maandag 22 juli 2013

EXTREMA OUTDOOR 2013 FESTIVAL x SACHA

 Vorig weekend ging ik dankzij Sacha schoenen naar Extrema Outdoor: een festival aan het water bij Aquabest. Ik was er al een aantal keren eerder geweest maar toen werkte ik er achter de bar. Tijdens het werken kreeg ik ook altijd redelijk veel mee van het festival maar er echt rondlopen zorgt natuurlijk voor een hele andere ervaring. Ik vertel je hier meer over mijn dag op Extrema en dankzij Coohn is dit artikel voorzien van hele gave festivalfoto's!


Ik ging met mijn vriendin Mei Siu en rond 3 uur kwamen we aan op het terrein. Het weer was top! Het zonnetje scheen lekker dus het vest wat ik had meegenomen werd al gauw achter gelaten in een kluisje. Onze favoriete artiesten draaiden wat later op de middag dus we gingen eerst gezellig een drankje doen en wat rondlopen op het festivalterrein om het allemaal wat te verkennen. We kwamen wat andere bloggers tegen en uiteindelijk kwamen we wat vrienden tegen met wie we de rest van de dag hebben doorgebracht.



In deze tent vond naar mijn mening het gaafste feestje plaats. Subfocus draaide hier namelijk! Ik was pas 1 keer eerder naar een drum&bass feestje geweest en dat vond ik al top, maar dit was nog tien keer beter. Verder vond ik Bakermat en Dada Life ook erg gaaf!


Van Sacha kreeg ik een opdracht mee naar het festival. Mijn taak was om een meisje te zoeken van wie ik vond dat ze er heel erg leuk uit zag en diegene mocht ik dan belonen met een paar schoenen van Sacha. Ik ging op zoek naar de perfect festival-look en na een tijdje kwam ik Susan tegen. Ze droeg een combinatie van leuke trends (aztec, ombre, witte All Stars, veel gekleurde armbandjes) en ik heb voor haar gekozen omdat het een festivaloutfit is die ik zelf ook zou dragen!


Er draaiden die dag ontzettend veel artiesten op verschillende stages. Zo waren er ook optredens van bijvoorbeeld Eva Simons en Major Lazer. Die twee zijn qua muziek niet echt mijn ding maar ik vond de sfeer en de acts wel heel erg leuk om te zien. Artiest Diplo ging zelfs in zo'n opblaasbare bal over het publiek heen!

Verder was de locatie echt top! Aquabest ligt vlakbij Eindhoven en het is een groot meer met een soort strandje er aan vast. Je kon even het water in om af te koelen en verder gaf het een hele leuke sfeer aan het festival zelf. Aan het einde van de avond hebben we met z'n allen aan het water gezeten om naar de vuurwerkshow te kijken. Dat was een mooie afsluiting van een heel mooi feestje!

Ben jij ook bij Extrema geweest? Laat me weten wat je er van vond!

De foto's met het merkje 'Coohn' er op zijn gemaakt door Coen van Tartwijk, een oude bekende die ik tegenkwam op het festival. Gave foto's zijn het he?! Coen heeft nog veel meer foto's gemaakt van de artiesten, de sfeer en de bezoekers van het festival. De foto's vind je hier!

  Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

33 opmerkingen:

  1. Ziet er super gezellig uit! Ik ben er zelf nog nooit geweest, ik denk dat het niet echt mijn muziek is (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, super gaaf! Echt leuk dat je er nu zelf rond mocht lopen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er super leuk uit! Ik woon dicht in de buurt, toch nog nooit geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super uit! Dat Badass shirt heb ik ook, heel fijn en makkelijk te combineren! :-) XO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een geweldige foto's! Ziet er super uit! Ooit wil ik ook naar zo'n festival!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er gaaf uit! Ook leuk dat je iemand blij mocht maken met schoenen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super tof!! Mooie foto's ook! Ik hou van zulke festivals!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er een erg leuk festival uit!
    Het meisje dat je gespot hebt heeft een mooie outfit aan, echt mn ding (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supergave foto's! Ziet er ook leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey,
    great pictures, it looks like much fun! :)
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, lijkt me supertof!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er super gezellig uit!
    Ik ben 28 en 29 juni naar concert at sea geweest.. Dat is ook aan het strand.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk artikel en jeetje wat een gave foto's! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaaaaf! ik heb echt spijt dat ik niet ben gegaan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super gaaaaf! Ik volg je nu met bloglovin en gfc :)
    Volg je terug?

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er super gaaf uit! Een vriendin van me was ook geweest maar ik kon zelf helaas niet. Volgens jaar ben ik er zowieso bij !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er onwijs leuk en gezellig uit! Krijg weer helemaal zin in festivals! x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw ziet er super uit zeg! festivals zijn zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie foto's en wat leuk dat je nu zelf mocht genieten van het festival in plaats van achter de bar staan haha. (:
    Ik ben zelf nog nooit naar Extrema Outdoor geweest, maar Aquabest is wel gruwelijk dichtbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een fantastische foto's! Het lijkt me echt een supertof event! X Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat leuk! ik ben nog nooit na zo iets geweest, lijkt me echt geweldig, mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat ziet er echt supervet uit! Dat festival ga ik onthouden! :) Leuk trouwens dat je iemand mocht verrassen met een paar schoenen, dat lijkt me echt heel grappig om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ziet er leuk uit!
    En het meisje dat je uitkoos had inderdaad een hele mooie outfit, ze zal wel blij geweest zijn met een paar schoenen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk verslag! Mooie foto's heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super gaaf.. Ik houd van festivals..
    New blogpost: shoplog

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)