zondag 9 juni 2013

MAASTRICHT OUTFIT 2

Deze outfit droeg ik op dag 1 van Fashionclash Maastricht, dat is nu een week geleden. Inmiddels ben ik naar de kapper geweest dus het is weer even wennen om deze foto's te zien. Er is niet veel verschil hoor; de puntjes er af en de voorste plukken in laagjes. De lange plukken vooraan hingen de hele tijd maar saai en dood langs mijn gezicht dus ik vond dat het tijd was om daar iets aan te doen! Niemand merkt het ooit op wanneer ik naar de kapper ben geweest maar zelf zie ik wel altijd grote verschillen.

Ik ben het afgelopen weekend weer lekker druk geweest, zo druk dat het bloggen er helemaal bij ingeschoten is, oeps! Maar ik heb wel leuke dingen gedaan dus ik kan jullie weer voorzien van leuke posts, zoals een post vol foto's van het gala van mijn vriendinnen :-) Stay tuned!

Jasje: Vero Moda
Top: Pull&Bear
Boyfriend Jeans: ZARA
Espadrilles: ZARA
Riem: Primark
Tas: Versace via Spartoo schoenen

Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

30 opmerkingen:

  1. Ik wil ook graag zo'n jasje, weet je of hij nog in de winkels of in de webshop te koop is?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb geen idee! Ik heb hem echt een jaar geleden of zo gehaald, misschien nog ergens bij de sale?

      Verwijderen
    2. Dan is de kans vast klein! toch bedankt :)

      Verwijderen
  2. Leuke outfit ! En dat heb ik ook altijd met de kapper, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze outfit klopt helemaal! Heel mooi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je top erg leuk!

    xx
    www.styleofpurity.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke outfit! Je top is echt heel leuk! Staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Ik heb volgens mij bijna hetzelfde jasje haha, misschien zelfs hetzelfde

    Liefs Ap, jusde-pomme.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit! Ik vind vooral je schoentjes leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke outfit weer Jennie! Ik vind je topje zo leuk! :) Ik ben benieuwd naar de lengte van je haar, ik vind je haar namelijk zo mooi! x Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit Jennie! Ik vind je schoentjes echt heel schattig, lijken me heerlijk lopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love the shoes and the shirt! :) x

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke riem en ik moet nog steeds een paar leuke espadrilles zien te vinden!
    Straks het internet maar weer eens afspeuren ;)

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Staat je heel erg leuk,
    je espadrilles zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke outfit! Je schoentjes zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga binnenkort ook naar de kapper.. ben van plan om van lang naar kort te gaan, dus dat is spannend! Je outfit is erg leuk, ik ben fan van je broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Matching to the pin buckle design and the unique square hour marking with dazzling metal light,
    it created a confident and fashionable design of rock and roll music, magnificent
    yet personalized. But people are more interested
    in discussing the three newly-released Maurice
    Lacroix Pontos D. Some economical brands include Invicta watch and Orient watch, and then
    the price can reach into the very expensive range depending on the embellishments or the
    prestige of a specific brand.

    Also visit my homepage :: armani exchange watches :
    : :
    :

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Suuuper leuke outfit Jen! Dat schirt is zo leuk xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. i really love the thsirt baby

    NEW OUTFIT: FLOWERS+SHIRT
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/06/flowersshirts.html

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke outfit weer!

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love your blog!
    xo Martje
    www.berealstaytrue.com

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)