donderdag 20 juni 2013

OUTFIT: LICHTE TINTEN & TIJGERPRINT

Dinsdag zat ik nog te vertellen dat ik toch maar voor een lange broek was gegaan, maar na school ben ik toch maar van outfit gewisseld. Mijn sandaaltjes hield ik wel aan. De eerste keer blote benen, echt fijn! Ik ging voor een wit shirt van River Island, mijn crème kleurige rok van een onbekend winkeltje in Turkije en mijn nieuwe tasje van Uggs. Het strand gisteren ging helaas niet door omdat het nogal bewolkt was en er was de hele dag kans op regen en onweer. Volgende keer beter!


Hier zie je een betere foto van mijn nieuwe tas! Hij is online te vinden op de website van Uggs Australia.

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

48 opmerkingen:

  1. wauw wat ziet dat rokje er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit!
    Vooral het rokje vind ik super cute (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah leuke rok!! Jammeer dat we die hier niet kunnen krijgen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke outfit en je sandaaltjes zijn echt super!

    http://insmnia.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke outfit en de sandaaltjes maken de outfit ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je sandaaltjes echt super leuk! Mooie outfit ook verder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. AAAh, echt hele leuke outfit! <3



    maritkirsten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie zomerse outfit!! Die sandaaltjes vind ik echt te gek!
    www.thelooksforless.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk rokje Jennie! En je sandaaltjes zijn ook prachtig! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey,
    super sweet pictures and a nice style!
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. awesome outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WAUW, ik blijf je schoenen toch wel echt heel gaaf vinden!
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk rokje! En love die sandaaltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat staat dat leuk! Mooi tasje ook :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig! Die sandaaltjes zijn zo leuk!

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk rokje, staat je goed! En die schoentjes zijn ook echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie rustige outfit, je nieuwe tasje past er ook erg mooi bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat leuk en je sandaaltjes blijven geweldig x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een leuk rokje!

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super super leuk rokje!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jij straalt altijd zo op je foto's C:

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben gewoon helemaal verliefd op dat schattige rokje! En die schoentjes onderbreken gewoon lekker de pastelkleuren. Ik vind het zo heerlijk aan jouw blog dat je het simpel houdt maar toch leuk.

    Ciao,
    Jelle

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Aww, dat rokje is zo mooi! Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)