maandag 3 juni 2013

MONDAY GIVEAWAY: SIERADEN VAN JADIRA.NL

Deze week mag ik bovenstaande sieraden van Jadira.nl weggeven. Kijk gauw verder om te zien hoe je kans maakt op deze leuke prijs!
Jadira is een webshop die in 2012 is opgericht door eigenaresse Josephiene Feenstra. Jadira verkoopt eigentijdse sieraden in verschillende stijlen, die tot in de details met de hand worden gemaakt. Één lezeres maakt deze week kans op de twee armbandjes en de twee ringen die je hierboven op de foto's ziet. Dit is wat je moet doen om kans te maken:

- Laat een reactie achter met je e-mailadres

Voor extra kansen:
- Like Jadira op Facebook
- Volg mijn blog op Bloglovin

De winnaressen van vorige week (de Vero Moda items):
Het jasje: Denise van Jemappelledenise
De broek:  Ianthe
Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

118 opmerkingen:

  1. leuuuk! ik doe mee :) judith.voogt@hotmail.com, volg je ook op bloglovin'!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh leuke win-actie!
    & echt ontzettend schattige sieraden.
    Ik doe mee & ik heb de pagina geliked en ik volg je natuurlijk al op bloglovin:
    jesssievw@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke armbandjes! Ik doe mee!
    Liefs Jane
    jane_vdloo@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke winactie, ik doe zeker mee! Ik volg je op bloglovin' en ik heb de facebook pagina geliked. Mijn e-mail is: blogjoycejeroense@live.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuke armbandjes en ringen! Ik doe weer graag mee! Volg je op Bloglovin' en heb geen Facebook. Mail: contact@thekimberleyb.com

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke winactie, ik doe mee! mijn mail is delphinedewulf92@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel graag doe ik mee, ik heb beide Facebook pagina's geliked en volg je op Bloglovin.
    Super leuk voor mijn kleindochters.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry, ik vergeet mijn email adres: ireneniec1948@gmail.com.
    Heel graag doe ik mee, ik heb beide facebook pagina's geliked en volg je op Bloglivin.
    Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe mee! Ik heb de Facebook pagina geliked en ik volg je op bloglovin' :) e-mail is shaa-1994@live.nl
    Ben benieuwd haha! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zou graag dit setje willen winnen !
    email is Yasminehilhorst@live.nl
    en heb jadira en op bloglovin geliked !

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. These rings!! Wow.
    Liked TB page, and I'm already following you :)

    xx
    Tali
    www.RockMyHeels.com
    mail@rockmyheels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw super leuk ! Ik had de fb pagina al geliked en ik volgde je ook al.
    Mijn email: agirlwholovesbeauty@hotmail.nl
    Soms doet die het niet maar dat zien we wel, hij doet het vast.
    Ik hou echt van de ringen, op het moment toen ik ze bij jou zag al.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk : )
    lisa.kooij@hotmail.com
    Ik volg je ook op Bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk! Ik doe zeker mee. Ik volg je al op bloglovin en heb Jadira geliked op facebook.
    Mijn email; xx.anouk.x@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuk merk! Nog nooit eerder van gehoord...

    X Marjolein - Never Too Polished.com

    This month I’m in Follow Fashion’s blogger battle & your vote would help. Thanks a lot!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwie, superleuke sieraden! Mijn e-mail is anouckdl@gmail.com en ik volgde je al op Bloglovin'. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt superleuk! Ik volg je al op bloglovin :)
    X Nathalie
    n.rodriguez@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, weer een leuke actie! Mijn e-mailadres is irisbogaards@hotmail.com
    Ik volgde je al op Bloglovin en ik heb Jadira geliked op Facebook :)

    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jasmijnbloem2010@live.nl echt super die maandag winacties! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke prijzen!!! Ik doe heeeeel graag mee msvanlochem@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw, wat een mooie sieraden!

    Mijn email adres is hanne7@live.nl
    Ik volg je op bloglovin & ik heb de pagina geliked!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik doe mee!!!! :)))
    bruno_kubra@hotmail.con
    xxxkubraa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuke winactie weer. Ik doe zeker mee!
    - Mijn e-mail adres is veere_lendering@live.nl
    - Ik volg je blog via Bloglovin'
    - En ik heb de Facebook van Jadira geliked!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuke sieraden! De eerste keer dat ik mee doe met een winactie dus haha wish me luck! Ik heb de facebookpagina geliked en ik volgde je al op bloglovin!
    Mijn e-mail is: anne.nirta@hotmail.be
    Liefs, Anne Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke winactie weer! Ik doe graag mee.

    E-mail: ckjsarah@gmail.com

    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe mee! Mijn e-mail is: blogfashionanna@gmail.com

    Xoxo Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leeeuk, ik doe graag mee! Ik volg je ook op bloglovin! Mijn e-mail is lottehagedoorn@gmail.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jolanda Hanekamp3 juni 2013 om 16:33

    Wat een super leuke give-away! Ik ben dol op armbandjes en ringen! Ik heb Jadira op Facebook geliked en volg jou natuurlijk al op Bloglovin'.

    Mijn e-mailadres is jolandahanekamp@msn.com

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat vet! Ik heb de benodigde stappen gedaan en dit artikel nog extra geliked:)
    Liefs, Jessy
    E-mailadres: makeablejw@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe ook weer mee! thisgirlcanshop@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe mee! ik volg je op Bloglovin en heb de facebook pagina geliked!
    e-mail: xLBA_@hotmail.com


    Liefs, Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke winactie, ik doe mee! edithmeijer@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh super! Ik zal haar meteen even liken.
    al-mijn-reclame-enzo@hotmail.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leeeeeeeeeeeuk! Ik doe weer mee :) c-herelle@Live.nl. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Super leuke sieraden! :D
    ilse.langius@hotmail.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gaaf! Ik doe mee :)
    Heb ook de extra dingen gedaan
    djuli.bravenboer@gmail.com
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een geweldige winactie! Ik doe zeker mee!
    Ik heb de facebook geliked en jou volgde ik al op bloglovin
    Iedereen succes met de winactie! <3

    littlefashiolista@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. O wauw, zo leuk! Ik doe mee: esmee_oudman@hotmail.com
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super toffe blog heb je! Mijn email: chokolalaatje@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik doe zeker mee! Wat een mooie sieraden. Ik heb alles gedaan en mijn e-mailadres is deesjevw@gmail.com. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Supergaaf! mirrie.2000@gmail.com xx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Natascha Bauwens3 juni 2013 om 18:32

    Zo zo ik doe mee :) natascha_bauwens@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Heel leuk! Ik was er net over aan het nadenken om iets te bestellen op jadira.nl, dus dit komt heel goed uit! Mijn emailadres is auke_rothoff@hotmail.com en ik volgde je al op Bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een mooi setje! Ik draag niet vaak sieraden, maar deze minimalistische sieraden zijn prachtig en staan bij álles! Ik heb haar facebookpagina geliked (wat heeft ze mooie items!) en ik volgde je al op BL.

    Liefs,
    Ellen
    egmjvanlent@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Superleuke giveaway, ik doe mee! Mijn email is myjourneythroughstyle@live.nl
    en ik volg je met GFC en Bloglovin'
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oehh i like! Ik vind vooral dat roze armbandje leuk! Anniek.andringa@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Leuk ik doe mee!
    Ik volgde je al op bloglovin' en heb ook de fb geliked van jadira!
    x Marloes
    theneonsign@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik doe mee, vind het echt super leuke sieraden!

    jus-de-pomme@hotmail.com

    Love Appie | jusde-pomme.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Waarom altijd van die leuke win actie's
    Leukk!:)
    Yvonnepq@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. WAAAAAAAAAAH danku voor t jasje chick!
    ik sla deze actie over,
    meer kans voor de andere meiden.
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik heb Jadira geliket met het emailadres: emmaplatteau@hotmail.com
    En ik volgde je al op bloglovin met yeuxdeprincesses@hotmail.com
    Veel liefs!
    Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik doe mee!
    Ik volg je op Bloglovin' en ik heb de pagina geliked x.

    meli-girl@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik volg je al op bloglovin' en heb Jadira geliked op Facebook.
    savinaveesaert@gmail.com is mijn emailadres.
    Leuke sieraden!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hmm, niet helemaal mijn sieraden, ik sla hem over :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Superleuke actie!
    Geliked & gefollowed.
    email: isabellepernilla@gmail.com
    xoxo!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Super tof! Ik doe graag weer mee.
    Ik volg je blog op bloglovin (:

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat gaaf, ik doe graag mee. Ik volg je en heb het geliked op facebook :)
    Liefs, Swaen
    swaenblogt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  58. supergave items!
    ik doe graag mee, ik volg je al op bloglovin en heb jadira geliked op Facebook!
    mijn email is belifash@live.nl
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Die ringen zijn cool! Wil ik wel hebben :P Dusss, bij deze doe ik mee.

    mustacium [at] gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Leuke winactie!!

    Leoniepot2@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Diamonds are a girls best friend ;)
    Ik doe ook mee! tinebrans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Anna Margaretha Roelfsema4 juni 2013 om 11:28

    Geweldige actie weer hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Leuk, ik doe mee! Ik heb alles gedaan en mijn email is: weeksinpictures@hotmail.com

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik vind die ringentjes zo schattig! De FB pagina van Jadira is geliked en ik volg je al op Bloglovin'.

    Liefs, Mariette
    www.fashionbymariette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Superleuke sieraden, I'm in!
    iriswonnink@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wauw, echt een geweldige actie!
    Die sieraden op de foto's zijn echt super mooi!
    Ik ben helemaal enthousiast!
    love it <33

    www.maritkirsten.blogspot
    Kirsten-Bosma@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Oeh, I'm in!
    Zo leuk voor in de zomer!
    Dit is mijn emailadres : lotte19945@hotmail.com
    En ik heb de Facebookpagina geliked en ik volg je op Bloglovin! :-)

    Liefs,
    Lieselot

    BeantwoordenVerwijderen
  68. paula.kulichova@gmail.com
    FB: Pupi Kulichová
    Bloglovin: Pupi Kulichová

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wauwie, ik doe mee: leonievdkragt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  70. wow echt te gek, ik heb alles gedaan wat nodig is om mee te doen, nu nog duimendraaien (y) en mijn emailadres: joda1775@gmx.com

    BeantwoordenVerwijderen
  71. De ringen zijn zo leuk! Vooral omdat ze nét even anders zijn. Ik doe mee, ik heb je stapjes gedaan! X

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Super leuke sieraden, die wil ik wel voor mijn zomer outfits! sophiedenhartog@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ahhhh zo leuk!!!

    bentjevanderbrug@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  74. SUPER LEUK!

    lauraesmee@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Superleuk! Ik vind die top finger ringen zo geweldig en de armbandjes zijn ook fab! shennn__@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  76. En ik volg je al op bloglovin ;)

    aupaysdesmerveillesblog at gmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  77. ingeborg.stok@outlook.com
    Ik volg je al op bloglovin & heb ook op facebook Jadira geliked.
    Leuke actie!

    ibpictured.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik volg je op bloglovin en heb de fb pagina geliked :)
    eline@onhighheels.be

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Heb ik nou echt de broek gewonnen?! Whaaaaa, super!
    Ik zit momenteel in de rottige examenperiode, dus zo'n leuk nieuws maakt mijn dag meteen goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik volg je op bloglovin en heb ook de facebookpagina geliked :)!
    marie.everaerdt@hotmail.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Die ringen zijn superleuk! Wist nog niet van de site af dus thankyou! Wil je ook even complimentje geven dat je niet 100dingen verzint die je lezeressen moeten doen, dan haak ik namelijk al gauw af! Ik volg je op bloglovin' en mijn mail is' joseverlaat@hotmail.com! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Gaaf!
    Ik wil graag mee doen en volg je ook op bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Oe leuk! Vooral die roze armband! I like it!

    Ik volg je op bloglovin en like je facebook!

    mijn email adres: basedonbeauty@hotmail.com


    P.s ik zou het leuk vinden als je ook een kijkje op mijn blog komt nemen!


    Liefs nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh haha blond, ben mijn blog vergeten te vermelden ;)

      www.based-on-beauty.blogspot.nl

      Verwijderen
  84. Ahh ik vind ze geweldig!Ik heb geen bloglovin', maar heb de facebookpagina geliked!

    Hopen dat ik kans maak!

    xo
    megan98x@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Leuke winactie weer! Ik doe heel graag mee :)

    Email: ckjsarah@gmail.com

    Mijn bloglovin' account is Sarah / Silverist, ik volg je!

    xo Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik volgde je al op bloglovin' en heb nu ook Jadira geliked op facebook!

    Mijn emailadres is nena.schonkeren@live.be

    Ik ga volledig voor de ringen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Super leuk! Ik heb geen bloglovin' maar heb wel je facebook geliked!

    Dana.Satter@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Zooozoozo vet!!

    Xx lisamverhaak@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  89. OMG OMG OMG was ik toch even bijna vergeten om mee te doen dat zou echt verschrikkelijk zijn!!! Kende de site nog niet dus super nu staat hij bij mijn favorieten!! Ze zijn ideaal voor de zomer dus kan niet wachten om ze te dragen!!!! Ik volg je op BLOGLOVIN en ga natuurlijk niet die shit op Facebook liken. Mijn email is : kropduif@live.nl. Hopelijk win ik deze keer!!
    XxX0XXX0XxX Kropduif

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Leuke winactie! Mijn mail is maartje@maartjeleah.com en ik volg je al op bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Hele mooie sieraden! Ik volg je op bloglovin en ik heb de facebook-pagina geliked. Mijn e-mailadres is dawnutdawn@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Superleuke actie! Ik ben helemaal weg van dat roze armbandje, zo jammer dat die momenteel uitverkocht is. Hopen dus dat ik win haha. Vind de sieraden sowieso allemaal erg leuk. Ik volg je al op bloglovin :).
    fashionizeyourlife @hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Jaaaa, ik doe mee! Ik volgde je al op bloglovin! Mijn emailadres is fashionskillsforyou@hotmail.nl! Nu hopen! :D
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Likelikelike! Volgde je al op bloglovin, heb ook de pagina geliked! hoop zo erg dat ik win deze keer! :) Mijn email is lysannebeuk@hotmail.com
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Superleuke sieraden, ik heb meteen op de website van Jadira gekeken en de armbandjes zijn allemaal zo leeeeeeuk!
    Ik heb de facebook geliked en je gevolgd op Bloglovin'
    Mijn email is laurendrab@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  96. De sieraden op Jadira zijn zo moooi <3 Ik ga er een eentje aan mijn beste vriendin geven, zo is ziek in het ziekenhuis :( Ik heb de facebook pagina geliked + en je blog op bloglovin gevolgd :)
    mijn email is: elenajunederz@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Aaaaaah wat een super sieradenlijn! Helemaal hip! Juultje_greece@hotmail.nl (duim duim duim!)

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Gaaaaaf! Ik wil heel graag meedoen. Natuurlijk volgde ik je blog al op bloglovin' en ik heb Jadira geliked op facebook :)
    Mijn email adres is juuleke95@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Super leuk!
    xoxo Martje
    martjeboselie@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to say that
    I have truly enjoyed browsing your blog posts. After all I will be
    subscribing to your feed and I hope you write again very soon!


    Also visit my web-site - best diet to lose weight

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Good day! This is my first visit to your blog!
    We are a collection of volunteers and starting a new project in a community in the same
    niche. Your blog provided us beneficial information to
    work on. You have done a wonderful job!

    Also visit my web page; diet plans for women to lose weight

    BeantwoordenVerwijderen
  102. super leuke winactie ik doe zeker weten mee! :D

    robinhilgers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  103. He Jennie! Super gave give away!

    Ik heb laatst nog heel veel lieve opmerkingen gehad over de cover van mijn boek, heb ze allemaal naar jou doorgestuurd mochten ze ooit foto's nodig hebben!

    Ik heb helaas geen Facebook meer dus ik kan Jadira niet liken!:(

    Heel veel succes nog met je opleiding. Ik studeer nu pedagogiek!

    Ohja voor ik het vergeef, dit is mijn e-mail: joeyencynthia@hotmail.com

    X Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Great information. Lucky me I came across your site by chance (stumbleupon).
    I've saved it for later!

    Take a look at my web site ... apartments in mesa az

    BeantwoordenVerwijderen
  105. IN LOVE IN LOVE IN LOVE

    jammer genoeg is dat vriendschapsarmbandje uitverkocht !
    :(

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Super leuk! Je bent echt een groot voorbeeld! en dat terwijl jij 4 jaar jonger bent!
    Annette_de_wolf@hotmail.com
    xoxo
    http://myblogxoxo.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Supper leuke actie, ik volg een aantal bloggers op youtube en twitter en jou ga ik ook zeker weten volgen.
    boontjelove@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Leuke idems om te winnen! Ook echt super leuk om zelf mee aan de slag te gaan! Er is niet veel voor nodig om je eigen super hippe & unieke armbandjes te maken! :) Wees creatief!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)