zaterdag 27 juli 2013

MIJN AANKOOPJES UIT AMSTERDAM

Gisteren ging ik naar Amsterdam voor een hele leuke afspraak voor mijn blog. Vanaf 1 september gaat er een heel leuk 3-maanden durend project plaatsvinden op mijn blog en ik kan niet wachten tot we van start gaan! Wat het precies is kan ik nog niet vertellen helaas, maar het is het wachten waard :-) Na de afspraak ben ik nog snel even de Bijenkorf ingedoken voor mijn favoriete MAC-product wat op was en ik ben nog even naar Brandy Melville geweest waar ik bovenstaande items van mee naar huis nam. Morgen ga ik waarschijnlijk (vandaag is het veel te donker om te filmen, morgen hopelijk niet meer!) mijn eerste shoplog-video opnemen en daar zullen deze items ook in voor komen, dan kun je ze beter zien!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

40 opmerkingen:

  1. Dat broekje ziet er heel tof uit! Ik ben heel benieuwd naar je shoplog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. suoer leuk!!, ik ben gek op brandy melville, maar ik verdwaal altijd als ik de winkel zoek, echt heeel stom, maar als ik er ooit een binnenstap koop ik de hele winkel leeg!!!
    en kan niet wachten op je shoplog

    xx ish
    tiny-heart-beats.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wist niet dat Brandy Melville ook in Nederland was. Als ik komende maand naar Amsterdam ga, ga ik daar zeker even een kijkje nemen.
    xx Stephanie (www.stephaniesstyleblog.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk!!! Ik ben benieuwd naar je project!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, ik ben heel nieuwsgierig naar je project.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk! Ik ben echt kei benieuwd naar je nieuwe project! Xxx Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oehh leuke aankopen en Brandy Melville lijkt me een geweldige winkel!
    Ik ben benieuwd naar je shoplog filmpje en naar je nieuwe project.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kleren! Nou ben ik echt heel nieuwsgierig naar die winkel, aangezien ik hem de laatste tijd vaak tegen kom in shoplogs etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je nieuwe kleding ziet er leuk uit! En je maakt me wel heel nieuwsgierig naar het project met je blog, ben benieuwd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah wat leuk, ik ben helaas nog nooit een Brandy Melville tegengekomen. Balen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er heel erg mooi uit! Verliefd op dat broekje. Ben zooo benieuwd naar je eerste shoplog filmpje, can't wait to see it!

    xxx
    Fashion, photography and lifestyle blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke aankoopjes ik ben dol op Brandy melville;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke spullen! Ik wil echt graag een keer naar de Brandy Melville, iedereen koopt er altijd zulke leuke items ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben heel benieuwd naar wat het plan is :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt leuke dingen gekocht! Ben benieuwd wat voor project het wordt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke aankoopjes, ben benieuwd naar je project!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dat merk schijnt erg leuk te zijn! brandy en melville.. ik heb er nog niks van!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het artikel maakt me wel erg nieuwsgierig: wat er in het MAC zakje zit en wat het project gaat zijn =]!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hele leuke aankoopjes! Ben net als alle andere volgers heel heel erg benieuwd naar je project! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke aankopen! Ik ben benieuwd naar je project!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke aankopen, zeker benieuwd ook naar je project :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke aankopen! En ben nu heel nieuwsgierig naar je project!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik houd van Brandy & Melville, maar vind het soms wel wat duur :(

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke aankoopjes, ik ben benieuwd naar je project!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I love Brandy Melville! Toen ik in Antwerpen was, wilde ik graag daar iets kopen, maar er stond zo een lange rij bij de paskamers dat ik maar wegging.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)