donderdag 27 juni 2013

MIJN EERSTE SALE AANKOOPJES


De uitverkoop is in veel winkels alweer begonnen dus toen ik mijn studiefinanciering binnen had ben ik meteen even de stad in gedoken. Het is zo verleidelijk om even snel te shoppen wanneer je school zich 5 minuten lopen van de H&M, ZARA, River Island, New Look, Pull and Bear en Bershka bevindt. Ik weet dat de studiefinanciering hier niet voor bedoeld is maar het is zo moeilijk om je in te houden wanneer je bankrekening ineens weer helemaal vol staat! Ik ging naar huis met een watermeloenkleurige - niet het groene gedeelte hè :-) - top van de ZARA, een perfecte jeans van de Mango (nu voor maar €19,99, ik ben happy!), een top van de H&M en de twee bovenstaande items van Pull and Bear.

De donkerblauwe trui komt echt als geroepen. Ik zag laatst een meisje lopen met een mooie donkere skinnyjeans, een donkerblauwe trui als deze, espadrilles en een klein schattig gouden kettinkje om. Ik vond het echt de perfecte combi en nu kan ik deze dus namaken! De top was er helaas alleen nog maar in maat L maar ik besloot hem toch even te passen. Gewoon los is 'ie echt wat te groot maar je kunt er een knoop in leggen of hem in je broek/shorts doen. Ik vind deze top heel mooi vanwege de combinatie van lettertypes die er op staat. Ik ben voor mijn studie nu heel erg bezig met drukwerk en lettertypes dus dan ga je automatisch letten op wat mooie combi's zijn. Mocht iemand weten welke fonts er voor dit shirt zijn gebruikt dan hoor ik het natuurlijk graag :-)


Nu ik dit artikel schrijf kom ik erachter dat bij deze foto de tekst op de twee items in elkaar over lopen. Bij de witte top valt de 'Go' weg, maar die zie je nu op de trui: "never let me GO". Heel toevallig (en nogal nutteloos om te vermelden maar het viel me even op)! Wat vind jij van mijn nieuwe items? En hoe zou jij ze combineren?

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

44 opmerkingen:

  1. Super leuke trui, jammer dat er bij ons geen Pull and Bear is !

    http://thisisafashionaddict.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke items, vooral de trui vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel leuk, ik ben benieuwd naar de rest! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die blauwe trui is inderdaad leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke aankopen! Ik koop eigenlijk alles in de sale. haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankoopjes! Dat topje is cute! ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke aankopen. Lekker los en zomers combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ondanks dat die top misschien aan de grote kant is, vind ik hem super super leuk! Vooral omdat je die knoop erin hebt gelegd :D

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke items! Ik zag gelijk dat ze van de pull and bear waren, haha. Ik ben benieuwd naar een outfit. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke aankopen! Vooral de witte top!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke aankopen! De trui lijkt me ook heel leuk op een high waisted shortje!

    En dat het overloopt is wel echt leuk! :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk! Vooral die witte vind ik mooi!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie aankopen! Volgens mij is het eerste font: Lorelei-Potens-Script! Hij lijkt er in iedergeval veel op! En het andere font: KG ONE MORE NIGHT REGULAR. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vooral je witte top vind ik mooi!
    Liefs, Ypie

    http://www.oh-saycanyousee.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En die trui kan je nog heel leuk combineren ook weet ik, haha! Mooie aankoopjes hoor, meid! Vind de tanktop ook heel mooi met die knoop aan de zijkant :)

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com
    Ps: ENTER MY GIVEAWAY FOR A CHANCE TO A LIMITED EDITION MARC JACOBS FOR COCA COLA LIGHT PACKET!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke spulletjes, en ik snap de verleiding, ik moet eigenlijk lopen sparen voor rijbewijs en al die dingen... maar bijna al mijn loon gaat naar het shoppen haha
    xx ish
    tiny-heart-beats.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk! Ik ga morgenmiddag denk ik ook even de stad nog in, zo fijn dat in rdam alles dicht bij elkaar zit

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke items! Zelf vind ik de sale van pull&bear online ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuke aankoopjes, voorl die rechter trui/top is leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk! Die witte top is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. great haul!


    I invite you and your readers to join Persunmall giveaway hosted on my blog: http://the-caramel-dream.blogspot.com/2013/06/persunmall-giveaway.html

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ontzettend leuke shirtjes! Denk dat ze ook erg leuk op een shortje staan! x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke items!! Me like :)
    Liefs, Annewil

    www.lovetolittlethings.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oeehh die witte top is echt leuk!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke spullen, ben benieuwd naar de outfit die je gaat namaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Allebei met een shortje is het super leuk! Ik moet ook binnenkort maar weer eens naar Pull en Bear in Den Haag. :)

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke items zijn dat! Ik vind het hemdje tof :D

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat hemdje is echt leuk, Never let me go.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Tijdens mijn vakantie ga ik echt wel naar Pull and Bear.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)