zondag 23 juni 2013

OUTFIT MET MIJN NIEUWE TAS!

Het mag duidelijk zijn dat dit niet mijn outfit van vandaag is. Vandaag lig ik lekker in bed want het regent buiten. En wat is er dan fijner dan een middagje onder de dekens naar je lievelingsserie kijken? Ik droeg dit donderdag toen het nogal benauwd was. Tip: een blazer is niet slim -veel te heet- op zulke dagen. Ik droeg die dag voor het eerst mijn nieuwe tas van Great By Sandie. Mijn tweede designertas! Eerder kocht ik al mijn kleine bordeaux rode tasje van Versace en nu heb ik deze mooie tas er bij! Hij  is af en toe wel echt enorm groot dus daar moet ik nog even een oplossing voor bedenken. Vanavond sluit ik het weekend af met een fondue bij mijn vader. Geniet nog van je zondag!

blazer - Primark
top - Pull&Bear
shorts - Levi's
tas - Great by Sandie via Spartoo schoenen
sandaaltjes - Zara
horloge - Michael kors
armbandje - Zara


Het warme weer bracht ook minder leuke dingen met zich mee: muggen. Enorm veel muggen. Zoals je op de foto kunt zien zit alleen mijn hand al helemaal onder. Na twee nachten had ik 21 muggenbulten..



 Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

39 opmerkingen:

  1. Hele leuke outfit, ik heb ook zo'n erge last van muggen gehad helaas..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je tas is echt super mooi!
    De rest van je outfit ook :-)

    XO Zoë

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuke outfit! Vind je top en tas erg leuk! Heel veel plezier vanavond! En jeetje, ik heb gelukkig nog geen last van muggen gehad. Misschien muggenmelk halen? Dat deed ik altijd voor het slapen gaan op.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke outfit! Ik vind je tas ook echt heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. a cute outfit like always!


    http://lustforgourmandise.blogspot.com/

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke outfit, wat ben ik jaloers op je tas!

    http://lovesbeautyfashion.blogspot.nl/

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie outfit en je tas, daar ben ik helemaal verliefd op!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahw muggen zijn inderdaad rot! Maar je hebt een super leuke outfit aan. Je nieuwe tas is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke outfit! En jeetje, wat vervelend van die muggen zeg!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha tja, dat was niet de perfecte outfit voor vandaag geweest inderdaad (regen regen en nog eens regen + regen + regen) maar wel echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige tas! En balen van die muggen, ik ben er nog geen een tegengekomen gelukkig!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's weer! En die muggen... bah!
    el-eventh

    BeantwoordenVerwijderen
  13. echt een mooie outfit! de blazer kan ik me wel voorstellen, is nogal warm :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je tas is zo mooi! En je sandaalen zijn ook heel gaaf! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wilde die tas, totdat ik las 'designer', helaas, maar buiten mijn budget haha. Wel een leuke outfit verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die tas is echt een super goede aankoop geweest!
    Ga je echt heel veel plezier van hebben ;)

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke outfit! Blazers zijn inderdaad geen aanrader als het benauwd is!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg leuk, ook een leuke tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love your shirt!

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je tas!! ♥ Super leuke outfit trouwens! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. gorgeous outfit ^^


    http://my-dear-dear-diary.blogspot.com/ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke outfit!!

    Visit my blog sometime, if you want to: http://leenphilips.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuke outfit zeg!
    en ik zag je net voorbij komen op Facebook bij de Ten to Three Bakery, leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanks voor het melden, ik had het nog niet gezien! :)

      Verwijderen
  24. Leuke outfit, je nieuwe tas is gaaf! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je tas is super mooi!! <3

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke outfit! Vooral het topje vind ik fijn *holt naar de pull&bear

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Bedankt voor je opmerking. Leuke outfit joh! Ik ben benieuwd naar de foto's die je met je lomo camera's hebt gemaakt!
    Lots of love,
    Merel

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)