dinsdag 16 juli 2013

HET PERFECTE FESTIVALTASJE


Je moet er van houden denk ik, maar ik vind hem perfect: mijn nieuwe tasje van Sacha! Ik ben afgelopen zaterdag al naar een festival geweest maar toen had ik hem helaas nog niet. Gelukkig duurt mijn zomer nog lang dus hij zal zeker mee gaan naar een hoop leuke feestjes. Ik ga hem dan waarschijnlijk bij een hele simpele outfit dragen omdat hij natuurlijk zelf al zo opvallend is. Ik denk dat ik voor lichtblauwe shorts zou gaan, een wit shirtje en een subtiel klein gouden kettinkje. Dan nog leuke sandaaltjes en een zonnebril (onmisbaar!) en dan ben ik er klaar voor! Hoe zou jij hem combineren?

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

48 opmerkingen:

  1. Wauww super leuk tasje !!

    Je blog is super. Ga zo door ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een cute tasje! Het is wel een echt eyecatcher jaa:D Ik zou hem combineren met mijn paarsblauwe broek, volgens mij hetzelfde blauw als in je tasje, en dan wel de outfit simpel houden;)
    xx
    Discover my Stylish Confessions♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is inderdaad perfect voor festivals!
    Lekker kleurrijk! Love it :D

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een ontzettend gaaf tasje! Perfecte grootte ook, niet te groot en niet te klein. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk tasje, heel erg jou!
    Klinkt als een goede combi, zou zelf ook voor zo iets gaan...

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi tasje! Ik heb toch liever een rugtas op een festival. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. such a lovely bag !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, wat een mooi tasje! De kleuren zijn zo mooi! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, heel gaaf! Ook echt typisch Sacha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, prachtig tasje! Ik zou hem combineren met iets van een zwarte harembroek met een wit hemdje erop en een ketting in een kleur die in het tasje zit. Daaronder zou ik mooie zwart lakken hakken dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie tas!
    xx Stephanie (www.stephaniesstyleblog.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ik denk dat ik hem ook zo zou combineren als jij zegt :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Ik zou hem combineren met een donker blauwe of lichtgrijze jeans/tregging. Een wit shirt met laag uitgesneden armgaten en mijn blauwe all stars!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wouw geweldig tasje! Heerlijk te combineren met mooie witte items of kobalt blauw denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat een beeldje!! Ik vind 'm echt heel tof! Lekker aanwezig, en dat 'chain' draagstuk maakt 'em echt af! Goede aankoop :-) ik zou 'm combineren met een simpele zomer look (shortje en mooie witte top) of een leuk jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. die is zo leuk, die wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw dit tasje is echt te gaaf! Hebben hebben hebben!

    xoxo
    Shalane
    www.thefashionmoodboard.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, inderdaad echt een fantaaaastisch tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik stond laatst nog in de sascha te kwijlen om deze tas!
    Vind em heel leuk en denk dat je helemaal gelijk hebt qua combinatie :)
    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een ontzettend lief tasje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die is echt tof! Ik zou hem denk ik dragen met mijn paarse broek, een losse witte blouse, een paar flip flops en een mooie zomerhoed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oeh wat een mooi tasje ! zou ook super mooi staan met een mooie maxi jurk/rok en high heels ! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, ik ben verliefd!

    Liefs,

    www.foodoverguys.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk tasje! Zelf koop ik altijd basic tasjes, omdat ik anders bang ben dat ik 'm niet goed weet te combineren. Maar dit is ook wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)