zondag 14 juli 2013

HOTSPOT: TEN TO THREE BAKERY

Je kon er al over lezen op mijn pagina in Fashionista's Blogazine: Ten To Three Bakery is een van mijn favoriete hotspots in Rotterdam. In het artikel kon je alleen maar een klein fotootje en een kort tekstje erover lezen en omdat ik deze hotspot zo geweldig vind leek het me leuk om jullie er nog wat meer van te laten zien!



Ten To Three Bakery is een kleine soort lunchroom in het centrum van Rotterdam. Er is sinds kort ook een nieuwe vestiging in Schiedam. Als je in Rotterdam woont of er toevallig een keertje gaat winkelen is dit echt de perfecte plek om even te gaan zitten, kletsen met je vriendinnen en te genieten van een kopje thee en een heerlijke cupcake (of cakepop, macarons, muffins...). De eerste keer dat ik er naartoe ging koos ik voor een proeverij. Je mag dan voor €6,95 vier mini-cupcakes uitkiezen en daar krijg je dan een grote kop thee bij. Dit was mij zo goed bevallen dat ik nog een keer terug kwam. En nog een keer! Ik had de cupcakes om mijn nieuwe YouTube-kanaal en aansluiting bij Blogtoday te vieren en ik ben afgelopen week gezellig met mijn huisgenootjes bij Ten To Three buiten gaan zitten. Toen koos ik voor een cakepop en een grote red velvet cupcake (mijn favoriet!). Hieronder vind je nog wat foto's en de menu-kaart van Ten To Three, een echte aanrader dus!

Ten To Three Bakery, Aert van Nesstraat 24 (bij de Lijnbaan), 3012 CA Rotterdam

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

33 opmerkingen:

  1. Mmm, ziet er echt overheerlijk uit (:
    Jammer dat ik nooit in Rotterdam kom!

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk schattig tentje! Daar zou ik de hele dag wel kunnen blijven
    xx
    Discover my Stylish Confessions♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er super cute uit zeg!! Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er superleuk en gezellig uit! Ik snap dat je dit leuk vind, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel erg leuk uit, gaaf hoor!

    Xoxo, Sanne

    www.sannejorna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for the tip! Volgende zondag ga ik met twee vriendinnetjes shoppen in Rotterdam (Primark, haha). Ik heb net op de site gekeken en dit leuke bakkerijtje is ook op zondag open, whoehoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zier er echt super leuk uit! Dat hebben ze hier in de buurt allemaal niet, balen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dat ziet er super gezellig uit zeg! Leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar wil ik zeker weten naartoe!! Bedankt voor de tip! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh dit ziet er heerlijk uit, als ik een keer in Rotterdam ben ga ik zeker langs. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, love love love love it! Ik kreeg honger van het zien van de eerste foto en dat interieurrrrrrrrrr! Ik kom nooit in Rotterdam, wat erg jammer is want hier wil ik wel naartoe :D !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik was er gister nog hihi! Vind alleen dat het op een beetje ongezellige plek zit, terwijl het zelf juist heel gezellig en schattig is! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw super! ik woonde vroeger in rotterdam maar nu aan de andere kant van het land, maar de stad waar ik geboren ben heeft toch nog mijn hart en ik moet en zal er eens langsgaan, gelukkig heb ik nog genoeg famillie daar, want het ziet er echt heeeerlijk uit
    xx ish
    tiny-heart-beats.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een super schattig tentje!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ziet er echt leuk en feestelijk uit :) jammie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ziet dat er heerlijk uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er echt zo lekker uit! Jammer dat ze weg zijn als je ze hebt opgegeten haha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wij waren vorig jaar met Oud en Nieuw in Rotterdam en dit was absoluut mijn favoriete plekje!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Omg het ziet er zo schattig en lekker uit! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het ziet er allemaal echt super schattig uit! Die cupcakes lijken me ook heel lekker mmm

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat ziet er echt heel erg leuk en lekker uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat mooi, moet ik maar eens een keer langs gaan als ik weer in Rotterdam ben :)

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)