donderdag 6 juni 2013

NEW IN: LEOPARD SANDAALTJES + LIPSTICK

 
Vorig jaar werd ik verliefd op de tijgerprint sandaaltjes van ZARA maar na een lange zoektocht moest ik helaas de hoop opgeven.. ze waren echt nergens meer te vinden! Balen natuurlijk, look-a-likes waren het ook allemaal net niet en het einde van de zomer naderde. Toen de winter begon was ik ze eigenlijk al weer vergeten maar toen een paar weken geleden weer een aantal foto's op Instagram voorbij kwamen met de beauties begon het toch weer aan me te knagen. Ik ging opnieuw op zoek en ik vond deze look-a-likes!

Van de Bristol zijn ze, had je niet verwacht he? Ik ook niet! Ze zijn mooi, ze lopen fijn en het enige wat ik er lelijk aan vind is het 'star' logo, maar dat is gelukkig niet zo vaak zichtbaar. Ze kostten trouwens €19,90 en ze zijn ook verkrijgbaar met zwarte bandjes in plaats van luipaardprint.

Verder kocht ik nog deze YSL lipstick. Het is nummer 23, de lipstick die ik eigenlijk iedere dag draag. Het is echt mijn kleurtje geworden! Het is een zacht-roze kleur die mooi staat bij mijn bleke huid maar hij staat ook mooi als ik aan het einde van de zomer een kleurtje heb. Ik kocht hem bij de Ici Paris met 25% korting. Er loopt nu een actie dat je op een artikel naar keuze 25% korting krijgt (zonder stickers plakken o.i.d.) dus ik ga binnenkort nog even een keertje terug voor mijn lievelingsparfum (Versace Bright Crystal)!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

55 opmerkingen:

  1. Leuke items ! Ik heb vorig jaar een paar leopard sandaaltjes gekocht en was verbaasd hoeveel ik ze gedragen heb :)

    www.tripsandtreasures.net
    new outfit post

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw leuke sandaaltjes, had ik zeker niet verwacht van de Bristol!
    Dat kleur staat je inderdaad supermooi (:

    Liefs, Liese
    catsanddresses.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke sandaaltjes! Morgen even kijken bij mij in het dorp :)
    Zou die lipstick echt nooit durven te gebruiken, zo mooi!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die sandaaltjes zijn ongelooflijk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke sandaaltjes en super mooie lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zulke mooie sandalen! Ik hoop er ergens ook nog eens leuke te vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh wauw, die 2 matchen echt goed bij elkaar!
    Love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb die sandaaltjes ook, ze zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind die sandaaltjes echt heel vet!
    Ben benieuwd hoe de lippenstift je zal staan!
    www.thelooksforless.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke sandaaltjes en je zou inderdaad niet zeggen dat ze van de Bristol zijn!
    De YSL lipstick lijkt me een hele mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw beide echt heel leuk! En die sandaaltjes, voor zo'n prijsje! Echt heel leuk! As always.
    X
    laternevercame.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had de sandaaltjes al eerder voorbij zien komen, echt ontzettend leuk zijn ze! En die lipstick vind ik je altijd zo mooi staan. Sowieso zijn de verpakkingen van YSL to die for, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey! Sorry, google translate WON'T translate your blog well to swedish. I really wan't to know where you found these sandals?! lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had inderdaad niet verwacht dat ze van de bristol waren, ze zijn echt super cute! En die YSL lipstick lijkt me inderdaad een ideale kleur! Ik heb tot nu toe alleen maar donkere kleuren, soms wel leuk... maar niet iets wat je dagelijks opdoet. Deze daarentegen...
    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De bristol?? Die zag ik niet aankomen!
    Goed gevonden :)

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die sandaaltjes zijn echt te cute die wil ik ook wel hebben!:)
    Xx
    www.mystylevillage.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die sandaaltjes zijn leuk zeg, echt iets voor jou! En die lippenstift is ook erg mooi, toevallig heb ik gisteren precies zo'n kleurtje gekocht maar dan van Inglot. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die sandaaltjes zijn zó tof <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bij de Bristol? Leuk! De zool lijkt wel erg dun, dat vind ik nooit fijn lopen.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooh die sandalen zijn echt wijs! en bedankt voor de kortingstip bij Ici paris! Ga ik zeker gebruik van maken ^^

    Liefs,
    Maxime

    http://maximetherapie.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fastidious response in return of this question with firm arguments and describing
    the whole thing concerning that.

    Have a look at my weblog :: calories walking

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik kom eigenlijk nooit bij de Bristol, maar deze zijn inderdaad heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie kleur lipstick en leuke schoenen!
    Had inderdaad niet verwacht dat ze van de Bristol zijn...
    Jouw lievelingsparfum is toevallig ook mijn lievelingsparfum haha!

    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw die lipstick! Op naar de ici paris haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige lipstick en sandaaltjes! Die lipstick kleur is zo mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. love the sandals baby

    NEW LOOK: FOREVER...DEAN
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/06/forever-dean.html

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Waauw die sandaaltjes zijn geweldig! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow die sandaaltjes zijn leuk Jen!
    Had idd niet verwacht dat ze van Bristol zijn,
    snap wel wat je bedoelt met dat logo haha,
    maar ja daar zit je voet toch,
    niemand die dat verder ziet!

    En dat kleurtje is echt een Jennie kleur haha,
    staat je ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super leuke items! Die lipstick heeft zo'n prachtige kleur en ik ben grooot fan van je sandaaltjes! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind je sandaaltjes echt heel erg gaaf! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  31. It's actually very difficult in this active life to listen news on Television, therefore I simply use world wide web for that reason, and take the hottest news.

    Here is my page :: diets That Work for women

    BeantwoordenVerwijderen
  32. WAAAAAH ik heb ze gevonden!
    Ik was aan het kwijlen toen ik ze hier zag en toen ik opeens de Shoe Discount (belgië) passeerde zag ik ze staan! Heb ze dan ook meegenomen! Jippie ;)

    De mijne hebben dat star-ding niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super leuke sandaaltjes! xx

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik had idd niet verwacht dat ze van de bristol zouden zijn, maar ze zijn echt heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Perfect sandals and that lipstick is gorgeous hun!

    xo
    Complacency Kills

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw, wat een leuke sandalen! Altijd leuk om zo'n paar te hebben, staat bij quasi alles. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuke sandaaltjes! Ik heb ook een keer loafers met spikes van dat merk gekocht, nooit gedacht dat ze bij de Bristol nog best een paar leuke schoenen hadden eigenlijk haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. de sandaaltjes zijn echt heel leuk!! misschien moet ik ook maar eens een kijkje nemen bij bristol!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ooooo wauw die sandaaltje! Bij welke Bristol heb je die sandaaltjes gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  40. I really love this sandals, the lipstick I really would like to see in an post, so I look for the newer post#s now :)
    But I think those two things are a great combi.

    Loveley Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Omygosh, die sandaaltjes zijn precies wat ik zoek!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)