dinsdag 18 juni 2013

OUTFIT VAN VANDAAG

Yes, 30 graden vandaag! Ik ga vandaag enorm hard aan school werken, in de hoop mijn werk voor morgen ook af te hebben zodat ik naar het strand van Hoek van Holland kan. Nog geen korte broek voor mij dus helaas. Ik zit vandaag de hele dag op school achter m'n laptop en in school is het nog redelijk koel. Sowieso wil ik eerst even afwachten of er meer mensen met korte broeken zijn want in Rotterdam doen mensen nog niet zo snel een korte broek aan naar mijn idee! Nog 3,5 week school, moet lukken!

t-shirt - Hollister
jeans - ZARA
tas - Versace via spartoo schoenen
schoenen - Bristolketting - onbekendhorloge - Michael Kors
armband - WE


(Door: Jennie Gielen, foto's: Kim Strigl)

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

33 opmerkingen:

  1. awesome outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke outfit! Ik ga vandaag thuis aan mijn scriptie werken, maar hoop tussendoor wel even een beetje zon mee te kunnen pakken, de komende 3 dagen zit ik namelijk op een superwarm kantoortje...

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk shirt! En succes met je schoolwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat shirt is leuk! Alleen zonde om het in je broek te stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die sandaaltjes, tasje en dat shirt zijn super leuk. Mooie look weer ;).
    Xx
    www.mystylevillage.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit Jennie! Nog succes met de laatste weekjes school! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke top, de tekst erop staat zo gezellig! Ik ga zo nog even genieten van het mooie weer, toch jammer dat het niet zo lang zo blijft. :( Succes met je schoolwerk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige look! Ik ben echt waanzinnig verliefd op je sandaaltjes, ga er binnenkort snel naar kijken in de stad!

    Liefs Judith
    http://www.myownvogueworld.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk shirt en leuke accessoires :)
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super lief kettinkje! Staat je leuk :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke outfit, ik vind de sandaaltjes echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kettingkje is echt super leuk :D Leuke outfit heb je aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een super leuke outfit, ik vind je shirt echt heel tof! En ik hoop voor je dat je toch nog je korte broekje hebt aan kunnen trekken vandaag, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke outfit, ik had lekker m'n korte broek en korte mouwen aan hoor haha! Je kettinkje is echt heel lief xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super schattig kettinkje en tasje!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat kettinkje is echt zoo cute!

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    Wanna win a shambala bracelet worth €80?
    Go to my GIVE-AWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey,
    great pictures and a sweet outfit.
    I love your necklace.
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie outfit Jennie! Vind je tasje zo mooi, en de kleur ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke outfit!
    dat kettinkje is zooo cute, love it (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Aw, this was an exceptionally good post. Taking the time
    and actual effort to generate a very good article… but what can I
    say… I hesitate a whole lot and don't manage to get anything done.

    Here is my webpage: bmi calculator for men

    BeantwoordenVerwijderen
  21. lovely shot baby

    NEW LOOK: 87
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/06/87.html

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De sandaaltjes zijn echt heel leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Succes op school en hopelijk kan je snel naar het strand!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)