;)x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk filmpje! Ik had echt een totaal andere stem verwacht omdat ik dacht dat je in Rotterdam woonde haha xD Maar wel leuk, mijn hele famillie woont in brabant :) X Anne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja ik woon wel in Rotterdam, maar ik ben opgegroeid in Valkenswaard vlakbij Eindhoven :)

      Verwijderen
  13. super leuk filmpje!

    liefs,
    www.based-on-beauty.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is echt een leuk filmpje geworden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk eerste filmpje! Ik ben heel erg benieuwd naar de filmpjes die nog gaan volgen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk filmpje! Ik ben geabonneerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat een supertof filmpje! Ziet er meteen heel professioneel uit! Mag ik vragen wel bewerkingsprogramma jij gebruikt? De miniaturen kun je aanpassen als je YT partner wordt, je hoeft dan niet eens reclame te tonen want dat kun je uitzetten, maar dan kun je wel zelf foto's uploaden als miniatuur ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er heel erg gezellig uit, je hebt het vast naar je zin gehad! Bedankt voor je reactie op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het ziet er super gezellig uit!!! En natuurlijk kunnen er op een tuinfeestje geen marshmallows ontbreken! ;)
    -xxx- eline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuke video en het zag er uit als een super gezellige barbecue!

    xxx
    Saranda van Sarandipity

    http://sarandasuzannaadriana.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke zomer herinnering! Fijne muziekjes eronder ook...

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Echt leuk dat je nu ook video's gaat maken! Lijkt me best moeilijk dat editen... :)
    Nog bedankt dat je gereageerd hebt op mijn blog!!

    Nog super veel succes met al het maken van je video's
    Xox

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind het filmpje echt heel erg leuk om te zien! Ik kan mij ook heel goed voorstellen dat het fijner was om het met behulp van je vrienden op te nemen, want spannend is het zeker zo´n eerste filmpje haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuk, Jennie! Die 'rieten' zijn geniaal haha!

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Grappig om je eens op een filmpje te zien, zo zie je eigenlijk pas hoe iemand echt is! Vind dat je het heel leuk gedaan hebt, ben heel benieuwd naar je volgende filmpje(s)!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. heel leuk filmpje! leuk om je eens 'in het echt' te horen praten en zien bewegen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Echt een heel goed filmpje, echt heel leuk om te zien, en erg mooie beelden. Heb veel zin in je volgende filmpjes ! kusje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow respect hoor, dat je op youtube durft. Ik vind dat zoooo eng, videos maken. Je filmpje is heel leuk, ik zou het ook zo willen filmen, maar ik ben een beetje video scared haha. Anyway, hele leuke video!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)