zondag 16 juni 2013

NEW SUMMER DRESS

Ik ging de Mango in met de hoop een mooie jeans te vinden en uiteindelijk kwam ik naar buiten; zonder jeans maar mét dit jurkje! Ik had hem (of zal ik haar zeggen?) een tijdje geleden in de etalage in Amsterdam zien hangen en toen vond ik hem al super leuk. Ik was hem eigenlijk alweer vergeten tot ik 'm dus in de winkel tegenkwam. Ik kan niet wachten tot ik terug ben uit Turkije, lekker bruin, met dit jurkje aan, een klein tasje en leuke sandaaltjes! Waarschijnlijk draag ik hem al wel eerder hoor, want zo lang kan ik niet wachten! Mango jurkje - €39,99.


Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

40 opmerkingen:

  1. Leuk, ik heb de broek gekocht met die print! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, echt een ontzettend leuk jurkje! Ben benieuwd welke sandaaltjes je eronder gaat dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi jurkje :)

    www.tripsandtreasures.net
    fashion in Belgium

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een leuk jurkje! Ik had even een vraagje want ik blog altijd in het Engels. Ik twijfel of ik over moet stappen op Nederlands schrijven. Iets meer dan de helft van mijn bezoekers is Nederlands maar voor de rest komen er ook veel vanuit bijv de VS en China. Ik vind het erg moeilijk te besluiten en ik dacht dat jij me misschien kon helpen omdat jij laatst ook bent overgestapt. Krijg je er meer bezoekers door en vooral: merk je dat mensen nu meer plezier hebben in het lezen van je blog? Beetje een lang verhaal maar ik hoop dat je me kunt helpen.

    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk jurkje! Erg mooie kleuren.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk jurkje! Die kleuren zijn zo mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig jurkje, wat een leuke print! En wat maak je toch mooie foto's. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw hij is echt heel leuk! Ik kan niet wachten om te zien hoe je hem gaat dragen! x Laura

    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig staat je vast heel mooi met je witte blazer ofzo haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben benieuwd hoe die je staat :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk jurkje! Echt een vrolijk patroontje en een gaaf model. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een leuk jurkje, ik ga ook maar eens bij de Mango kijken voor een jurkje (misschien voor mijn diploma-uitreiking). Misschien kom ik dan juist wel met de jeans terug. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt een jennie jurkje met die kleurtjes, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is heel erg mooi, dat high-low effect maakt hem nog leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt leuk! Ben benieuwd naar de outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi jurkje, echt iets voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk jurkje! Ben benieuwd naar de outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk! Ik ben benieuwd naar hoe je hem/haar gaat dragen. :)

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is a topic that's close to my heart... Take care! Exactly where are your contact details though?

    My weblog :: diet plans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Your style is really unique compared to other folks I've read stuff from. Thank you for posting when you've got
    the opportunity, Guess I will just book mark this page.



    Feel free to surf to my website - healthy diet plans for women

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi there, just became alert to your blog through Google,
    and found that it is really informative. I'm gonna watch out for brussels. I'll be grateful if
    you continue this in future. A lot of people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    Look at my site how much should you weigh

    BeantwoordenVerwijderen
  22. pretty dress..love the setting! :)

    xx
    www.evesbreeze.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. geweldig jurkje!
    xx Stephanie (www.stephaniesstyleblog.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I'll immediately grab your rss feed as I can't find
    your email subscription hyperlink or newsletter service.
    Do you have any? Kindly let me recognize in order that I may subscribe.
    Thanks.

    Here is my site: best gps device - hostandcare.com -

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuk jurkje!
    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuk jurkje!!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Echt super leuk heb ook zo soort jurkje maar deze lijkt best wel kort op de foto is dat zo? X

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)