woensdag 26 juni 2013

INSTADIARY NUMMER 6

1. Mijn favoriete plekje om te bloggen / huiswerk te maken / tv te kijken. Misschien is het wel mijn favoriete plekje in het hele huis. Ik kroop na een lange dag lekker de bank op mijn een kop soep, stokbroodjes, zachte kussentjes en mijn Macbook, heer-lijk! 2. En dit was mijn toetje! Aardbeien en zoute popcorn. Als je studente bent ontdek je echt de meest vreemde (maar wel lekkere) combi's. 3. Mijn hondje Sjef was 10 jaar geworden. Deze foto maakte ik
een aantal jaren geleden van hem. Dit is mijn favoriete foto van hem want hier is hij gewoon precies zoals hij is, zo'n schatje! 4. Ik wilde een serie (One Tree Hill, mijn lievelings) kijken in bad maar ik was zo bang dat mijn laptop in het water zou vallen. Ik vond de perfecte oplossing; een strijkplank! De strijkplank kon precies op dezelfde hoogte gezet worden als mijn bad. Ideaal. 5. Op naar de sportschool in mijn Reebok shirt en H&M sportlegging. 6. Mijn tweede blote-benen-outfit van dit jaar!

 
1. Ik ontving mijn nieuwe Michael Kors bril en hij is perfect! 2. #Instafood doet het altijd goed op Instagram maar deze ging echt lekker! Een simpel bakje fruit dat ik at.. haha! 3. Met mijn nieuwe Michael Kors bril chillen op het dakterras op school. Dat dakterras is echt een groot voordeel aan mijn schoolgebouw. 4. Ik vroeg of ik Kim's spiegeltje even mocht lenen en toen haalde ze deze mini macbook-spiegel uit haar tas, hoe leuk! Ik heb er zelf ook meteen eentje besteld op Ebay. Ik betaalde er maar 80 cent voor. 5. De Malteser-cake in the making. Lotte en ik hadden geen idee van hoe het eindresultaat zou zijn maar het was erg lekker (wel machtig)! 6. Sushi-avond met Rosalie, Lotte en Kim. We kwamen via Groupon bij een of andere rare sushitent terecht. Volgende keer toch maar weer gewoon Shabu Shabu :-)

 
1. Een memorabel moment: de eerste keer buiten eten. We hadden in ons studentenhuisje twee grote schalen lasagne gemaakt. Die gingen er zo doorheen! 2. Mijn favoriete lipstick met 25% korting. Ik vind het altijd zo zonde om zo'n mooie lipstick te gaan gebruiken. Ik verpest de vorm altijd helemaal.. 3. Voor een schoolopdracht naar de IKEA. We moesten wat dingen onderzoeken en een dingetje daarbij kopen maar uiteindelijk kwamen we bij de kassa met twee karren vol; eentje met meubelstukken en eentje met decoratiespulletjes. 4. De perfecte voorbereiding wanneer je drie uur aan je verslagen moet gaan zitten; een croissantje, aardbeientaart en chocomel. 5. Mijn vriendinnen Eline en Mei Siu hadden gala en ik ging voor hen hartjesballonnen halen. Ze waren zo leuk! 6. Rondje met het hondje. Met mijn nieuwe sandalen van Bristol.

 
1. De accessoires die meegingen naar Fashionclash Maastricht; Fab portemonnee, chanel nagellakje, wat kettingen, mijn YSL lipstick en mijn Michael Kors zonnebril. 2. Het einde van de eerste modeshow. Ik vind het fotograferen van de shows altijd ontzettend leuk om te doen. 3. Ontbijtje in het Townhouse Design Hotel. Zo'n ontbijtje zou ik wel iedere dag willen :-) 4. Enorm blij met mijn nieuwe ketting van Jazzybellesshop. En de nieuwe app die ik vond om foto's mee te bewerken; Picsart. 5. Na een lange dag school fietste ik mijn straat in Rotterdam in. Wat is het toch een mooie stad! 6. Mijn nieuwe sandaaltjes van Bristol + YSL lipstick. Ik vond dit wel een mooie combi voor op Instragram.

 
1. Lekkere cupcakejes van Ten To Three Bakery, mijn lievelings! 2. Afgelopen weekend gingen we bij Manon thuis spelletjes doen. We wilden Levensweg doen maar na ongeveer drie minuten gingen we al over op drankspelletjes, haha! 3. Eindelijk blote benen. En een nieuwe Instagram-filter: mayfair. Of bestond die al? 4. Dit weekend ontving ik het Blogazine in de brievenbus en dus kon ik als een van de eersten de inhoud bekijken. Het Blogazine ligt nu in de winkel. Ik schreef er gisteren een blogpost over, die vind je hier. 5. Gisteren was ik met een aantal bloggers bij Sanoma Media. Op deze foto zie je mij met de andere bloggers die ook in het Blogazine staan. 6. Gisteren viel het zonnetje mooi ons huis binnen. Ik kan niet wachten tot ik zomervakantie heb!

 Jennie from the Blog is on Facebook, Twitter, Bloglovin and Instagram

42 opmerkingen:

  1. Hele leuke diary! Ik ben vandaag in 3 winkels geweest en kon het blogazine niet vinden helaas.. Vanavond maar even bestellen denk ik! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Ik heb net even gekeken, en jammer genoeg is het Blogazine uitverkocht online.. Gelukkig komen ze binnenkort weer op voorraad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke diary!!! en die mini macbook spiegel al helemaal, heb ook meteen even op Ebay gekeken. Maar de goedkoopste die ik kon vinden was 3,50.. Wat heb jij bij de zoekopdracht ingetypt? Of kan je me de link geven?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb gewoon macbook mirror ingevuld! Die van mij was ook de enige goedkope die er tussen zat. Misschien morgen nog een keertje kijken?

      Verwijderen
  4. Super leuke foto's! Ik kom ook vaak bij ten to three! Zo leuk daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke foto's hoor.
    xx Stephanie (www.stephaniesstyleblog.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow echt super leuke foto's! Die macbook mirror is echt super cool :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke diary!
    Ik vind je michael kors zonnebril zo ontzettend gaaf!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke foto's! Die mini macbook is so cute. En die cupcakes! Yum :D

    X lisa

    www.llittleblonde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's! En die mini-macbook ahhhh. Haha.
    Liefs!
    http://anneauty.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto's! En wat een lieve hond :D

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's zeg!

    xo
    http://livelaughtravell.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg tof om te zien! En die hond ziet er echt zo lief uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's weer. Die macbook spiegel is erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke diary! Dat spiegeltje is echt grappig ^.^

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie en leuke foto's! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuke diary, ik wil meer hiervan zien haha! Mag ik vragen waar je die leuke espadrilles vandaan hebt, die je aan had toen je naar de IKEA ging?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke diary! Ik denk dat ik het nieuwe magazine ga bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke foto's allemaal. Wat een lief hondje heb je. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk overzicht...
    Jaloers op je zonnebril, hij is perfect :)
    Sjef vind ik een poepie, wilde mijn hond ook sjef noemen, maar Diesel kreeg de meeste stemmen..
    Rotterdam is wel 1 van mijn favorieten, eind van de zomer paar dagen met zoon lekker daar vertoeven, nu al xin in..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ahhww wat een super schattige hond heb je!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je foto's zijn eigenlijk heel simpel, maar om de een of andere reden toch inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke diary Jennie!! Ik volg je sinds kort ook op Instagram, superleuk om hier dan ook nog vorige foto's te zien met beschrijving :-)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat spiegeltje is echt geweldig haha!
    En nog gefeliciteerd dat je in het Blogazine staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke foto's! Vind die mini macbook-spiegel echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind je foto's op instagram altijd erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een heerlijke, zomerse foto's! Ga meteen even een bakje fruit voor mezelf maken, hihi :) En je espadrilles zijn echt tof!

    Liefs, Irene
    SISTERS IN PARADISE

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie! Ik lees ze natuurlijk allemaal en ik doe mijn best om alle vragen te beantwoorden :)