woensdag 12 juni 2013

NET ONTDEKT: SHOPRUCHE.COM

Waarom ik deze webshop nog niet kende? Ik heb echt géén idee! Ik ben in ieder geval enorm blij dat ik hem toevallig ben tegengekomen, want die kettingen en tasjes zijn echt to die for! Onderstaande items zijn allemaal te vinden op Shopruche.com. Kende jij deze webshop wel al? Het is een Amerikaanse webshop dus de prijzen zijn in dollars. De eerste ketting van $16.99 dollar komt neer op €12,80. Helemaal niet zo duur dus. Waar je wel rekening mee moet houden is dat er verzendkosten bovenop komen! Stel je voor: een mooie witte top met de ketting met de oranje roosjes er boven, levi's shorts en een koraalkleurige clutch er bij. Overheid, kom maar op met die studiefinanciering want ik wil die kettingen!! 


 


De winnares van de (voorlopig) laatste Monday Giveaway is This Girl Can Shop (ik kan je echte naam niet vinden!). Ik mail je en dan heb je binnenkort de Jadira sieraden bij jou in huis!

 Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

27 opmerkingen:

  1. wat een leuke dingetjes!
    bedankt voor de tip x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die eerste twee kettingen zien er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig die kettingen met die roosjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat leuk! Wat schattig die ketting met die roosjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken de webshop niet, maar het ziet er heel leuk uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super schattige kettinkjes!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De eerste drie kettinkjes zijn echt schattig zeg! Ik ga zeker even kijken op hun site ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kende deze webshop ook nog niet :O
    Thanks voor de tip :D

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    Wanna win a shambala bracelet worth €80?
    Go to my GIVE-AWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk! In kende het ook nog niet. Die kettingen zijn echt adorable <3

    X lisa

    www.llittleblonde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke spulletjes!
    Vooral die zonnebril is awesome (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke webshop kende hem ook nog niet :)
    www.mystylevillage.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, dat ziet er superleuk uit!

    Xjes Femke

    http://femkesstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeeel mooi de items die je eruit gehaald hebt :) ik kende de site al, ze hebben hele lieve dingetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, ze hebben er inderdaad hele leuke kettingen.
    Ik zal toch maar eens gaan kijken op de site. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die kettingen zijn echt heel erg leuk!
    X Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat hebben ze een leuke dingen! Ik ga zeker even een kijkje nemen! :) x Laura

    http://styleandsushi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, die kettingen zijn inderdaad erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige items! Vooral die sieraden, wauw. Ik ga zeker een kijkje nemen op de webshop!

    Liefs, Nienke
    http://livelikemickeymouse.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die kettingen zijn echt super schattig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke webshop! Ik kende hem ook nog niet

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)