zondag 2 juni 2013

NEW IN: MICHAEL KORS ZONNEBRIL


Afgelopen week kreeg ik een heel erg leuk pakketje bij mij thuis bezorgd: deze zonnebril van Michael Kors! Hij kwam precies op het goede moment; net nu het weer een beetje lekker weer werd. Ik vind het zelf altijd lastig om een zonnebril uit te zoeken omdat ik veel modellen (bijvoorbeeld een pilotenbril) niet zo mooi vind staan bij mij. Dit model staat gelukkig wel prima! Het kleurtje vind ik ook erg gaaf. De glazen hebben een beetje een ombre-effect. Je ziet het op de foto niet goed maar bovenaan zijn de glazen donkerder dan onder. Ik denk dat dit mijn favoriete bril gaat worden deze zomer!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

44 opmerkingen:

  1. Super mooi!!:)
    Xx
    www.mystylevillage.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bril!! :D Ik heb er ook eentje van Michael Kors <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, hij is prachtig! Ik ben heel benieuwd hoe hij je staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie zonnebril! Nu nog een foto waarop jij hem draagt ;)

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kleurtje heeft die zonnebril! Ben benieuwd hoe hij jou staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een prachtige zonnebril!

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey,
    great sunnies!
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is hij mooi! Ik wil ook wel zulke pakketjes haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke bril ! Mooi kleurtje ook inderdaad (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een kleurtje voor jou inderdaad, zal je goed staan!

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooie zonnebril! Het model is echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahh, wauwie, wat een mooie zonnebril!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is heel mooi! Heb je hem zelf gekocht of kreeg je 'm toegestuurd? Beetje prijzig lijkt mij haha, maar het is wel 'n beauty :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Simply desire to say your article is as amazing.
    The clarity in your publish is simply nice and
    i can think you are an expert in this subject. Well
    together with your permission let me to grasp your RSS feed to keep up to date with forthcoming post.
    Thank you one million and please continue the rewarding work.


    Stop by my homepage ... Diet Plans That Work

    BeantwoordenVerwijderen
  15. perfect tone for you!
    love it
    i have a new outfit!!

    NEW OUTFIT IN THE BLOG: LEATHER
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/06/leather.html

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, echt een hele mooie zonnebril! Ik ben vooral fan van de kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supergaaf, meis! Prachtig model :)

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com
    Hardloop Blog: www.chicksrunningonkicks.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, wat een prachtige bril! Weet je toevallig wat de naam van het model is?

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)