zaterdag 1 juni 2013

OUTFIT VAN DONDERDAG + OP WEG NAAR FASHIONCLASH!


Weekend, tijd voor leuke dingen! Op dit moment ben ik onderweg naar Maastricht voor Fashionclash. Ik ga samen met Nanne modeshows bezoeken, meedoen aan workshops, brunchen met een aantal bloggers, feesten
en daarna slapen in het Townhouse Design Hotel. Natuurlijk heb ik mijn camera en notitieboek bij me zodat ik jullie naderhand kan voorzien van een leuk verslag!

Deze outfit droeg ik donderdag. Donderdag ging ik direct vanuit school door naar Oriental Park in Rotterdam om sushi te gaan eten met Rosalie, Lotte en Kim. We hadden een actie gevonden op Groupon; twee uur lang onbeperkt sushi eten en gebruik maken van de grill voor €12,50 p.p. We vonden het een beetje tegenvallen. De sushi was al bijna op toen we er waren (om half 7) en de grill viel een beetje tegen. Het eten was verder wel oké maar niet super lekker. Volgende keer gaan wij weer voor Shabu Shabu! Desondanks hebben we wel een erg gezellige avond gehad, die eindigde met een avondje stappen :)

Jasje - Vero Moda
Shirt - C&A
Jeans - ZARA
Tas - Vintage
Schoenen - Converse via Spartoo schoenen


(door: Jennie Gielen. Foto's: Rosalie Zandgrond)
Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

35 opmerkingen:

  1. You look lovely. Love your outfit. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie outfit weer meis,
    veel plezier in maastrig!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het tegenviel. Je tas is zo leuk! Veel plezier bij fashionclash! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit en wat een mooi tshirt heb je aan;)xx
    www.mystylevillage.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je outfit is echt heel mooi, veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw leuke outfit en veel plezier bij fashionclash!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een onwijs leuke outfit weer Jennie! Ik vind je tshirt nog steeds zo leuk! Heel veel plezier met Nanne bij Fashionclash, ik had er zelf ook heel graag heen willen gaan! :) xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel veel plezier vandaag! :) een erg leuke outfit zeg ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wou dat jasje ook zo graag maar is/was alleen maar in grote maten helaas. Hij staat je echt goed! Verder nog een heel fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke outfit!

    Veel plezier in Maastricht!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke outfit!
    xx Stephanie (www.stephaniesstyleblog.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke outfit,
    vind je blazer echt fantastisch!

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke outfit, de tas is erg mooi en leuke top, veel plezier bij de fashionclash
    xx ish
    http://tiny-heart-beats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke outfit! Ik ben echt verliefd op je tas! En veel plezier dit weekend, klinkt echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey,
    great pictures and an amazing outfit. I love it!
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie blazer/jasje ding en tas :). Heel veel plezier dit weekend!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke outfit! En wat een leuk jasje heb je aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer een superleuke outfit! veel plezier :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben niet bekend met fashionclash,.. maar ik wens jullie heel veel plezier!

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke outfit, je jasje is super!
    Vele plezier!
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind jou stijl echt heel leuk! Zou je mij niet een keer goede tips kunnen geven haha?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke outfit en veel plezier bij Fashion Clash Jennie! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. awesome outfit!
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ga ook altijd graag naar de Shabu Shabu: blijft toch wel altijd een van de beste sushi restaurants ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie outfit! Ik ben benieuwd naar je verslag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuke outfit.
    Ik hou van jou kledingstijl x

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)