vrijdag 28 juni 2013

OUTFIT MET MIJN SALE AANKOOPJES

Vandaag draag ik mijn nieuwe trui die ik je gisteren liet zien, gecombineerd met mijn sú-per chille nieuwe jeans van de Mango (van €50 voor maar €20!), ZARA espadrilles en vintage tas. Ik krijg nogal vaak de vraag hoe ik al mijn spullen meeneem in die tas aangezien ik een multimedia-opleiding doe en dus altijd mijn laptop bij me heb. De laptop past er helaas net niet in dus ik heb altijd zo'n canvas tas bij me waar ik mijn laptop in vervoer. Ik heb enorm veel canvas tassen dus ik kan daarmee lekker afwisselen. Ik kan mijn collectie wel een keer laten zien als jullie dat willen? Verder zitten in mijn handtas mijn etui met tekenspullen, meestal mijn camera en verder nog wat dingetjes als parfum en een haarborstel.

Vanochtend heb ik aan mijn eindproject gewerkt en daarna heb ik outfitfoto's gemaakt. Op dit moment ben ik aan het lunchen en aan het bloggen tegelijk en hierna ga ik nog even naar de sportschool voor een spinningles. Daarna weer gauw naar huis: douchen, spullen inpakken en op naar het station. Ik ga naar Valkenswaard omdat ik nog een paar keer in de bediening werk bij een restaurant. Na de zomervakantie stop ik daarmee zodat ik wat vaker in het weekend in Rotterdam kan blijven. Op de planning dit weekend: werken dus, school en waarschijnlijk nog even stappen. Wat zijn jouw plannen? Fijn weekend! Of ja, voor de meesten is het natuurlijk al vakantie!

Top - Pull and Bear
Jeans - MANGO
Espadrilles - ZARA
Horloge - Michael Kors
Ketting - onbekend
Tas - vintage

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

44 opmerkingen:

  1. ik ga die trui ook halen cool

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Die trui is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die trui zo leuk! Mooie foto's ook weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. staat super mooi!
    en een item over je canvas tassen klinkt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die broek zit prachtig zeg, ik houd echt van donkerblauwe jeans. En je trui vind ik ook heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie trui heb je! Een item over je canvas tassen klinkt leuk, ik ben benieuwd. Veel plezier dit weekend en jaaaaaa vakantie! EINDELIJK! haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben echt verliefd op je trui!

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke outfit!

    Ik ga vandaag en morgen aan mijn scriptie, want die wil ik maandag afhebben... En zondag vier ik mijn verjaardag :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  9. love your outfit!
    I invite you and your readers to join PERSUNMALL GIVEAWAY hosted on my blog: http://the-caramel-dream.blogspot.com/2013/06/persunmall-giveaway.html
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die kleur van je top staat je echt leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwie, wat een mooie tas zeg!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Staat erg leuk zo! Ik ga vanavond lekker rustig doen, morgen al vroeg op want ga naar MotoGP en s'avonds een feest. En Zondag lekker rustig aan weer. Heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie outfit! Staat je erg mooi, succes nog even met werken en geniet van je weekend! x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuke outfit en de broek vind ik ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Spijkerbroek voor 20 euro is inderdaad een leuke aanbieding! Maar ik ben erg benieuwd naar he canvas tassen. Ik begin er namelijk ook een verslaving voor te krijgen. Ze zijn zo fijn en makkelijk. Ik van het weekend oppassen en eindelijk mijn nieuwe laptop halen, het rest van het weekend word dan denk ik gevuld met bloggen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie outfit! Ik hou van die espadrilles!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke combinatie! Zó jammer dat je tas niet te koop is in de winkel! Ik ben er namelijk nog steeds helemaal gek op! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oeeh leuke outfit!
    Ik ben benieuwd naar je collectie canvas tassen!
    xx Jessica / www.jessicavdmark.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat shirtje is ook echt leuk wel zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Druk, druk, druk dus... maar je aankoopjes zijn zeeer geslaagd!
    Ik breng dit weekend door in Amsterdam met mijn vriend, morgen eens kijken of ik hier ook leuke sale items kan scoren ;)

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De trui staat je heel mooi en je tas vind ik echt prachtig!

    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben wel een beetje jaloers (klein beetje maar hoor) dat het bij jou dus gewoon droog was vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij ons valt het nu allemaal uit de lucht, jeetje!

      Verwijderen
  24. Hey,
    sweet pictures and a great outfit! :)
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. i love the spadriles

    NEW LOOK OF THE WEEKEND: LINEN
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/06/linen.html

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Is zo'n canvas tas wel stevig genoeg voor je laptop? En wat voor laptop heb je? De mijne houdt dat echt niet haha. Super leuke outfit! En de tas is erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Echt een leuke outfit! :)

    En het lijkt me leuk om je collectie sleeves te zien! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Die espadrilles zijn echt heel leuk :)
    x
    follow me! rosemelon.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)