zaterdag 22 juni 2013

MAKE-UP STORAGE

Toen ik laatst in de Blokker was stuitte ik op dit mooie doorzichtige 'rekje'. Ik was er niet echt naar op zoek maar toen ik het tegenkwam leek het me toch wel een leuk item om mee naar huis te nemen; al je make-up maar saai en verborgen in een toilettas bewaren is ook niet leuk. Ik heb nu een rekje met mijn favoriete items staan en de rest zit nog in mijn toilettas. Komende week ga ik denk ik nog een of twee rekjes er bij halen zodat ik alles - mijn make-up collectie is niet zo groot - mooi kan uitstallen. Ze zijn te koop voor €2,99. Je kunt ook op Ebay kijken maar verrassend genoeg kon ik daar zelf alleen maar veel duurdere varianten vinden!

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

41 opmerkingen:

  1. Kan ook bij de kruidvat kijken daar hebben ze ook van zulke rekjes en ook ronde versies ervan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig! Het ziet er inderdaad superleuk uit met al je make-up erin. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa leuk! Ik heb de ronde variant van de Kruidvat, erg handig.


    xx

    Style of Purity

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er echt ontzettend handig uit, ik ga er ook eentje kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze hebben ze ook bij de Action, volgens mij nóg goedkoper! :)
    el-eventh

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er mooi uit! Ik vind het zelf toch iets te druk om op m'n bureau te hebben staan, op m'n bureau staat al zo veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel handig! Staat ook nog leuk :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super handig! Volgens mij zijn de ook bij de Action te koop, maar dat weet ik niet zeker. Het ziet er nog leuk uit ook! Ik heb nu een etagère waar ik al mijn make-up in opberg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuk idee! Staat echt heel classy. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super handig en niet duur! Misschien moet ik die ook aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk, het ziet er ook heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super handig! Ik heb het allemaal in een mandje gegooid, maar dan heb ik geen overzicht..

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Jennie!

    Wow, I love that make up storage! Wish I have one! Anyway, following you now on Bloglovin, Twitter and liked your Facebook page :)

    Airish ♥
    http://gorgeousglance.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel handig en het staat ook nog eens erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb toevallig gisteren ook zo'n soort rekje gekocht bij de action voor iets van 1,70 ofzo. Verder heb ik ook een hartvormig lippenstift rekje van de blokker. Het ziet er inderdaad echt zo leuk uit! Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wauw, mooie manier om je make-up uit te stallen! En natuurlijk lekker budget :-)

    Liefs Judith
    http://www.myownvogueworld.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Staat erg leuk!

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oooh geweldig!!! dat moet ik ook hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk om je make up zo op te bergen. Ik zag ze bij de Action ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. die heb ik ook! super handig. xoxo http://ingedeer.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat leuk en ook nog eens zo goedkoop, bedankt voor de tip! x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb er toevallig pas eentje meegenomen van de Action, was al heel lang op zoek. Het ding was echt supercheap maar hij staat scheef en dat vind ik irritant. Die van jou is dus een beter alternatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie foto's zeg! Ik heb er zo eentje van de Kruidvat, heb ik heel lang gebruikt, maar op de een of andere manier heb ik uiteindelijk mijn dagelijkse make-up in een toilettasje gedaan. Al is zo'n rekje wel echt heel handig..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super handig ziet er goed uit;). Xx
    www.mystylevillage.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk idee!

    http://lovesbeautyfashion.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zier er heel leuk uit! ik ga gelijk kijken of ze er nog een hebben haha

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk! Ik gebruik er altijd die lege bakjes van ferrero rocher voor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Handig! Ik heb er een van de action, maar vind hem een beetje lastig om in te delen haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)