dinsdag 4 juni 2013

MAASTRICHT OUTFIT

 De dag voordat ik naar Maastricht vertrok dook ik nog snel even Rotterdam in voor wat nieuwe items om mee te nemen voor het leuke weekend. Ik kocht bovenstaande jeans bij ZARA en de blouse van H&M. Verder kocht ik nog wat dingetjes. Met mijn koffer helemaal volgepropt ging ik de volgende dag richting Rotterdam centraal.
Uiteindelijk heb ik misschien maar 1/3 van de inhoud van mijn koffertje gebruikt, maar hé, je moet altijd reserves hebben toch? Ik merk de laatste tijd dat ik steeds simpelere outfits ga dragen. Merken jullie dat ook? Ik weet niet waarom, maar ik vind het gewoon leuk om iets simpels te dragen met 1 of 2 wat opvallendere items zoals deze sandaaltjes. Ik moet natuurlijk niet voor te simpel gaan want dat lijkt me dan ook weer niet leuk.

Het weekend in Maastricht was echt ontzettend leuk. Ik was samen met nog een aantal bloggers door Fashionclash uitgenodigd om naar de modeshows te komen kijken. Er waren niet alleen bloggers uit Nederland maar ook uit Duitsland en België. Ik heb dus weer een aantal hele leuke nieuwe bloggers ontmoet! We gingen niet alleen naar de modeshows maar er was ook een high tea met de bloggers, een presentatie in een heel erg mooi landhuis en we gingen met een groepje gezellig wat drinken in een bar. Na de eerste drukke dag sliep ik in het Townhouse Design Hotel en de volgende dag ging ik na een lekker ontbijt al weer redelijk op tijd naar Rotterdam omdat ik nog aan school moest werken. Af en toe is het best zwaar hoor, bloggen en school combineren!

Blouse: H&M
Necklace: H&M
Jeans: ZARA
Bag/tas: ZARA
Sandals: ZARA
Rings: Jadira.nl


(door: Jennie Gielen. Foto's: Nanne van Hout)
Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

39 opmerkingen:

  1. Die sandalen vind ik heel erg leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looking beautiful, Jennie!
    Love your bag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Ik vind simpele outfits meestal het leukst! En dat Fashionclash event klinkt gaaf zeg, tof dat er ook bloggers uit Duitsland en België waren. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mee eens! Vaak is het hoe simpeler hoe beter.
      Heel leuk zo'n compleet blauwe look! Een beetje double denim, maar dan anders...

      WITH LOVE,
      MARJOLEIN | NEVER TOO POLISHED.COM

      I’M COMPETING IN FOLLOW FASHION’S BLOGGER BATTLE & YOUR VOTE WOULD HELP. THANKS A LOT!

      Verwijderen
  4. Leuke outfit!
    en wat een schattig tasje is dat!

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke dingen ! Ik hou van dat soort bloesjes haha ;D
    http://thisisafashionaddict.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit :) je blouse vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg leuke outfit! en wat een super leuke sandaaltjes en tas heb je :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat blousje staat superleuk met de ketting en horloge! Ik zou het ook zo kopen. Echt leuk!

    Laternevercame.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat staat die blouse je goed! ik haal zó veel inspiratie uit jouw blog! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wauw dat klinkt echt als een leuk weekend! Ook erg leuk om buitenlandse bloggers te ontmoeten :)
    Gave sandalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een outfit mag dan wel simpel zijn in de zin van weinig kledingstukken, maar het maakt het echt niet minder mooi. Hou wel van een clean look ;)

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een mooie tas!

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hè nu je het zegt, vroeger droeg je idd vaker jurkjes en vele laagjes haha, ik vind beide 'stijlen' wel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. big fan of the look!

    NEW OUTFIT: SUNSET
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/06/sunset.html

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow heel mooie outfit! Ik heb dat ook met simpele outfits haha! Simple but beautiful! Zo'n blouse is heel mooi! Zou ik ook nog willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw echt een hele mooie outfit! Xx Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk outfit! Maastricht is super (:

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Simple yet elegant. Zulke outfits vind ik echt leuk! Wat heb je trouwens een leuke tas, die zou ik ook nog wel willen in mijn collectie. Misschien eens langs Zara gaan één van de dagen... :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! De tas is helaas wel al van ongeveer 2 jaar geleden.. misschien marktplaats?

      Verwijderen
  19. Je sandalen zijn leuk! Doen ze niet pijn bij je tenen? Dat heb ik vaak met zulke sandaaltjes.

    Liefs, Ellen
    www.ellenvanlent.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)