vrijdag 14 juni 2013

OUTFIT VAN VANDAAG


Heb jij dat ook wel eens, zo'n dag dat alles saai is? Ik had het echt al lang niet meer meegemaakt maar vandaag had ik er weer zo eentje. Geen zin in mijn ontbijt en mijn make-up wilde maar niet lukken. Vaak heb ik dan al zo'n gevoel dat het niet mijn dag gaat worden.

Kledinginspiratie? 0. Ik had echt geen idee wat ik aan moest doen dus is het dit geworden; grijs en donker. Ik heb de hele dag aan mijn school gewerkt en dan allemaal van die opdrachten die je tot het laatst uitstelt omdat ze zo ontzettend saai zijn. Daarnaast zit ik ook nog vol met muggenbulten die mij de hele dag irriteerden en mijn voeten deden echt ENORM pijn van deze schoenen. Ik merk dat ik me, nu ik het allemaal van me afschrijf, een stuk beter voel, gelukkig!

Vanavond ga ik naar de housewarming van Kim dus dat zal vast voor een leuk eind aan deze saaie dag gaan zorgen :-) En geen zorgen hoor, morgen draag ik weer gewoon kleur. Ik vind zo'n saaie dag maar niks..



Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

49 opmerkingen:

  1. Wauw, die schoenen en die tas zijn heeeel leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die laarsjes!:) waar zijn ze van?
    Xx
    www.mystylevillag.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ik dacht al dat jij het was vandaag op school. Romano had me wel eens over jou blog vertelt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je jasje is erg leuk! Iedereen heeft wel eens zo'n dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig voel je je nu al iets beter na zo'n 'stomme' dag!
    Waar zijn trouwens die laarsjes van?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha wat ben je toch eerlijk. Ik vind het alsnog een erg leuke outfit, en je schoenen zijn echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het juist een hele leuke outfit! Je schoenen zijn nog steeds zo gaaf! x Laura

    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahh leuke jas & tas, die combineert leuk bij je outfit!
    Pff ik haat zulke dagen ik heb daar meestal op zondag last van..
    Veel plezier bij de housewarming.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zulke dagen ken ik ja! Maar alsnog zie je er leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke outfit, echt leuke botjes ook! Jammer dat je zo'n baaldag had. Achja, morgen is er weer een dag he! :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OMG Jennie I LOVE those boots!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi jasje en ik vind je schoenen ook erg gaaf :)

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super toffe laarsjes, waar heb je die vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zelfs je 'saaie' outdit vind ik leuk!
    De schoenen zijn zo cute en staan je echt leuk!
    xxx

    laternevercame.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oei, zulke dagen heb ik ook wel is, heel vervelend. Maar je outfit vind ik net zo mooi als anders! Die schoenen zijn zo ontzettend gaaf, die maken volgens mij elke outfit leuk.
    Veel plezier bij de housewarming! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuke ooutfit, staat leuk!


    www.maritkirsten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. such a beautiful outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo'n dag heb ik ook regelmatig, vreselijk is dat!
    Ondanks je slechte dag, vind ik je outfit heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lekker simpel, maar wel mooi hoor! (:

    Heb je m'n winactie al gezien? Misschien iets voor jou!?
    http://whatevergivesjoy.blogspot.be/2013/06/winactie.html

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die schoenen zijn echt geweldig! Ook al heb je je dag niet, je hebt toch een mooie outfit bij elkaar gesprokkeld ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind je laarsjes nog altijd erg leuk!
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, die boots zijn echt prachtig! Eigenlijk vind ik het nog best een leuk outfitje voor zo'n dag! x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ach! hoop dat je dag alsnog een beetje leuk is geweest!

    liefs,

    Anouk
    www.stylememories.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuke schoenen. Iedereen heeft wel eens zo'n dag.. X

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een geweldige schoenen!
    Volgens mij heeft iedereen weleens zo'n dag, en je moet het maar positief bekijken: hierdoor lijken andere dagen ineens veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke schoenen zeg! Ze staan je echt leuk!
    En, ja, ik heb ook wel eens zo'n dag, maar kom op, de volgende
    dag is altijd weer een stuk leuker dan de vorige!
    Think positive!

    Xjes Femke

    http://femkesstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. je outfit is anders alles behalve saai, die schoenen zijn echt geweldig! X

    BeantwoordenVerwijderen
  28. You look stunning ♥.♥ Kisses from Madrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ah die dagen ken ik wel! Vandaag is er zo een bij mij.
    Je schoenen zijn fantastisch! Veel plezier vanavond! <3

    xoxo
    Shalane
    www.thefashionmoodboard.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. This post gives clear idea in favor of the new visitors of blogging, that in fact how
    to do blogging and site-building.

    Feel free to visit my weblog diet plans for women to lose weight fast

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hey there! I'm at work surfing around your blog from my new apple iphone! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Keep up the fantastic work!

    my web-site: weight loss meal plan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. If you have even seen blurry tattoos on people now you
    know why that happened. Several of these pictures truly resemble a
    live tiger, so much so that they belittle even the tiger art of China.
    If it is stretched more dramatically though, like tattoos
    on your tummy, it is quite probably that the tattoo will
    never look the same again, even if you loose the baby weight.
    It also includes the location of a good general wholesale
    source. As a child or youngster, this meant NO TATTOOS to me.
    The healing process begins almost immediately but your best
    and first layer of protection, your skin, has been penetrated.


    my web site miami ink tatto designs

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Elke keer als ik die jas zie heb ik weer spijt dat ik hem niet gekocht heb. En ik vind je trouwens helemaal niet saai er uit zien c:

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jammer dat je zere voeten hebt gekregen, ze zijn wel erg mooi namelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jammer van je voeten, maar je schoenen zijn onwijs mooi! Je ziet er ook heel goed uit, laat de zomer maar komen haha! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)