zaterdag 29 juni 2013

MIJN NIEUWE KETTING VAN MIJNNAAMKETTING.NL

 Gisteren kreeg ik dit schattige pakketje binnen. Wat er in zit kun je al zien: een naamketting. Maar ik heb niet gekozen voor een ketting met mijn eigen naam!


Ik moest even twee keer nadenken toen ik een naamketting aangeboden kreeg. Een ketting met je eigen naam vind ik namelijk nooit zo leuk. Toen dacht ik ineens aan een ketting die ik voorbij had zien komen op het Instagram-account van Betweenvenusandsaturn, mijn fellow blogger uit Valkenswaard :-) Zij postte een tijdje terug een foto waarop ze een ketting droeg met het woordje 'summer' en dat vind ik dan wel weer heel leuk! Ik besloot dus om voor dat woordje te gaan in een gouden versie. Ik ga hem lekker vaak dragen in de zomer. Ik denk dat het super leuk staat op het strand bij mijn bikini. Als mensen maar niet gaan denken dat ik Summer heet! Hoewel dat ook best een leuke naam is eigenlijk..

De ketting die ik heb gekozen vind je hier. Je kunt zelf kiezen welke naam (of in mijn geval welk woordje) je wil en daarbij kun je kiezen of je de zilveren of gouden versie wil en welke lengte de bijbehorende ketting moet zijn. Ik heb gekozen voor een lengte van 50cm. De ketting die ik heb is momenteel in de aanbieding en als je de code JENNIE gebruikt bij het afrekenen krijg je nog eens 10% korting, leuk toch? Hieronder zie je hoe de ketting er uit ziet als ik hem om heb:



Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

36 opmerkingen:

  1. Ways echt een Moore ketting! Neutraal en tof! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke ketting. Thanks voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Origineel om summer te kiezen ipv Jennie! :)

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik vind het ook tof dat je niet je naam hebt gekozen maar voor "Summer", want ja .. ik hoop dat de zomer er nog aan komt hihi ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben juist wel dol op zo'n look a like carrie kettinkje :D
    Staat je goed!

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw leuk, schattig doosje ook, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amazing!
    NICE DAY:)
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk! Ik vind je eigen naam ook nooit zo super, maar dit is wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kettinkje! Ik vind een ketting met je eigen naam meestal ook nooit zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Summer is inderdaad een leuk woord voor een ketting! Leuk idee (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk, dit heb ik voor mijn vriendins 16e verjaardag gekocht! :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er heel mooi uit, ik vind een ketting met een echte naam al gauw een beetje ordi worden, dit is juist schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi! Ik hou ook niet zo van naamkettingen, maar zo is hij toch wel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi!! i love your blog but i have to ask you something. i would like to revise your archives and other past posts but the only choice you give is going from picking older posts once and again and it would improve your blog if you give the option of chosing a month and revising the looks.
    thank you!!
    keep doing this cause you're great :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! I must have removed it accidentally because I used to have an archive in my sidebar. I'm going to put it back ASAP! :)

      Verwijderen
  15. Ziet er schattig uit! Zelf vind ik een ketting met een naam nooit zo mooi, maar dit ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk! Ik heb er ook eentje, maar met summer erop is helemaal leuk:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super leuke ketting! ik hou wel van bescheiden kettingen zoals deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die is echt heel gaaf, en ik ben het ook echt met je eens, ik hou ook niet zo van naamkettingen. Alsof je zou vergeten hoe je heet ofzo, tenminste zo denk ik erover.
    Maar deze is echt mooi!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuke ketting (:
    zou het zelf ook met een woordje doen in plaats van mijn naam!
    iets van 'hope' of 'love', of iets anders vrij melig ;p

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh hij is leuk ook erg leuk dat je die naam hebt gebruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk idee zeg om niet je eigen naam te gebruiken. Ik denk niet dat andere mensen zo denken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)